|
Білім беру ұйымының атауы |
Подстепный ЖОББМ |
|||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||
|
Бөлім: |
Топырақ |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ш.Т.Жунусова |
|||||
|
Күні: |
14.01.25ж |
|||||
|
Сынып: |
3 г |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№17 сабақ.Топырақ не үшін қажет? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.4.1 топырақтың рөлін және негізгі қасиеттерін түсіндіру; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін, артықшылығы мен кемшілігін анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Топырақтың тіршілік маңызын түсінеді |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Талап бар жерді тәртіп бар. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// Уақыты 30минут |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 3минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 25 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 5минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Өтілген бөлімді пысықтау «Табан іздері» әдісі 1.Табиғат деген не? 2. Табиғат нешеге бөлінеді? 3. Тірі табиғатты ата? 4. Өлі табиғатты ата? 5. Тірі табиғатқа қажеттілік? 6. Судың қандай қасиеттері бар? 7. Судың табиғаттағы үш күйін ата? 8. Суда еритін заттар нелер? 10. Суда ерімейтін заттар нелер? Бірақ араласады. 11. Су көздері нелер? 12.Судың адам үшін маңызы. Өткенді пысықтау ҚБ тапсырмаларын орында Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
Құндылық мақсаты: Түрлі объектілердің жеке белгілерін салыстыра білу, заттарды жалпы белгілер бойынша талдау, біріктіру Жаңа тақырып ФС тапсырмасы «Ассоциация» әдісі «Топырақ» деген сөзді естігенде сендер қандай ассоциацияларды көз алдына елестетесіңдер? Топырақ дегеніміз - жердің бетіндегі өсімдік өсетін жұмсақ қабаты. Яғни, топырақ құрамына өсімдіктердің, жан - жануарлардың, қалдықтарының араласуы арқылы пайда болады .1-тапсырма Түсіндір әдісі Топырақтан байқалған жануарларды ата Олар топырақтағы тіршілікке қалай бейімделген?
Тапсырма-2 Мекенін тап әдісі
Зерттеу әдісі Топырақтың адам өмірінде қандай маңызы бар?
ЕҚБ Топырақтың адам үшін не маңызы бар? Өз ойыңды айт ЕБҚ Ойланып көр. Айда немесе басқа ғаламшарда топырақ бар ма? Олар қандай болуы мүмкін? Ойлан әдісі
Ұжымдық жұмыс «Галлереяда шарлау» Тақырып: Топырақ Берілген тақырыпта жеке жұмысы жүргізіліп, әр жұмыс қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. Саралау тапсырмасы. Топырақ тек жануарларға қажетпе? Тағы қандай тірі ағзалар қоректік заттарды топырақтан алады? Адам өмірінде топырақ қандай рөл атқарады? Егер топырақ жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіне жарамсыз болып қалса, не болады? ҚЖ: «Зерттеушімін» әдісі Топырақты қолдарына алып,оның қасиеттерін саралайды Үй тапсырмасы Есік алдындағы топырақты зерттеп,түйген ойларыңды жазып кел. Ол топырақтың пайдасы неде екенін ажырат. Кері байланыс
|
Бір-біріне құрмет сезімін ояту Амандасады Табан іздері арқылы сұрақтарға жауап береді Жұптық, жеке тапсырмалар ды орындайды Оқушылардың ойы тыңдалады Тапсырманы орындайды Жануарлардың, жәндіктердің мекенін табады Топырақтың адам өміріндегі маңызы туралы әңгімелейді Жұмыстарын іледі Саралау тапсырмасын орындайды Қосымша жұмыс атқарады Үй тапсырмасын алады Кері байланыс береді |
Мақтап, мадақтап отыру ҚБ:
« Попкорн » әдісі
Дескриптор: Өтілген бөлім бойынша сұрақтарға жауап береді-1б « Попкорн » әдісі
Тамаша!
« Попкорн » әдісі
Дескриптор: «Топырақ» деген сөзге ассоциация құрайды-1б ТОпырақ туралы білімдерін қолдана алады-1б
Кереметсіңдер! Дескриптор: Топырақ туралы өз білімдерін суреттер арқылы білдіреді-1б Топырақтың маңызын түсінеді-1б Керемет! Дескриптор: Кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіреді-1б Жарайсың!
Қандай ағзалар топырақсыз тіршілік ете алмайтынын біледі-1б Адамның өміріндегі топырақтың рөлін айтып береді-1б Тамаша!
Өте жақсы |
Суреттер Жұмыс дәптері ҚБ Тапсырмасы
ҚБ тапсырма
Оқулық Топырақ
Суреттер
Суреттер
Суреттер
Оқулық
Кері байланыс тақтасы |
||
![]()



жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Топырақ не үшін қажет?
