Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары. 3-сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары. 3-сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Қазан 2018
2115
7 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Аудан. | Мектеп: Шеңбертал ЖББОМ | |
Күні:11.09.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Пірімбет А.П | |
Сынып: 8 | Қатысқандар: 12 | Қатыспағандар: - |
Сабақтың тақырыбы: | Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары. 3-сабақ | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.3.13. Трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану | |
Сабақтың мақсаты | ||
Бағалау критерийі | ||
Тілдік мақсаттар | Лексика мен сөз тіркестері: трапецияның биіктігін, орта сызығын сызбада кескіндейді, диагональдары перпендикуляр орналасуын дәлелдеуде қолданады, теоремалардың дәлелдеуін және есептердің шығару жолдарын түсіндіреді.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: -теңшамалы фигура;-перпендикуляр диагональ;-орта сызығының ортасы арқылы табандарын қиятын кесінді;Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: | |
Құндылықтарға баулу | "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының құндылығы: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу. | |
Пәнаралық байланыс | Алгебра, технология. | |
Алдыңғы білім | Трапецияның элементтерін, түрлерін біледі, тең шамалы фигураларды анықтайды, Пифагор теоремасын, тіктөртбұрыштың, параллелограмның, ромбының, үшбұрыштың аудандарын біледі, теоремаларды дәлелдейді, тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатыстар. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы7 минут | Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен амандасып, тугелдеуҮй тапсырмасын тексеру. Саралау тәсілі. Диалог және қолдау көрсету "Миға шабуыл" әдісі арқылы оқушыларға мұғалім сұрақтар қояды Саралаудың "Жіктеу"тәсілі арқылы аралас топқа бөлу. Параллелограмм, ромб, үшбұрыш, трапеция аудандарының формулалары мен кескіндерін "фотосуреттер"әдісі арқылы сәйкестендіріп үш топқа бөлінеді. Осы жерде трапецияның ауданын болжау арқылы сәйкестендіреді, проблема туындайды, яғни бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады. ҚБ. "От шашу" әдісімен бағаланады. Оқушылар III топка түскен формулалардың барлығы трапецияның ауданының формуласы деп болжайды.Болжаудың ақиқат екеніне көз жеткізу үшін тапсырмалар орындау керек. | Оқулық: Геометрия 8сынып, Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков, Алматы"Атамұра" 2017(байқау нұсқасы). Үйге берілген тапсырма:Трапецияның ауданын оның табаны мен биіктігі арқылы өрнектейтін формула тауып көріңдер(негізгі мәтінмен жұмыс). Үшбұрыш, параллелограмм, трапеция аудандарының формулалары мен фигуралардың кескіндері сызылған стикерлер, флипчарт, сызба құралдары. Iтоп: Үшбұрыш.IIтоп: Параллелограмм.IIIтоп: Трапеция. |
Сабақтың ортасы10 минут 12 минут | Жаңа тақырыпты бекіту. Саралау тәсілі "Дереккөздер"Топтық жұмыс: "Балық қаңқасы" әдісі арқылы менталды карта жасау.Мақсаты: оқушылар формулалардың дәлелдеуін топта талқылайды, тұжырым жасайды.Бейне ролик жіберіледі (https://www.youtube.com/watch?v=C8xZVnNq2jk сілтемесі)Бейне роликте теңбүйірлі трапецияның диагоналы перпендикуляр болған жағдайда ауданы диагоналының квадратының жартысына тең екені дәлелдеп көрсетілген.Топта дереккөздегі берілген дәлелдеуді талқылай отырып, келесі күрделі дәлелдеуге оқушылар ауытқып отырады.Тапсырма:Осы дәлелдеуді ескере отырып, S=h2 формуласын қорытып, тұжырым жасаңдар және менталды картаны толтырыңдар.Әр топтан бір оқушыдан тақтаға трапеция ауданының төрт формуласынының біреуін қорытып шығарады.Топ мүшелері ақылдасып менталды картаны толтырады, интербелсенді тақтада корсетеді.Оқушылар дәлелдеулер мен формулаларды дәптерлеріне жазып отырады Дескриптор:- трапецияның ауданы туралы теореманы дәлелдейді;- трапецияның ауданы туралы салдарды тұжырымдайды;- диагональдары перпендикуляр теңбүйірлі трапецияның ауданын диагональ арқылы өрнектейтін формуланы тұжырымдайды;- дереккөзді пайдаланып диагональдары перпендикуляр теңбүйірлі трапецияның ауданын дәлелдейді;- диагональдары перпендикуляр теңбүйірлі трапецияның ауданын биіктігі арқылы өрнектейтін формуланы тұжырымдайды;-формулаларды символдармен жазады;ҚБ."Екі жұлдыз, бір тілек" әдісі арқылы топтар бірін бірі бағалайды.Жаңа тақырыпқа есептер шығару.