Материалдар / Transport in London.

Transport in London.

Материал туралы қысқаша түсінік
Transport in London.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
275
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: 10 5Мерзімі: 16.09.16 Тақырыбы: Transport in London Мақсаты: Talk about means of transport, learn the grammar will be doing/will have done Міндеті: 1) лексикалық сөздік қорын молайту, ережені түсіну2) диалогтық оқыту жүйесін дамыту, сөйлеу тілін қалыптастыру3) тілге деген қызығушылығын арттыру. Сөйлеу тілін дамыту Сабақ типі: жаңа білім беру- оқу тәжірибесінде пайдалануСабақ формасы:Оқушылардың дамытушылық әрекетін құрамдастырушы формасы: жеке, жұптық, топтық, ұжымдық жұмысСабақ түрі: модульдық оқытуКүтілетін нәтиже: Қазақстандағы транспорт түрлері жайлы сөйлеуге үйренеді Сабақ барысы:
деңгейСабақ кезеңіӘдіс-тәсілдерМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
көпір (жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары)ұйымдас-тыру кезеңі





Сәлемдесу, күнді және ауа райын сұрау, оқушыларды түгендеу.Оқушыларды топқа бөлу. Топ басшысын тағайындау. Топтың хал-ахуалын жақсарту мақсатында тренинг уйымдастыруСәлемдеседі, топқа бөлінеді, тренингке жалпы атсалысады.


Үй жұмысын пысықтау (актуализация):Grammar repitition







Check up the exercise from 12 to 17.Role play the dialog between two friends.

білім (кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? Толық ақпарат іріктеледі)Негізгі бөлім: жаңа сабақ(мақсатын ашу)diagram







Complete the information about transport of London that the knew before.

Completed the diagram
түсінік(неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? білімді тереңдету үшін қолданылады)Мақсатты тұжырымдауreading







Ex.3. read the text then 3 pupils come to the blackboard for telling 1retell, 2opinion, 3 main idea2) do true /false

Worked with the text
қолдану(оқулықпен жұмыс. Қарапайым тапсырмалар орындалады) Жаңа сабақты пысықтауinterview









Ex.4. Answer the question with your partner.2) work with grammar future Cont and future perfectSpoke to each other
талдау (салыстыр, айырмашылығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз- деген тапсырмалар болуы керек, немесе 1-3 тап-ды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады)Пысықтау-ды қорыту (тренинг)Role playEx.7. Act out the dialog by using the grammarActed out
жинақтау (қорытынды шығаруға бағытталған: мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба толтыр, сөзжұмбақ, ребус шеш сияқты т.б сөздер тапсырма шартында болу керек)Қорытынды(диагностика)Қар үйіндісіEx.10. what do you hope you will have done by the age of 45. Write 5 sentences about your future













Wrote
бағалау (сен қалай ойлайсың? Не істер едің? Деген сөздер тапсырма шартында болу керек)Рефлексивті Бағалау кезеңіБлум таксономиясы бойынша бағалау критерийі арқылы өздерін бағалаттыру Фишкамен топты бағалауКері байланыс «мен не үйрендім»Бағалау парағын толтыруБлум таксономиясы бойынша бағалау критерийі арқылы өздерін бағалаттыру Фишкамен топты бағалауКері байланыс «мен не үйрендім»Бағалау парағын толтыруTook a mark


Үйге





Daydream about your futue career by using the grammar we passed beforeWill do homework












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