Тоқсандық жиынтық бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тоқсандық жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

8-сынып

Білім алушы____________________________________________________

1-БӨЛІМ

1. «Үш қиян» шығармасындағы идеяны анықтаңыз. [1]

А) Шұрайлы қоныстарды тартып алған отарлау саясатының халық тұрмысына әсерін жырлау

В) Білімді игермеген елдің өркендемейтінін, қазақ жерін көркейтпейтінін ашып айту

С) Халыққа жайлы жер, шұрайлы қоныс, қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман іздеу

D) Өмір мен өлімді, жастық пен кәрілікті жырлау, туған жердің сұлулығын паш ету

2. Берілген өлең жолдары Мұрат ақынның қай өлеңінен алынған? [1]

Бұл қоныс – жеті жұрттан қалған қоныс,

Ноғайдың көшіп талақ салған қоныс.

Қазтуған, Асан Қайғы, Орақ, Мамай,

Біз түгілі осыларды да алған қоныс.

А) Үш қиян

В) Сарыарқа

С) Әттең, қапы дүние-ай

D) Қазтуған

3. Ш. Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» дастанында оқиға неден басталды? [1]

А) Кебектің аңда жүріп Еңлікпен кездесуі

В) Кебектің Нысан абызға бал аштыруы

С) Еңліктің Кебекке бар сырын ақтаруы

D) Матай аулында Кебектің өзін таныстыруы

4. «Еңлік-Кебек» шығармасындағы оқиға немен аяқталды? [1]

А) Екі жастың елден қашуымен

В) Жастарды өлтіру шешімімен

С) Еңлік пен Кебектің өлімімен

D) Ақынның түйінді ойымен

5. Шәкәрім «Жастарға» өлеңіндегі «Өшпес өмір, таусылмас мал берерлік

Бір білімді данышпан жан табалық» деген жолдарда кімді меңзеді? [1]

А) ел жақсыларын

В) орыс ақындарын

С) ағартушы Ыбырайды

D) кемеңгер Абайды

2-БӨЛІМ

6. М.Мөңкеұлы «Үш қиян» толғауында «Мен қауіп еткеннен айтамын» дейді. Неден қауіптеніп еді? [5]

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. «Үш қияннан» алынған мына үзінді идеясын қолдана отырып, қайта өңдеп жазыңыз. Креативті жұмыс ұсыныңыз. [5]

Еділді тартып алғаны —

Етекке қолды салғаны.

Жайықты тартып алғаны –

Жағаға қолды салғаны.

Ойылды тартып алғаны –

Ойдағысы болғаны.

Маңғыстаудың үш түбек

Оны-дағы алғаны.

Үргеніш пен Бұхарға

Арбасын сүйреп барғаны,

Қоныстың бар ма қалғаны?!

Мал менен басты есептеп,

Баланың санын алғаны —

Аңғарсаңыз, жігіттер,

Замананы тағы да

Бір қырсықтың шалғаны!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. «Еңлік-Кебек» дастанынан берілген мына үзіндіні негізге ала отырып, автор бейнесін талдаңыз. [5]

Жігіттер! Бұл өлеңді жазған мәнім,

Емес қой жастықпенен салған әнім.

Қас қайсы, қаза қайсы, таза қайсы?

Аларсың көп ғибрат, байқағаның.

А, Құдай, күнәмді өшір, сауапқа жаз,

Таусылмайды рахматың, не болмайды аз.

Жан кетіп, ағайын, мал қалған кезде,

Өлмес, өшпес дәулетім - осы қағаз.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

3-БӨЛІМ

9. Берілген әдеби сын-пікірге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазыңыз.

«Бұл жыр бізден кейін де жырлана береді. Әркездің жаңа ақыны өзінше өрнектейді,

бірақ осы Еңлік-Кебек махаббатының алғашқы жыршысы боп Шәкәрім тұрады, келер ұрпақтың жадында...» Т.Молдағалиев [10]

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2020
941
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі