Тригонометриялық формулалалар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тригонометриялық формулалалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық формулалалар. Келтіру формуласына байланысты қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:______________

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.3А Тригонометрия

Мектеп: «Қарасай батыр атындағы орта мектеп» КММ

Педагогтің аты-жөні:

Илясканов Зийнаддин Оразбаевич

Күні:

25.01.2024 жыл

Сыныбы: 9 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометриялық формулалалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар келтіру формуласын қорытып шығарады.

Тригонометриялық естептер шығаруда келтіру формулаларын қолданады.

Тәрбиелік құндылық


Талап: дұрыс қарым-қатынас орната білу, жеке командамен жұмыс істей білу.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)


Ұйымдастыру сәті

Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру;

  1. Оқушылар тақтаға ілінген фигуралардың түстері арқылы 3 топқа бөлінеді.

1-топ «Синустар»

2-топ «Косинустар»

3-топ «Тангенс пен котангенстер»



Өткенді еске түсіру. №4,65


Оқушылар фигураның түстері байланысты топтарға бөлініп отырады.




Оқушылар арқылы үй тапсырмасын сағат тілі арқылы тексеріп шығады.

«Жарайсыңдар» мадақтау арқылы


Слайд 2











Сабақтың ортасы

(10 минут)



























































Топтық жұмыс.

«Түрлі түсті бағдаршам»

А,В,С деңгейінің тапсырмасы.

«Синустар» тобының тапсырмалары.

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:


«Косинустар»тобының тапсырмалары.

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:


«Тангенс пен котангенс» тобының тапсырмалары тапсырмалары.

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:

Жауабы:

Оқушылар топпен жұмыс істеп алдында тұрған А3 парақшаларында берілген әр түрлі тапсырмаларды орындайды. Орындалған тапсырмаларды жауаптары жазылған түрлі түсті паракшалармен сәйкестендіреді..









































Дескриптор:

Ең жоғарғы ұпай саны – 4 балл.

1.Егер топ барлық түстері жауап сәйкес болса

4 балл.

2.Егер топта 1 немесе 2 түстері сейкес келмесе

3 балл.

3. Егер топта 3 тен көп қате болса

1 балл






































А3

парактары. Түрлі түсті парақтар, қағаз желімі
















































Shape1

Сергіту сәті

(3 минут)

Мұғалім оқушыларға топ тобымен айнала билетеді. Музыка тоқтаған сәтте сұрақ қойылады. Сұрақ жауабына сәйкес оқушылар топтасады.

Сұрақтар:

  1. 90 °-тан азайтылса қай ширекке келеді? (1 ші ширек)

  2. 360 °-тан азайтылса қай ширекке келеді? (4 ші ширек)

  3. 270 °-тан азайтылса қай ширекке келеді? (3 ші ширек)

  4. 180 °-қа қосылса қай ширекке келеді? (3 ші ширек)

  5. 270 °-қа қосылса қай ширекке келеді? (4 ші ширек)

  6. 360 °-қа қосылса қай ширекке келеді? (1 ші ширек)

  7. 90 °-қа қосылса қай ширекке келеді? (2 ші ширек)

  8. 180 °-тан азайтылса қай ширекке келеді? (2 ші ширек)

Оқушылар сұрақтардың жауаптарына сейкес топтасады.



Музыка

Топтық жұмыс (10 минут)


«Тарсия әдісі» арқылы мұғалім әр топқа өзгеше фигуралар береді.





Оқушылар алдында тұрған фигураларды жауаптары сәйкестендіру арқылы топтық жұмыстар орындайды.

Дескриптор:

Ең жоғарғы ұпай саны – 3 балл.

1.Егер топ фигураны дұрыс сәйкестендірсе

3 балл.

2.Егер топта 1 немесе 2 сейкес келмесе 2балл.

3. Егер топта 3 тен көп қате болса

1 балл

«Тарсия» сәйкестендіру парақтары


Жеке жұмыс

10 минут

«Kahoot» желісі арқылы платформамен тапсырма береді.

Мұғалім әр топтан 1 оқушыны тақтаға шығарып кітаптан есеп береді.




Оқушылар смартфондарын қолданып Kahoot желісі арқылы тапсырмаларды орындайды

Дескриптор:

Әр тапсырма 0,5 баллмен бағаланады. Жалпы-3 балл.

Интерактивті тақта

Сабақтың соңы

(3 минут)













Рефлексия

(4 минут)





















Үйге тапсырма

Мұғалім сабақты қортындылайды, мақсатқа қаншалықты жеткендігіне тоқталады.

Оқушыларды бағалайды.








«Таңдау» рефлексиясы:

  1. Бүгінгі сабақ қызықты ____ қызықты емес ____ деп ойлаймын;

  2. Сабақта өзіме алғаным көп____аз____ болды;

  3. Басқа оқушыларын пікірін зейін қойып тыңдадым ____ тыңдай алмадым ____;

  4. Топтық жұмыс барысында белсене араластым ____ араласа алмадым.

  5. Сабақта қиындық тудырған тапсырма_____________________________________________________________________





Мұғалім үйге тапсырмаға нұсқаулық береді.

Үйге тапсырма: №4.74

Оқушылар берілген тапсырмаларды тақтаға орындайды. Орында отырған тақтатағы тапсырмалындың дұрыс орындалып жатырғанына мән береді.



Оқушылар сабақта меңгерген білімдері + және – арқылы көрсете, 5-ші тапсырмада ойын толық жазады.















Оқушылар тапсырманы күнделікке жазып алады.



















Рефлексия «Таңдау»

үлестірмелі қағаздар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі