2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Тортай мінер ақ боз ат

Тортай мінер ақ боз ат

Материал туралы қысқаша түсінік
Тортай мінер ақ боз ат шығармасын талдау, бекіту
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: "Тортай мінер ақ боз ат" әңгімесінен кейін туған ой.

Бөлім:

6-бөлім. «Мен балаң, жарық күнде сәуле қуған...»

Педагогтің аты-жөні:

Нұрдәулет Д.Е

Күні:

26.02.2025 жыл.

Сыныбы: 6 “В”

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

"Тортай мінер ақ боз ат" әңгімесінен кейін туған ой.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру;

6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;


Сабақтың мақсаты:

  • Шығармадағы кейіпкерлерді салыстырып талдай алады;

  • Білім алушылар әдеби шығарманың сюжетін анықтай алады;

  • Көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелей алады;

ЕБҚ үшін


Әдеби шығарма туралы мағұлматтар алады, түсінеді;

Кейіпкерлерді өзара салыстырады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

2 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар амандасу әдебін түсінеді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар амандасу арқылы жинақталады, көңіл-күйлері көтеріледі

Сабаққа кіріспе


5 мин


(Ұ) «Қабырғадағы суреттер» әдісі арқылы үй тапсырмасын оқушылардан сұрап аламын.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырамын.


Қабырғадағы суреттер бойынша жауап береді



ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Қабырғадағы суреттер

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

7 мин


1-тапсырма.

Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі арқылы Концептуалдық кестені беремін.

Оқушыларды жұпқа бөліп, шығармадағы негізгі кейіпкерлерді талдатамын.


Оқушылар жұптасып, кестені дәптерлеріне толықтырып жазады

Дескриптор: Жалпы-3 балл:

-Кейіпкерлерге мінездеме береді.

-Жағымды жағымсыз іс-әрекеттерін анықтайды.

Оқулық, жұмыс дәптерлері. ДК

Бағалау «Уық»

15 мин

2-тапсырма.

Топпен жұмыс

Топ бойынша

1-топ: Шығарманы «Балық қаңқасы» әдісі арқылы талдайды

2-топ: Шығарманың композициялық құрылымын талдайды

3-топ: «Тортай мінер ақ боз ат» шығармасы мен «Жусан иісі» шығармасын салыстыра отырып талдайды

Топ бойынша шығарманың сюжетін, фабуласын, оқиғаның ретін талдайды

Дескриптор: Жалпы-4 балл:

-әр топ өз ойларымен бөліседі.

-пікір алмасады.

-қосымша ақпарат көздерін пайдаланады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері. А3

  1. мин

3-тапсырма.

Кездейсоқ барабан” әдісі арқылы тақтадағы сұрақтарды қоямын


Кездейсоқ түскен сұрақтарға жауап береді

Түсіндіреді

Дескриптор: Жалпы-3 балл:

-сұраққа жауап береді.

Түсіндірме жұмысын жасайды.

Оқулық, жұмыс дәптерлері. ДК


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

6 мин.


Рефлексия.

«Киіз үй» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды


Үй тапсырмасы:

Негізгі кейіпкерге хат жазу


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын сөздерді айтып өздеріне түсінікті болған киіз үйге көрпешелерді орналастырады.

-Маған бәрі түсінікті

-Менің сұрағым бар

-Мен сабақты түсінбедім

Шаңыраққа баллдық бағаларын орналастырады

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





06 Наурыз 2025
306
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі