Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
2 мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу

Мақсаты: Оқушылар амандасу
әдебін түсінеді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар амандасу
арқылы жинақталады, көңіл-күйлері көтеріледі
|
Сабаққа
кіріспе
5 мин

|
(Ұ) «Қабырғадағы
суреттер» әдісі арқылы үй
тапсырмасын оқушылардан сұрап аламын.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Қабырғадағы суреттер
бойынша жауап береді
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Қабырғадағы суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
7
мин

|
1-тапсырма.
“Ойлан, жұптас,
бөліс” әдісі арқылы Концептуалдық кестені
беремін.
Оқушыларды жұпқа бөліп, шығармадағы негізгі кейіпкерлерді
талдатамын.
|
Оқушылар
жұптасып, кестені дәптерлеріне толықтырып жазады
|
Дескриптор: Жалпы-3
балл:
-Кейіпкерлерге
мінездеме береді.
-Жағымды
жағымсыз іс-әрекеттерін анықтайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері. ДК
Бағалау «Уық»
|
15 мин
|
2-тапсырма.
Топпен
жұмыс
Топ
бойынша
1-топ: Шығарманы «Балық
қаңқасы» әдісі арқылы талдайды
2-топ: Шығарманың
композициялық құрылымын талдайды
3-топ:
«Тортай мінер ақ боз ат» шығармасы мен «Жусан иісі» шығармасын
салыстыра отырып талдайды
|
Топ
бойынша шығарманың сюжетін, фабуласын, оқиғаның ретін
талдайды
|
Дескриптор: Жалпы-4
балл:
-әр топ өз ойларымен
бөліседі.
-пікір
алмасады.
-қосымша
ақпарат көздерін пайдаланады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері. А3

|
-
мин
|
3-тапсырма.
“Кездейсоқ
барабан” әдісі арқылы тақтадағы
сұрақтарды қоямын
|
Кездейсоқ түскен
сұрақтарға жауап береді
Түсіндіреді
|
Дескриптор: Жалпы-3
балл:
-сұраққа жауап
береді.
Түсіндірме жұмысын жасайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері. ДК
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
6 мин.

|
Рефлексия.
«Киіз
үй» әдісі арқылы сабақты
қорытындылайды
Үй
тапсырмасы:
Негізгі кейіпкерге хат
жазу
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын сөздерді айтып өздеріне түсінікті
болған киіз үйге көрпешелерді орналастырады.
-Маған бәрі
түсінікті
-Менің сұрағым
бар
-Мен сабақты
түсінбедім
Шаңыраққа
баллдық бағаларын орналастырады
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|

|