Материалдар / Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2020
387
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ БОЙЫНША
4-СЫНЫП
ҚА АРНАЛҒАН
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР ЖИНАҒЫ

1-тоқсан 16 сағат

1 сабақ

Пән: Жаратылыстану Мектеп:
К
үні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 4-сынып
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Саба
қ тақырыбы Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер
Осы саба
қта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 4.1.1.1 Зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау
4.2.1.5 т
өменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату;
Саба
қ мақсаттары Барлық оқушылар: Оқушылар ашылған ғылыми жаңалықтардың адамның күнделікті өміріне әсерін, қоршаған ортаны танып білу үшін бақылаудың маңызын біледі.
К
өптеген оқушылар: Экспериментті жоспарлай алады, жүргізеді, ақпарат көзін, олардың артықшылығы мен кемшілігін анықтап, атай алады, зерттеу нәтижесін кесте мен диаграмма арқылы көрсете алады.
Кейбір о
қушылар: Бөлім 1-3 сыныптарда «Ғылым мен зерттеушілердің рөлі» бөлімі бойынша меңгерген материалға сүйенеді.
Ба
ғалау критерийлері Оқушылар жанды және жансыз табиғат құбылыстарын зерттеу арқылы өздерінің танымын кеңейте түседі, зерттеу бағытын, әдісін таңдау себебін негіздейді.
Алын
ған нәтижені өзі таңдаған формада ұсынып үйренеді.
Тілдік ма
қсаттар Оқытудың тілдік мақсаты
О
қушылар
-зерттеуді
ң өзектілігі туралы әңгімелейді;
-та
ңдаған зерттеу әдісін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздейді.
П
әндік лексика және терминология
Ба
қылау, эксперимент, бақылаушы, зерттеу нысаны, зерттеу құралдары, зерттеушінің білігі мен дағдысы, эксперимент шарты.
Диалог/жазу
үшін пайдалы фразалар сериясы
Тал
қылау сұрақтары:
— Зерттеу
әдісінің қайсысын таңдау керек?
Қандай зерттеу бағытын таңдау керек?
— Неліктен ба
қылауды (экспериментті) таңдадыңыз?
— Зерттеу н
әтижесін қайда және қалай қолдануға болады?
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
П
әнаралық байланыстар Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.
АКТ
қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Бастап
қы білім
О
қушылар ашылған ғылыми жаңалықтардың адамның күнделікті өміріне әсерін, қоршаған ортаны танып білу үшін бақылаудың маңызын біледі. Экспериментті жоспарлай алады, жүргізеді, ақпарат көзін, олардың артықшылығы мен кемшілігін анықтап, атай алады, зерттеу нәтижесін кесте мен диаграмма арқылы көрсете алады. Бөлім 1-3 сыныптарда «Ғылым мен зерттеушілердің рөлі» бөлімі бойынша меңгерген материалға сүйенеді.
Саба
қ барысы
Саба
қтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Саба
қтың басы
Жа
ңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Г
үлмен тілек»
(сергіту ж
әне топқа біріктіру) Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру.
О
қушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі.
1-топ —
қызғылт
2-топ – жасыл
3-топ – к
өк

Жұмыс ережесін келісу
Алды
ңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
«Кезектескен интервью»
әдісі.
(
Әр топқа өткен сабақтардан сұрақтар беріледі. Микрафон қолдану.
Автор орынды
ғы әдісі.
Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.
ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағ

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!