Топырақ не үшін қажет?
|
Білім беру ұйымының атауы |
Подстепный ЖОББМ |
|||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||
|
Бөлім: |
Топырақ |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ш.Т.Жунусова |
|||||
|
Күні: |
14.01.25ж |
|||||
|
Сынып: |
3 г |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№17 сабақ.Топырақ не үшін қажет? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.4.1 топырақтың рөлін және негізгі қасиеттерін түсіндіру; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін, артықшылығы мен кемшілігін анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Топырақтың тіршілік маңызын түсінеді |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Талап бар жерді тәртіп бар. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// Уақыты 30минут |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 3минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 25 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 5минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Өтілген бөлімді пысықтау «Табан іздері» әдісі 1.Табиғат деген не? 2. Табиғат нешеге бөлінеді? 3. Тірі табиғатты ата? 4. Өлі табиғатты ата? 5. Тірі табиғатқа қажеттілік? 6. Судың қандай қасиеттері бар? 7. Судың табиғаттағы үш күйін ата? 8. Суда еритін заттар нелер? 10. Суда ерімейтін заттар нелер? Бірақ араласады. 11. Су көздері нелер? 12.Судың адам үшін маңызы. Өткенді пысықтау ҚБ тапсырмаларын орында Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
Құндылық мақсаты: Түрлі объектілердің жеке белгілерін салыстыра білу, заттарды жалпы белгілер бойынша талдау, біріктіру Жаңа тақырып ФС тапсырмасы «Ассоциация» әдісі «Топырақ» деген сөзді естігенде сендер қандай ассоциацияларды көз алдына елестетесіңдер? Топырақ дегеніміз - жердің бетіндегі өсімдік өсетін жұмсақ қабаты. Яғни, топырақ құрамына өсімдіктердің, жан - жануарлардың, қалдықтарының араласуы арқылы пайда болады .1-тапсырма Түсіндір әдісі Топырақтан байқалған жануарларды ата Олар топырақтағы тіршілікке қалай бейімделген?
Тапсырма-2 Мекенін тап әдісі
Зерттеу әдісі Топырақтың адам өмірінде қандай маңызы бар?
ЕҚБ Топырақтың адам үшін не маңызы бар? Өз ойыңды айт ЕБҚ Ойланып көр. Айда немесе басқа ғаламшарда топырақ бар ма? Олар қандай болуы мүмкін? Ойлан әдісі
Ұжымдық жұмыс «Галлереяда шарлау» Тақырып: Топырақ Берілген тақырыпта жеке жұмысы жүргізіліп, әр жұмыс қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. Саралау тапсырмасы. Топырақ тек жануарларға қажетпе? Тағы қандай тірі ағзалар қоректік заттарды топырақтан алады? Адам өмірінде топырақ қандай рөл атқарады? Егер топырақ жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіне жарамсыз болып қалса, не болады? ҚЖ: «Зерттеушімін» әдісі Топырақты қолдарына алып,оның қасиеттерін саралайды Үй тапсырмасы Есік алдындағы топырақты зерттеп,түйген ойларыңды жазып кел. Ол топырақтың пайдасы неде екенін ажырат. Кері байланыс
|
Бір-біріне құрмет сезімін ояту Амандасады Табан іздері арқылы сұрақтарға жауап береді Жұптық, жеке тапсырмалар ды орындайды Оқушылардың ойы тыңдалады Тапсырманы орындайды Жануарлардың, жәндіктердің мекенін табады Топырақтың адам өміріндегі маңызы туралы әңгімелейді Жұмыстарын іледі Саралау тапсырмасын орындайды Қосымша жұмыс атқарады Үй тапсырмасын алады Кері байланыс береді |
Мақтап, мадақтап отыру ҚБ:
« Попкорн » әдісі
Дескриптор: Өтілген бөлім бойынша сұрақтарға жауап береді-1б « Попкорн » әдісі
Тамаша!
« Попкорн » әдісі
Дескриптор: «Топырақ» деген сөзге ассоциация құрайды-1б ТОпырақ туралы білімдерін қолдана алады-1б
Кереметсіңдер! Дескриптор: Топырақ туралы өз білімдерін суреттер арқылы білдіреді-1б Топырақтың маңызын түсінеді-1б Керемет! Дескриптор: Кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіреді-1б Жарайсың!
Қандай ағзалар топырақсыз тіршілік ете алмайтынын біледі-1б Адамның өміріндегі топырақтың рөлін айтып береді-1б Тамаша!
Өте жақсы |
Суреттер Жұмыс дәптері ҚБ Тапсырмасы
ҚБ тапсырма
Оқулық Топырақ
Суреттер
Суреттер
Суреттер
Оқулық
Кері байланыс тақтасы |
||
![]()



шағым қалдыра аласыз




























