Материалдар / Тренинг сабақ: "Мамандық таңдауға қателесуге болама?"

Тренинг сабақ: "Мамандық таңдауға қателесуге болама?"

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп психологтарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
547
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тренинг сабақтың тақырыбы: «Мамандық таңдауда қателесуге бола ма?»

Ісім оңсын десеңіз Сол істің маманы болыңыз Даңқым шықсын десеңіз, Көпшіліктің адамы болыңыз Әл-ФарабиМақсаты: 1. Мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптастыру. Оқушының кәсіби бағдарының табандылығн анықтау, психологиялық дайындығы мен қиындықтан шығу шеберлігін шыңдау.

Ұйымдастыру кезеңі:Жүргізуші: Сәлеметсіздер ме? Көңілкүйлерін қалай? Бүгінгі тақырыбымыз «Мамандық таңдауда қателесуге бола макелесі жаттығуымызды бастамастан бұрын біз өзімізге ереже құрып алайық.

Ойын ережесі- бір-бірін тыңдау- уақыт үнемдеу- белсенділік таныту- достық қарым-қатынас- жағымды эмоция тудыру

Барысы:Тренинг: «Кім көбірек мамандықты атайдыжаттығуыБарлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді.Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек.Сұрақ: «Қиналған себептеріңіз не?»Жүргізуші: Ғалымдардың зерттеулері бойынша мамандықтар ортақ белгілеріне қарай 4 деңгейге тоқталған.Басқарушылар;Сақтаушы- қорғаушылар;Қаржыгерлер- дәрігерлер;

Қажырлы еңбек иелері.

Тренинг: Қол- мидың жалғасы.Сан алуан мамандық бар. Ал, біздің табиғи бейімділігімізге үңілейік: Алақан бойынша мамандық саласын анықтау. Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақанымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың ортасын О нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық жүргіземіз. О нүктесін білезіктің оң жақ, сол жақтарын да қамтимыз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен өлшеп шығарыңыз. Қорытынды:Егер сіздің алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз- басқарушысыз.О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық басқаларынан ұзын болса, сіздің- қорғаушы әскери қабілетіңіз мол.Ортан қол сызығы ұзынырақ болса, сіз- дін адамы, саясаткер болуға бейімсіз.

Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз. 5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз- дәрігерлік шипагерлікке бейімсіз Жүргізуші:Басым көкке жетсін десең армандап,Әр жұмысты бөліп істе, қарма оңдапБарлық істі сарапқа сап істегін,Қисаппенен қазынаңды үстегінКісі танымақ болсаң ісіне қараӨз күшің жеткенше, өзің үшін аянба. Ж. Баласағұни

Жүргізуші:Адам өз мамандығын таңдаған кезде, нені басшылыққа алу керек?Жақсы маман болу үшін адам нені білуі және үйренуі қажет?Сіз қандай маман болуды армандайсыз? Неліктен?Адам өзін белгілі бір мамандыққа қашан, қалай дайындауы керек деп ойлайсыз?Адам бірнеше мамандықты меңгерсе, оның өмірі қандай болады деп ойлайсыңдар?Қай уақытта адам өз жемісін көре алады.?Ситуациялық сұрақ. (Оқушылар өз пікірін ортаға салады.)Мен хирургпынШарты: Ауруханада 5 емделуші бар. Олар:Бес айлық қыз балаАлты жасар дарынды бала
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