деңгей | Сабақ кезеңі | Әдіс-тәсілдер | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
көпір (жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары) | ұйымдас-тыру кезеңі
| | Сәлемдесу, күнді және ауа райын сұрау, оқушыларды түгендеу.Оқушыларды топқа бөлу. Топ басшысын тағайындау. Топтың хал-ахуалын жақсарту мақсатында тренинг уйымдастыру | Сәлемдеседі, топқа бөлінеді, тренингке жалпы атсалысады. |
| Үй жұмысын пысықтау (актуализация): | Grammar repitition
| Check up the exercise from 12 to 17.Role play the dialog between two friends. |
|
білім (кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? Толық ақпарат іріктеледі) | Негізгі бөлім: жаңа сабақ(мақсатын ашу) | diagram
| Complete the information about transport of London that the knew before.
| Completed the diagram |
түсінік(неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? білімді тереңдету үшін қолданылады) | Мақсатты тұжырымдау | reading
| Ex.3. read the text then 3 pupils come to the blackboard for telling 1retell, 2opinion, 3 main idea2) do true /false
| Worked with the text |
қолдану(оқулықпен жұмыс. Қарапайым тапсырмалар орындалады) | Жаңа сабақты пысықтау | interview
| Ex.4. Answer the question with your partner.2) work with grammar future Cont and future perfect | Spoke to each other |
талдау (салыстыр, айырмашылығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз- деген тапсырмалар болуы керек, немесе 1-3 тап-ды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады) | Пысықтау-ды қорыту (тренинг) | Role play | Ex.7. Act out the dialog by using the grammar | Acted out |
жинақтау (қорытынды шығаруға бағытталған: мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба толтыр, сөзжұмбақ, ребус шеш сияқты т.б сөздер тапсырма шартында болу керек) | Қорытынды(диагностика) | Қар үйіндісі | Ex.10. what do you hope you will have done by the age of 45. Write 5 sentences about your future
| Wrote |
бағалау (сен қалай ойлайсың? Не істер едің? Деген сөздер тапсырма шартында болу керек) | Рефлексивті Бағалау кезеңі | Блум таксономиясы бойынша бағалау критерийі арқылы өздерін бағалаттыру Фишкамен топты бағалауКері байланыс «мен не үйрендім»Бағалау парағын толтыру | Блум таксономиясы бойынша бағалау критерийі арқылы өздерін бағалаттыру Фишкамен топты бағалауКері байланыс «мен не үйрендім»Бағалау парағын толтыру | Took a mark |
| Үйге
|
| Daydream about your futue career by using the grammar we passed before | Will do homework |