Short Term Plan
Қысқа мерзімді жоспар
|
Subject: Biology Пән: Биология |
School: Мектеп: Е.Ниетқалиев ЖББОМ Topic: Muscles and nerve tissues Тақырыбы: Бұлшықет және жүйке ұлпасы |
||||||||||||||||||
|
Date: Күні: |
Teacher s name: E.Nigmetova Мұғалімнің аты-жөні: Э.Нигметова |
||||||||||||||||||
|
Grade: 8 Сынып: |
Number present: Қатысқаны: |
absent: қатыспағаны: |
|||||||||||||||||
|
The aim of the lesson Мақсаты |
Explain the structure and function of the muscular and neural tissue |
||||||||||||||||||
|
Language objective Тілдік мақсат |
To use new terminology during the lesson Muscles –бұлшықет Tissue - ұлпа Striped transversely – көлденең жолақты Smooth - тегіс Fivers - талшықтар Nerve cell – жүйке ұлпасы Neuron - нейрон Axon - аксон Dendrite - дендрит |
||||||||||||||||||
|
Previous learning Алдыңғы білім: |
Epihtelial and connective tissues |
||||||||||||||||||
|
Planned timings Уақыт |
Planned activities Жоспарланған іс- әрекет |
Resources Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Start Басы Main Part Негізгі бөлім
End Соңы
|
Greeting -Hello, everybody! How are you? How are you feeling today? Do you like weather today? What was your homework for today? Homework check.Үй тапсырмасын тексеру 1.What is tissue? 2.Name the types of tissue? 3.What concerns to the epihtelial tissue? 4. What concerns to the connective tissue? Introduse with the new material. Now we shall do some group work. Divide into the four groups. The first group will be preparily on the topic of muscle tissue transversely striped. The second group will be preparily on the topic of smooth muscle. The third group will be preparily on the topic of miocard. The fourth group will be preparily on the topic of nervous tissue. So pupil let^s fix our todays theme answer the question. 1.How much type of muscle tissue? A one B two C three D four 2. Where there is a smooth muscle tissue? A in the skeleton B in a internal organs C in the muscles of the heart D in the arms of the hands and feet 4.What is the name of a nerve cell? A synapse B reflex C epithelium D neuron 4.What is the heart tissue called? A smooth B neuron C connective tissue Dmiocard 5. What is the name of the long process of the neuron? A axon B dendrite C synaps D neuron
Work in pairs Complete the table
|
Интерактивті тақта
cуреттер
Poster,pictures
Worksheet
stickers |
|||||||||||||||||
|
Assessment Бағалау |
Speaking Reading themes |
|
|||||||||||||||||
|
Homework Үйге тапсырма |
Learn by heart the terms |
|
|||||||||||||||||
|
Reflection Рефлексия |
-How was the lesson? Was it clear? |
|
|||||||||||||||||
Short Term Plan
Қысқа мерзімді жоспар
|
Subject: Biology Пән: Биология Chapter 5.0 Material transport Бөлім 7.0 Қозғалыс |
School: Мектеп: Е.Ниетқалиев ЖББОМ Topic: Lymphatic system Тақырыбы: Лимфа жүйесі |
||||||||||||||||||
|
Date: Күні: |
Teacher s name: E.Nigmetova Мұғалімнің аты-жөні: Э.Нигметова |
||||||||||||||||||
|
Grade: 8 Сынып: |
Number present: Қатысқаны: |
absent: қатыспағаны: |
|||||||||||||||||
|
The aim of the lesson Мақсаты |
is that learners will be able to distinguish the lymphatic system |
||||||||||||||||||
|
Lesson objectives Сабақ мақсаты |
To know new terminology on topic lymphatic system To make a question |
||||||||||||||||||
|
Language objective Тілдік мақсат |
To use new terminology during the lesson Edema – ісіну/ отёк Absorption – сіңіру/ всасывание;абсорбция Lymph - лимфа Valve – қалпақша/клапан Backflow – кері ағын/обратное течение Lymph nodes – лимфа түйіндері, лимфоузлы Tonsil – көмекей безі, миндалина Blood – қан/кровь Tissue fluid – ұлпа сұйықтығы/тканевой жидкость |
||||||||||||||||||
|
Planned timings Уақыт |
Planned activities Жоспарланған іс- әрекет |
Resources Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Start Басы Main Part Негізгі бөлім
End Соңы
|
Greeting -Hello, everybody! How are you? "Таза тақта" стратегиясы Үй тапсырмасын тексеру(терминдерді жатқа сұрау) Сурет арқылы топқа бөлемін:
Let,s start new lesson. Our topic: Lymphatic system Work the book: ''Мағынаны тану'' Work in group:
Лимфа – сұйық дәнекер ұлпасы. Ол мөлдір, бірақ сарғыш түсті. Лимфа адамның лимфа түйіндері арқылы ағатын лимфа тамырларында болады. Лимфаның басты қызметі – жасушааралық сұйықтықты барынша тазартып, кері қанға қайтару. Микробтардан қорғау үшін лимфада лейкоциттердің, лимфоциттердің мөлшері көп.
