Толғауы тоқсан қызыл тіл. Сыни пікір жазу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Толғауы тоқсан қызыл тіл. Сыни пікір жазу

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:________ Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ әдебиеті 6-сабақ


https://docs.google.com/document/d/1ZvdHevBVnakUih9CFn3eN_D1I_t-OnOl/edit?usp=sharing&ouid=118053835997988243010&rtpof=true&sd=true


Бөлім:

2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Күні:

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» толғауы. Толғауы тоқсан қызыл тіл . Сыни пікір жазу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу

Сабақтың мақсаты

Шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жаза алады.

Құндылықтарға баулу

Тәуелсіздік және Отаншылдық

Халықтың өткеніне, бүгініне және болашағына қатыстылығын түсіну

Бірлік және Ынтымақ

Бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу

Әділдік және Жауапкершілік

Оқу тапсырмасын орындауда табандылық, еңбекқорлықтың болуы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут















Сабақтың ортасы

35 минут


































































Сабақтың соңы

5 минут







Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың қатысуын түгендеу

Психологиялық ахуал

«Тасбақалардың жүгірісі»

2.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады

Ойтүрткі

1.Халық басына түскен ауыртпалықтың себеп-салдарын шығармада қалай бейнелеген?

2.Ақын толғауы арқылы халықты неден сақтандырады?

3.Қазақтың шұрайлы жерлеріне, құнарлы мекендеріне көз тігуінің себебі неде?

4.Шығарманы оқып болған соң, қандай сұрақтар туындады? (ЕББҚ оқушыға)

1-тапсырма

Ысқақ Тәкімұлы  Дүйсенбаев

«Мұрат жас кезінен жиын тойға үнемі араласып, өлең айтуға машықтана бастайды, ел ішінде: “шешен, тапқыр бала» атанып жүреді. Көп ұзамай ол айтысқа да түседі. Мұрат айтыстың асқан шебері болумен қатар үлкен эпик ақын. Оның шығармаларындағы қайшылықтары мен қателіктеріне байланысты дарынды ақынның творчествосы соңғы кезде жөнді бағаланбай келді».

Зерттеушінің пікірі бойынша, ақын шығармашылығының жөнді бағаланбау себебін ашып көрсетіңіз.


2-тапсырма

Берілген пікірге сүйене отырып, «Үш қиян» толғауындағы ел тағдырының суреттелуіне сыни пікір жазыңыз

Исламғалиева Айкен

Мұрат шығармаларының екінші саласына жататын  шоқтығы биік – “Үш қиян” дастаны. Мұнда оның ел тағдырына байланысты көкейтесті ойлары: халықтың тұрмыс-тіршілігі, өкініші мен күдігі, арманы мен үміті, жұрт бақыты мен ертеңі, жер, қоныс туралы толғаныстары үлкен күңіреніспен сипатталады. Ақын пайымдауынша, ел болашағы барынша бұлдыр, мұнартқан сағым секілді болып көрінеді, сол себепті ол өткенді ойлап, соның қаймағы бұзылмай қайта оралуын көксейді.

Шығарма тақырыбы, авторы туралы мәлімет

Шығарманың қысқаша мазмұны, өзектілігі

Шығармадан алған әсері

Шығарманың эстетикалық құндылығы

Жұмыстың құрылымына, автордың баяндау стиліне, шеберлігіне талдау,

Берген бағасы, ұсынысы


ЕББҚ оқушыға тапсырма

Мұрат Мөңкеұлы өмір сүрген замандағы қазақ халқының тұрмыс-тіршілігі туралы ойтолғау жаз. Сөз саны 40-50 сөз.

Қорытындылау

Мұрат ақын үшін туған жер, туған ел, туған тарих, салт-дәстүр құнды. Ақын осы құндылықтарды жоғалтып аламыз ба деп қауіптенді. Ал тәуелсіз елдің ұрпағы ретінде сендерді не толғандырады?



Үйге тапсырма: Толғауда тарихи тұлғалар бейнесі арқылы оқырманның назарын неге аудартқысы келді? Пікір жазып келіңдер.

Рефлексия




Психологиялық ахуал

«Тасбақалардың жүгірісі».
Бұл жүгірудің еркекшелігі, мәреге ең соңғы келген ойыншы жеңеді. Ойыншылар бөлменің бір жағына қатарлап тұрады, содан соң қарама - қарсы жаққа «жүгіреді». Бір орында тұруға болмайды. Барлығы қимыл - қозғалыста болуы қажет. Қимылдары баяу болады. Ең соңғы мәреге жеткен «тасбақа» жеңіске ие болады.





Сұрақтарға жауап береді.


Берілген пікірге сүйене отырып, «Үш қиян» толғауындағы ел тағдырының суреттелуіне сыни пікір жазады.














Зерттеушінің пікірі бойынша, ақын шығармашылығының жөнді бағаланбау себебін ашып көрсетіп, сыни пікір жазады.


























ЕББҚ оқушы

Мұрат Мөңкеұлы өмір сүрген замандағы қазақ халқының тұрмыс-тіршілігі туралы ойтолғау жазады.



Қорытындылау кезеңінде

тәуелсіз елдің ұрпағы ретінде не толғандыратыны жөнінде өз пікірлерін білдіреді.

Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандыра

ды

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!



Дескриптор

Білім алушы

-берілген сыни пікірді түсінеді,-1

-берілген сыни пікірге сүйеніп талдау жасайды,-1

-шығармадағы мәселені анықтайды, -1

-сыни пікір жазады,-1

-құрылымын сақтайды.-1

Сауатты жазады-1



ЕБҚ оқушыға

Дескриптор

Білім алушы

-шығармадан халықтың тұрмыс-тірлішілігі туралы айтылған ойларды анықтайды,-1

-пікір жазады.-1

-өз ойын еркін білдіреді-1

Орфографиялық заңдылыққа сүйенеді-1














Оқулық

8-сынып

«Мектеп» баспасы

2018жыл



ОҚЫТУДА

ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ

ҚЫЗЫ



Қалыптас

тырушы бағалауға арналған тапсырма

лар жинағы






























Оқулық

8-сынып

«Мектеп» баспасы

2018жыл






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2025
19
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі