Материалдар / Төлен Әбдіков "Қонақтар" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Төлен Әбдіков "Қонақтар" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Төлен Әбдіков "Қонақтар" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
201
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: Тарих тағылымы

Мектеп: Абай атындағы №2ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Н.Уразова

Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру;

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Шығарма мазмұнын біледі.

Көптеген оқушылар: Шығармадағы эпизодтарды салыстырады.

Кейбір оқушылар: Кейіпкерлер іс-әрекеттерін салыстыра отырып қорытынды пікір айтады, шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар








І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру, назарын сабаққа аудару.

Қызығушылықты ояту. «Бетпе –бет» әдісі.

Оқушылар бір –біріне қарама-қарсы тұрып, шығарманың мазмұнына байланысты сұрақтарын қоя бастайды. Сұраққа жауап бере алмаған оқушы орнына отырады. Сұраққа сүрінбей жауап берген оқушы анықталады. Жұлдызшамен бағаланады.


Бұл әдіс оқушының шығарма мазмұнын қаншалықты меңгергенін көрсетеді.

Графикалық органайзер

Шығарманың аты

Авторы

Тақырыбы

Идеясы

Кейіпкерлері






Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар бір –біріне қарама-қарсы тұрып, шығарманың мазмұнына байланысты сұрақтарын қоя бастайды. Сұраққа жауап бере алмаған оқушы орнына отырады. Сұраққа сүрінбей жауап берген оқушы анықталады.








ҚБ




7-сынып қазақ әдебиеті







Жапсырма жұлдызшалар

Сабақтың ортасы













Мағынаны тану.«Қонақтар» әңгімесінің мазмұны бойынша өз сезімдерімен бөліседі..

Мені қуантқаны...

Мені қынжылтқаны...

Мені қызықтырғаны...

Мені таң қалдырғаны...

Әр топтың мүшелері өз сезімдерін жеткізеді.

Дескриптор:

  • Шығарма үзінділері бойынша өз сезімдерін жеткізеді.

ҚБ

Тапсырма. ЖЖ. Оқушылар үзіндідегі ақпараттарды маңыздылық аймағына орналастырады.

Маңыздылық аймағы


Ішкі шеңбер –ең маңызды

Ортаңғы шеңбер –маңыздырақ

Сыртқы шеңбер –маңызды емес

К ері байланыс: Сіз неліктен осы бөлігін маңызды деп таптыңыз? Бәріміздің ойымыз бірдей болуы мүмкін бе?

Дескриптор:

  • Ең маңызды ақпаратты анықтайды;

  • Маңызды ақпаратты анықтайды;

  • Маңыздылығы төмен ақпаратты анықтайды.

ҚБ

Тапсырма. «Кейіпкер ерекшелігі»

1-топ: Ерғабыл ата мен Сапабек (баласы)

2-топ: Сапабек пен Жеңіс (Ерғабыл атаның немересі)

3-топ: Әже мен Тома (келін)

4-топ: Сапабек пен Аспандияр (әнші жігіт)

Әр топ берілген кейіпкерлердің шығармадағы іс-әрекеттерін салыстыра отырып талдау жасайды. Шынайы өмірмен байланыстыра отырып қорытынды пікір білдіреді.

Дескриптор:

  • Кейіпкерлер іс-әрекеттеріне тоқталады;

  • Іс-әрекеттерін салыстырады.

ҚБ

Әр топ бір-бірін бағалау критерийі арқылы бағалайды.

«Қонақтар» әңгімесінің мазмұны бойынша өз сезімдерімен бөліседі.





Оқушылар үзіндідегі ақпараттарды маңыздылық аймағына орналастырады.









Кейіпкерлер іс-әрекеттеріне тоқталады;

Іс-әрекеттерін салыстырады.






ҚБ









ҚБ







ҚБ


http://kitap.kz/book/6197-tolen_abdikov_qonaqtar/6197-tolen_abdikov_qonaqtar













А3 форматты қағаз, маркер







Бағалау парағы

Сабақтың соңы



Рефлексия:

Мені ... қуантты.

Мені ... таң қалдырды.

Мені ... ойландырды.

Мен ... көп мәлімет білдім.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!