Қан – сұйық дәнекер ұлпасы. Ол қан тамырларында болады, қызыл түсті. Ағзада шамамен 5 л қан болады. Қанның басты қызметі – зат тасымалдау.Өкпеден дене жасушаларына оттекті және дене жасушаларынан өкпеге көмірқышқыл газын тасымалдайды.Асқорыту мүшелерінен дененің барлық жасушаларына қоректік заттарды тасымалдайды.
"Домино" ойыны(Қағаз қиындылары арқылы сөз тізбегін жасау)
Work in pairs Complete the table
Work in individual (жеке жұмыс) True or False Ағзада шамамен 5л қан болады. T Құрамы бойынша лимфа қан плазмасына ұқсамайды.F Ағзаның ішкі ортасы 3 сұйықтықтан тұрады.T Лимфаның түсі қызыл. F
|
Интерактивті тақта
cуреттер
Worksheet
|
|||||||||||||||||
|
Assessment Бағалау |
Speaking Peer assessment |
стикерлер |
|||||||||||||||||
|
Homework Үйге тапсырма |
Learn by heart the terms |
|
|||||||||||||||||
|
Reflection Рефлексия |
-How was the lesson? Was it clear? |
|
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Topic: Lymphatic system Тақырыбы: Лимфа жүйесі 8 сынып
Topic: Lymphatic system Тақырыбы: Лимфа жүйесі 8 сынып
Short Term Plan
Қысқа мерзімді жоспар
|
Subject: Biology Пән: Биология |
School: Мектеп: Е.Ниетқалиев ЖББОМ Topic: Muscles and nerve tissues Тақырыбы: Бұлшықет және жүйке ұлпасы |
||||||||||||||||||
|
Date: Күні: |
Teacher s name: E.Nigmetova Мұғалімнің аты-жөні: Э.Нигметова |
||||||||||||||||||
|
Grade: 8 Сынып: |
Number present: Қатысқаны: |
absent: қатыспағаны: |
|||||||||||||||||
|
The aim of the lesson Мақсаты |
Explain the structure and function of the muscular and neural tissue |
||||||||||||||||||
|
Language objective Тілдік мақсат |
To use new terminology during the lesson Muscles –бұлшықет Tissue - ұлпа Striped transversely – көлденең жолақты Smooth - тегіс Fivers - талшықтар Nerve cell – жүйке ұлпасы Neuron - нейрон Axon - аксон Dendrite - дендрит |
||||||||||||||||||
|
Previous learning Алдыңғы білім: |
Epihtelial and connective tissues |
||||||||||||||||||
|
Planned timings Уақыт |
Planned activities Жоспарланған іс- әрекет |
Resources Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Start Басы Main Part Негізгі бөлім
End Соңы
|
Greeting -Hello, everybody! How are you? How are you feeling today? Do you like weather today? What was your homework for today? Homework check.Үй тапсырмасын тексеру 1.What is tissue? 2.Name the types of tissue? 3.What concerns to the epihtelial tissue? 4. What concerns to the connective tissue? Introduse with the new material. Now we shall do some group work. Divide into the four groups. The first group will be preparily on the topic of muscle tissue transversely striped. The second group will be preparily on the topic of smooth muscle. The third group will be preparily on the topic of miocard. The fourth group will be preparily on the topic of nervous tissue. So pupil let^s fix our todays theme answer the question. 1.How much type of muscle tissue? A one B two C three D four 2. Where there is a smooth muscle tissue? A in the skeleton B in a internal organs C in the muscles of the heart D in the arms of the hands and feet 4.What is the name of a nerve cell? A synapse B reflex C epithelium D neuron 4.What is the heart tissue called? A smooth B neuron C connective tissue Dmiocard 5. What is the name of the long process of the neuron? A axon B dendrite C synaps D neuron
