Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Сыныпқа жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру.
ІІ. Сабақтың мақсатын
хабарлау,мақсатымен
таныстыру.
ІІІ.Үй жұмысын
тексеру:
Жабайы жануралар туралы не
білеміз?
Қасқыр қандай
аң?
Піл қандай
жануар?
Қолтырауындар қайда өмір
сүреді?
Ақылды жануарларға нелер
жатады?\
ІV. Жан-жануарлар суреттері
арқылы топқа бөлу.
ІV. Қызығушылықты ояту.
«Көгершіннен хат» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.Тақырыпты
табады.
|
І.Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
ІІ. Сабақтың мақсатымен
танысады.
5. 2. 1. 1 -мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты
түсіну,
анықтау;
ІІІ. ІІІ.Үй жұмысы: Сұрақтарға
жауап береді.Өткен сабақты
қайталайды.
ІV. Жан-жануарлар суреттері
арқылы топқа
бөлінеді.
ІV. «Көгершіннен хат» әдісі арқылы
сұрақтарға жауап беріп,тақырыпты табады. «Төрт
түлік»
|
Мадақтау
сөздер
|
5-сынып «Қазақ
тілі
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Мағынаны
тану.
1-тапсырма.
Ж.Т: Оқылым.Мәтінді мұқият
оқып,негізгі және қосымша ақпаратты
табады.
«Күншуақ» әдісін қолдана
отырып,негізгі ақпаратты күннің ортасына,күннің шашақтарына қосымша
ақпараттарды тауып
жазып,анықтаңдар.
2-тапсырма.Ж.Т.
Мәтіннен алынған сөздердің
синоним,антоним және ауыспалы мағынада жазылған сөздерді теріп
жазыңдар.
3-тапсырма..Т.Т. «Картошка
Фри»
Бөлшектелген
мәтін.
1 топ: Төрт түліктен
алынатын тағамдарды жазады.
2 топ. Төрт түліктің
шаруашылыққа тигізетін пайдасы туралы
жазады.
3 топ: Төрт түлікті
пайдалану арқылы жасалатын бұйымдарды
жазады.
4-тапсырма.
Функционалдықты
сауаттылықты
арттыру тапсырмасы:Жұптық
тапсырма. Оқылым. «Қосжазба күнделік»
әдісі. Мәтінді түсініп
оқыңдар.Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтаңдар. Сұрақтарға жауап
беріңдер.
Төрт түліктің жасына
қатысты атауларды жазып
шығыңдар.
5-тапсырма. «Галерея
әдісі»Төрт түлік малдың түлігі және пірлерін
табу.
|
ІІ. Мағынаны
тану.
Мәтінді тыңдайды.
Негізгі және қосымша ақпараттарды тауып, «Күншуақ» әдісін
қолданып,ақпараттарды
анықтайды.
2-тапсырма.
Мәтіннен алынған сөздердің синоним,антоним және ауыспалы мағынада
жазылған сөздерді теріп
жазады.
3-тапсырма..Т.Т.»Картошка Фри»
әдісі
Бөлшектелген
мәтін.
1 топ: Төрт түліктен
алынатын тағамдарды жазады.
2 топ. Төрт түліктің
шаруашылыққа тигізетін пайдасы туралы
жазады.
3 топ: Төрт түлікті
пайдалану арқылы жасалатын бұйымдарды
жазады.
4-тапсырма. Оқылым.
Мәтінді түсініп оқиды..Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтаңдар.
Төрт түліктің жасына қатысты атауларды «Қос жазба»күнделігіне жазып
шығыңдар.
Төрт түліктің жасына қатысты
атаулар
|
Түсініктеме
|
Жабағы
|
|
Құнан
|
|
5-тапсырма.
«Галерея» әдісін қолданып,төрт түлік малдың төлін және пірлерін
табу.
|
Дескриптор:
Мәтінді
түсінеді.
1
балл
-негізгі ,қосымша
ақпараттарды табады
1
балл
Дескриптор:
-Берлген сөздердің
синонимдерін табады 1 балл
-антонимдерін
ажыратады 1 балл
Тура мағынадағы
сөздерді анықтайды 1 балл
Дескриптор:
-тағамдарды
жазады
1
балл
-шаруашылаққа
тигізетін пайдасын жазады
1
балл
Бұйымдарды табады 1
балл
Дескриптор:
төрт түліктің жасына
қатысты атауларды керіп жазады. 1
балл
Дескриптор:
-төрт түліктің
пірлерін,шақыру одағай сөздерді тауып жинақтайды
1балл
|
|