Материалдар / Төлен Әбдіков "Қонақтар" әңгімесінің композициялық құрылымы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Төлен Әбдіков "Қонақтар" әңгімесінің композициялық құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Төлен Әбдіков "Қонақтар" әңгімесінің композициялық құрылымы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
165
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Бөлім: Тарих тағылымы

Мектеп: Абай атындағы №2ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Н.Уразова

Сынып: 7

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесінің композициялық құрылымы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

7.3.2.1 Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру.

Сабақтың мақсаттары

Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесінің композициялық құрылымын талдай отырып,шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру, әдеби жанр түрлерінің даму барысына, шығарманың жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы








І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылар назарын сабаққа аудару

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтату

ІІ.Қызығушылықты ояту

Сізге әңгіменің қай бөлімі ұнады? Неліктен? Шығарманың композициялық құрылымына өз бетінше талдап, ұнаған бөліміне өз пікірін білдіреді.

Shape1


  • «Ата-ананы сыйлау-адамдардың парызы» берілген оймен келісесіздер ме?Неліктен?

  • Шығарма қай жанрда жазылған?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Оқушылар назарын сабаққа аудару.



Шығарманың композициялық құрылымына өз бетінше талдап, ұнаған бөліміне өз пікірін білдіреді.









Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.


Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ





7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


Сабақтың ортасы





Мағынаны тану. 1-тапсырма. Венн диаграммасын толтырады.

Венн диаграммасына салып әкесін, баласын,келінін салыстырыңдар.

Ерғабыл қарттың келіні

Қазақта келін қандай болу керек?

Үндестігі






Ерғабыл қарт

Сапабек

Үндестігі





Дескриптор:

  • Кейіпкерлердің ерекше қасиеттерін салыстырады;

  • Кейіпкерлердің ұқсас қасиеттерін салыстырады.

ҚБ

Ой толғаныс

«Ата-ананы сыйлау- адамдардың парызы» тақырыбы бойынша эссе жазады(сөз көлемі 50-60 сөз).

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау

Дескриптор:

  • Тақырыпты ашады;

  • Айғақтар мен дәлелдер келтіреді;

  • Эссе жазады;

ҚБ

Венн диаграммасын толтырады.Кейіпкерлердің ерекше қасиеттерін салыстырады;

Кейіпкерлердің ұқсас қасиеттерін салыстырады.






«Ата-ананы сыйлау- адамдардың парызы» тақырыбы бойынша эссе жазады(сөз көлемі 50-60 сөз).


Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ





Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ

http://bilimland.kz/kk/content/lesson/7979-7_tolen_abdikov_qonaqtar_anggimesi

(Т.Әбдіков «Қонақтар» шығармасының аудио жазбасы)






«Келбет». Төлен Әбдіков - смотреть онлайн видео на Киви

kivvi.kzwatch/zid8u1j7s4cg/


Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс.

«Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?

2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?

3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?

4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?

5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?


Үй тапсырмасы

Шығармадағы өзіңізге ұнаған кейіпкердің біріне мінездеме жазыңыз.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!