Облыстық есту қабілеті
бұзылған балаларға арналған
арнайы
мектеп-интернаты
«Өмір, сен маған
қымбатсың!»
(Тренинг)
2020-2021 оқу
жылы
Тренинг
тақырыбы: «Өмір, сен маған
қымбатсың!»
Мақсаты
:
- өмір адам баласына бір ақ
рет берілетін қымбат сый екеніне
ықпал ету.
-адам бойында
болатын асыл қасиеттерді, адамгершілік, мейірімділік
сезімдерін дамыту . Жақсы қасиеттерді үйрету,
жаман қасиеттерден жиренту
.
- балалардың ойын
ашу , өмірге деген көзқарастарын қалыптастыру
.
Қатысушылар: құрама топ
Көрнекілік
: Түрлі-түсті қалам,
қарындаш, А4, түрлі түсті қарандаш, стикерлер
т.б.
Жоспары:
1.
«Ойлануға арналған
балықтар » жаттығуы.
2.
« Сөйлемді жалғастыр
» жаттығуы .
3. « Егер сен
ағаш болсаң » тренинг
4. «
Менің мақсатым
» тренинг
5.
Психологиялық кеңес
: Қызықты өмір
сүру үшін!!!
Психолог:
- Өмір –ол адамға
бірақ рет берілетін баға жетпес
қымбат сый. Осындай сыйды саған
сыйлаған кім ?... Әрине саған осындай баға
жетпес сый сыйлаған ең қымбат
адамдарың , ол сенің ата – анаң. Сондықтан
оларды ренжітпеуіміз керек ,айтады –
ғой,
«Анаңды үш рет
Меккеге арқалап апарсаңда борышыңды өтей
алмайсың» -деп. Себебі , біріншіден ол
саған «өмір» сыйлады , саған жарық дүние
көрсетті , сені өсірді , сенің ыстығыңа күйді ,
суығыңа тоңды, түн ұйқысын төрт бөліп
сені аялады , тәрбиелеп өсірді
.
Егер саған
анаң осындай баға жетпес сый
сыйласа,сен соған лайықты өмір сүруге
тиіссің. Өз өмірің , өз әлемің өз қолыңда !
Біреуге ренжіп ,біреуді кінәлап , мін тағу
дұрыс емес . Өмірдегі қайғыны , қиындықты
сәтсіздікті көтере білу керек. Жаңа , жақсы
ойлар ойлау керек.
Адам өмірі жеңіс
пен жеңілістен , сәттілік пен сәтсіздіктен қайғы
мен қуаныштан құралады .
Міне өмірдің өзі біле
білсең сонысымен қымбат.
Енді осы өмір туралы
ойларымызды тренингжаттығу жасау арқылы
жалғастырайық .
-
«Ойлануға арналған балықтар»
жаттығуы. ( сұрақ – жауап түрінде
)
Мақсаты: оқушылардың өмірге деген ойларын, өз өмірлеріне және
басқаның өміріне деген көзқарастарын білу. Бір-бірімен пікір
алмастыру арқылы жаңа ой
түйдіру.
Нұсқау: Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
-
Өмір дегеніміз не , қалай түсінесің
?
-
Өмір сүру жақсы ма ,әлде жаман ба
?
- Сен
бақыттысың ба ?
-
Сені не қобалжытады , сондай кездерің
болады ма?
- Өз -
өзіне қол жұмсау ерлік пе ,әлде
әлсіздік пе ?
-
Егер саған біреу қатты дауыс көтеріп
ұрысса , сен не істейсің
?
-
Сенің мінезіңнің жаман , жақсы жақтары
қандай ?
-
Келешекте сен өз өміріңді қалай
құрар едің ?
2.
« Сөйлемді жалғастыр
» жаттығуы .
Мақсаты: оқушыларға аяқталмаған сөйлемдер айтып, жалғастыруға
тапсырма беріп, олардың ой-толғаныстарын тыңдау. Олар үшін өмірде
не маңызды екенін анықтау.
Нұсқау: ( жазылған сөйлемді өз сөзімен
толықтырып жазып , ой қорыту
.)
- Жақсы өмір
- бұл .....
- Бақытты
адам - ол ......
3.
«Егер сен ағаш
болсаң » тренинг .
Мақсаты: табиғатты мысалға ала отырып, адам өміріндегі құндылықтар
жөнінде оқушылардың ойларын
білу.
Нұсқау: балалар ,(жапырақ , діңгек , тамыр) біреуін
таңдаулары керек , неге таңдағандарын айтып
түсіндірулері қажет.
жапырақ - ол
көктейді , гүлдейді;
діңгек -
барлық ауыртпашылықты , жауапкершілікті көтереді
;
тамыр – ол арқылы
бүкіл ағаш қоректенеді
;
4.Психологиялық кеңес
: қызықты өмір сүру үшін
...
Мақсаты: оқушылардың жайлы, тыныш өмір сүрулері үшін маман ретінде
кеңес беру. Олардың өмірінде болып жатқан қиын мәселелерді шешуге
көмек беру.
- ай сайын жаңа
кітап оқы , оқығандарыңды көңіліңе тоқы
,
- икемің бар іспен
айналыс , мыс. (ән айту ,
би билеу , шеберлік істер )
- әрбір демалыс күніңе
жоспар жасап, қызықты өткізуге тырыс
,
- ертеңгілік жаттығу жаса ,
сергек жүресің ,
- ата – анаңа , бауырларыңа т.б.
жақындарыңа көмектесіп
тұр.
- әр айдың бір күнінде өзіңді
басқа біреудің орнына қойып көр ,
содан өзгеше ойлап , тәлім алуға тырыс
,
- әр күні кешке « мен
бүгін не істедім?» деп өзіңе есеп
беріп үйрен ,
- күнделік жазуға дағдылан , ол
сенің ең сенімді серігің бола алады
.
Енді осы бүгінгі іс –
шарамыздың соңында «Өкпені еріту»
және
«Тазару» жаттығуларын
жасайық.
Олай болса балалар
бүгінгі күнімізге ризамыз ба
?
Бәріміз
РИЗАМЫЗ деп үш рет қайталап
айтамыз.