ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ
БОЙЫНША
4-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ
ЖОСПАРЛАР ЖИНАҒЫ
1-тоқсан 16
сағат
№1 сабақ
Пән:
Жаратылыстану Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Сынып: 4-сынып Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ тақырыбы
Төменгі
және
жоғарғы
сатыдағы өсімдіктер
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
(оқу
бағдарламасына
сілтеме) 4.1.1.1 Зерттеудің
өзекті
бағытын өз пайымдауы
негізінде анықтау
4.2.1.5 төменгі және
жоғарғы
сатыдағы өсімдіктерді
ажырату;
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Оқушылар
ашылған ғылыми
жаңалықтардың
адамның
күнделікті өміріне әсерін, қоршаған ортаны
танып білу үшін бақылаудың
маңызын
біледі.
Көптеген
оқушылар:
Экспериментті жоспарлай алады, жүргізеді,
ақпарат
көзін,
олардың артықшылығы мен
кемшілігін анықтап, атай
алады, зерттеу нәтижесін
кесте мен диаграмма арқылы
көрсете
алады.
Кейбір оқушылар: Бөлім 1-3
сыныптарда «Ғылым мен
зерттеушілердің
рөлі»
бөлімі
бойынша меңгерген материалға
сүйенеді.
Бағалау
критерийлері Оқушылар
жанды және жансыз табиғат құбылыстарын
зерттеу арқылы өздерінің
танымын кеңейте
түседі,
зерттеу бағытын, әдісін
таңдау себебін
негіздейді.
Алынған нәтижені өзі
таңдаған
формада ұсынып үйренеді.
Тілдік мақсаттар Оқытудың
тілдік мақсаты
Оқушылар
-зерттеудің өзектілігі туралы әңгімелейді;
-таңдаған
зерттеу әдісін оның
артықшылығы мен
кемшілігіне байланысты негіздейді.
Пәндік
лексика және терминология
Бақылау,
эксперимент, бақылаушы,
зерттеу нысаны, зерттеу құралдары,
зерттеушінің білігі мен дағдысы,
эксперимент шарты.
Диалог/жазу үшін пайдалы фразалар
сериясы
Талқылау
сұрақтары:
— Зерттеу әдісінің
қайсысын
таңдау
керек?
— Қандай
зерттеу бағытын таңдау
керек?
— Неліктен бақылауды (экспериментті)
таңдадыңыз?
— Зерттеу нәтижесін қайда
және қалай қолдануға
болады?
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет
көрсетуіне
тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыстар Математика,
дүниетану, әдебиеттік
оқу,
көркем
еңбек.
АКТ қолдану дағдылары
Интернет-ресурстар, дерекқордан
және
интернеттен сабаққа қатысты
ақпаратты
іздеу;
Бастапқы білім
Оқушылар
ашылған ғылыми
жаңалықтардың
адамның
күнделікті өміріне әсерін, қоршаған ортаны
танып білу үшін бақылаудың
маңызын
біледі. Экспериментті жоспарлай алады,
жүргізеді,
ақпарат
көзін,
олардың артықшылығы мен
кемшілігін анықтап, атай
алады, зерттеу
нәтижесін
кесте мен диаграмма арқылы
көрсете
алады. Бөлім 1-3 сыныптарда
«Ғылым мен
зерттеушілердің
рөлі»
бөлімі
бойынша меңгерген материалға
сүйенеді.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
Жаңа
топ құру
Психологиялық
ахуал қалыптастыру:
«Гүлмен
тілек»
(сергіту және топқа
біріктіру) Тыңдау дағдыларын
дамыту, сондай-ақ
оқушыларды қатыстыру
арқылы
барлығын теңестіру,
жағымды
ахуал қалыптастыру.
Оқушыны
бір-біріне тілек айту арқылы
жақындастырады, көңіл
күйін
көтереді,
бауырмалдығын оятады.
Оқушылар
арнайы дайындалып келген гүлді
алақандарына
салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді
және
гүлдің
түстері
бойынша топқа біріктіріледі.
1-топ — қызғылт
2-топ – жасыл
3-топ – көк
Жұмыс
ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру
(жеке,жұпта,топта, ұжымда)
«Кезектескен интервью» әдісі.
(Әр
топқа өткен
сабақтардан сұрақтар
беріледі. Микрафон қолдану.
Автор орындығы әдісі.
Үй
тапсырмасын орындаған
кез-келген оқушы. Орындыққа
жайғасып,
барлық сыныпқа үй
тапсырмасын қалай
орындағанын түсіндіріп
береді.
ҚБ
«Бағдаршам»
арқылы
бағ