Work in pairs Complete the table
|
Интерактивті тақта
cуреттер
Poster,pictures
Worksheet
stickers |
|||||||||||||||||
|
Assessment Бағалау |
Speaking Reading themes |
|
|||||||||||||||||
|
Homework Үйге тапсырма |
Learn by heart the terms |
|
|||||||||||||||||
|
Reflection Рефлексия |
-How was the lesson? Was it clear? |
|
|||||||||||||||||
Short Term Plan
Қысқа мерзімді жоспар
|
Subject: Biology Пән: Биология Chapter 5.0 Material transport Бөлім 7.0 Қозғалыс |
School: Мектеп: Е.Ниетқалиев ЖББОМ Topic: Lymphatic system Тақырыбы: Лимфа жүйесі |
||||||||||||||||||
|
Date: Күні: |
Teacher s name: E.Nigmetova Мұғалімнің аты-жөні: Э.Нигметова |
||||||||||||||||||
|
Grade: 8 Сынып: |
Number present: Қатысқаны: |
absent: қатыспағаны: |
|||||||||||||||||
|
The aim of the lesson Мақсаты |
is that learners will be able to distinguish the lymphatic system |
||||||||||||||||||
|
Lesson objectives Сабақ мақсаты |
To know new terminology on topic lymphatic system To make a question |
||||||||||||||||||
|
Language objective Тілдік мақсат |
To use new terminology during the lesson Edema – ісіну/ отёк Absorption – сіңіру/ всасывание;абсорбция Lymph - лимфа Valve – қалпақша/клапан Backflow – кері ағын/обратное течение Lymph nodes – лимфа түйіндері, лимфоузлы Tonsil – көмекей безі, миндалина Blood – қан/кровь Tissue fluid – ұлпа сұйықтығы/тканевой жидкость |
||||||||||||||||||
|
Planned timings Уақыт |
Planned activities Жоспарланған іс- әрекет |
Resources Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Start Басы Main Part Негізгі бөлім
End Соңы
|
Greeting -Hello, everybody! How are you? "Таза тақта" стратегиясы Үй тапсырмасын тексеру(терминдерді жатқа сұрау) Сурет арқылы топқа бөлемін:
Let,s start new lesson. Our topic: Lymphatic system Work the book: ''Мағынаны тану'' Work in group:
Лимфа – сұйық дәнекер ұлпасы. Ол мөлдір, бірақ сарғыш түсті. Лимфа адамның лимфа түйіндері арқылы ағатын лимфа тамырларында болады. Лимфаның басты қызметі – жасушааралық сұйықтықты барынша тазартып, кері қанға қайтару. Микробтардан қорғау үшін лимфада лейкоциттердің, лимфоциттердің мөлшері көп.
Қан – сұйық дәнекер ұлпасы. Ол қан тамырларында болады, қызыл түсті. Ағзада шамамен 5 л қан болады. Қанның басты қызметі – зат тасымалдау.Өкпеден дене жасушаларына оттекті және дене жасушаларынан өкпеге көмірқышқыл газын тасымалдайды.Асқорыту мүшелерінен дененің барлық жасушаларына қоректік заттарды тасымалдайды.
"Домино" ойыны(Қағаз қиындылары арқылы сөз тізбегін жасау)
Work in pairs Complete the table
Work in individual (жеке жұмыс) True or False Ағзада шамамен 5л қан болады. T Құрамы бойынша лимфа қан плазмасына ұқсамайды.F Ағзаның ішкі ортасы 3 сұйықтықтан тұрады.T Лимфаның түсі қызыл. F
|
Интерактивті тақта
cуреттер
Worksheet
|
|||||||||||||||||
|
Assessment Бағалау |
Speaking Peer assessment |
стикерлер |
|||||||||||||||||
|
Homework Үйге тапсырма |
Learn by heart the terms |
|
|||||||||||||||||
|
Reflection Рефлексия |
-How was the lesson? Was it clear? |
|
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