Саралаудың тәсілі: "Тапсырма" Жұптық жұмыс. Әдіс: "ойлан- жұптас- бөліс". Әр топқа деңгейлік тапсырмалар беріледі. Әрбір топтың мүшелері өздерінің қабілет, қызығушылығына қарай деңгейлік тапсырмаларды топ ішінде "ыңғайлас жұп"болып бөліп алады, шығарады, талдайды. Мақсаты: оқушылардың жұптасып дағдыларын дамыту, жұптасып жұмыс істей білуге үйрету, күрделілігі жоғары есептерде өзарара көмек көрсету, бірін-бірі оқытуға үйрету. I топ.1-тапсырма №3.37Трапецияның бүйір қабырғалары13cм,37см, ал табандары 60см және 20см. Трапецияның ауданын табыңдар. (480cм2)Дескриптор:- трапецияның кіші табанындағы төбелерінен екі биіктік түсіреді; - пайда болған тікбұрышты үшбұрыштардың трапецияның үлкен табанында орналасқан катеттерін айнымалы арқылы өрнектейді; - тікбұрышты үшбұрыштарға Пифагор теоремасын қолданады; - биіктіктерді айнымалылар арқылы өрнектеп теңестіреді; - теңдеуді шешеді; - трапецияның биіктігін табады; - трапецияның ауданын табады. 2-тапсырма Трапецияның табанының орталарын қосатын кесінді оны екі теңшамалы бөліктерге бөлетінін дәлелдеу.Дескриптор:-трапецияның сызбасын салып, табандары мен биіктігін белгілейді;- есептің шарты бойынша кесінді жүргізеді;-трапецияның бөліктері үшін формула жазады және салыстырады;-аудандардың теңдігінен бөліктердің теңшамалы фигуралар екенін дәлелдейді. II топ .1-тапсырма №3.38Көршілес екі кіші қабырғалары6 см-ден, ал үлкен бұрышы 1350 болатын тікбұрышты трапецияның ауданын табыңдар. (54см2)Дескриптор:-берілгенін және сызбасын салады;-биіктігінің кіші табанына тең екенін біледі;-сызбаны қолдана отырып, сүйір бұрышын табады;-трапецияның ауданы квадрат пен теңбүйірлі тікбұрышты үшбұрыштың аудандарының қосындысына тең болатынын анықтайды- квадраттың ауданы мен тікбұрышты үшбұрыштың ауданының формуласын қолданады;-трапецияның ауданын табады. 2-тапсырма Трапецияның орта сызығының ортасы арқылы өтетін және табандарын қиятын түзу оны екі теңшамалы бөліктерге бөлетінін дәлелдеу.Дескриптор:-трапецияның сызбасын салып, табандары мен биіктігін белгілейді;- есептің шарты бойынша түзу жүргізеді;-трапецияның бөліктері үшін ауданының формуласын жазады және салыстырады;-аудандардың теңдігінен бөліктердің теңшамалы фигуралар екенін дәлелдейді.III топ.1-тапсырма №3.45Тең бүйірлі трапецияның табандары 24см және 40см, ал диагональдары өзара перпендикуляр. Трапецияның ауданын табыңдар.(1024см2)Дескриптор:-берілгенін және сызбасын салады;-сызбаны қолдана отырып, табандарының айырымын табады;-табандарының айырымын екіге бөледі;- биіктікті жүргізеді;- Пифагор теоремасын қолданып биіктікті табады-трапецияның ауданын табады.2-тапсырма Трапецияның орта сызығының ортасы арқылы өтетін және табандарын қиятын түзу оны екі теңшамалы бөліктерге бөлетінін дәлелдеу. Дескриптор:-трапецияның сызбасын салып, табандары мен биіктігін белгілейді;- есептің шарты бойынша түзу жүргізеді;-трапецияның бөліктері үшін ауданының формуласын жазады және салыстырады;-аудандардың теңдігінен бөліктердің теңшамалы фигуралар екенін дәлелдейді.Қосымша тапсырма. "Қарқын" тәсілі. Тапсырма қабілеті жоғары "ыңғайлас жұпқа" беріледі.Биіктігі 30см, белі 40см, етегі 60см болатын белдемшені тігу үшін ені 1,2м матадан 0,35 м мата алса жете ме?Шешуі: Белдемшенің кескіні трапеция тәрізді болғандақтан, берілгені бойынша трапеция ауданын табады. Астыңғы және үстіңгі бөлігінің ауданының қосындысын табу үшін 2-ге көбейтеді. S1= | Графикалық органайзер: менталды карта әр топқа беріледі. Бейне ролик сілтемесі:https://www.youtube.com/watch?v=C8xZVnNq2jk Әлімов А. Интербелсенді әдістемені мектепте қолдану. Оқу құралы.-Алматы.2015.-74бет. Оқулық: Геометрия 8сынып, Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков, Алматы"Атамұра" 2017(байқау нұсқасы). Шығару жолдарымен есептердің жауаптары интербелсенді тақтада көрсетілді. B E C A F D Оқу әдістемесі: Геометрия 8сынып, Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков, Алматы"Атамұра" 2017(байқау нұсқасы). aB E C A F D Оқулық: 8 сыныпГеометрия.Смирнов В.А.,ТұяқовЕ.А. Алматы:Мектеп(жоба) Тапсырмалардың жауаптарын интербелсенді тақтадан тексереді.Дәлелдеулерді оқушылар тақтаға көрсетеді. |
8 минут Сабақтың соңы3минут | Сабақты қорытындылау үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын беремін. Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларыОқу мақсаты 8.1.3.13. Трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдануДескриптор Білім алушы Ойлау дағдыларының Қолданудеңгейі жоғарғы деңгей дағдылары 1- тапсырма Ауданы 594 м2 болатын трапецияның биіктігі 22 м, ал табандарының айырмасы 6 м. Трапецияның табандарын табыңдар.Дескриптор Білім алушы - берілгенін қысқаша жазады; - трапецияның ауданынан табандарының қосындысын табады; - табандарын бірін екіншісі арқылы өрнектейді; - бір табанын табады; - өрнектен екінші табанын есептейді; - есептің жауабын жазады. 2-тапсырмаТөмендегі тұжырымдардың ақиқат немесе жалған екенін анықтаңыз: 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |