Материалдар / Тригонометриялық формулалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тригонометриялық формулалар

Материал туралы қысқаша түсінік
тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2024
81
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: А.Садықбекова

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тригонометрия

Мектеп:Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін мектеп жанындағы интернат КММ і

Педагогтің аты-жөні:

Эргашова Ж С

Күні:

08.04.2024ж

Сыныбы: 9 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометрия формулалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.7. тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын қорытады;

Кейбір оқушылар: тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын есептер шығаруда қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

5 мин.


I.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақты жағымды ахуалдан бастау.

Оқушыларды топқа бөлу

Үй тапсырмасын тексеру:

Формулалардың қатесін тауып жазу

Сәлемдеседі,сабаққа дайындықтарын білдіреді,шағын 4топқа гүлдер арқылы бөлінеді

Азайту

Қосу

Көбейту

Формула

Үй тапсырмасы оқушыларға формулалар түрінде беріледі,оқушылар қате жерлерін дұрыс жазып табулары керек

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды


Сұрақтар топтамасы.

Қима қағаздар

А4 парағы


Миға шабуыл


5минут










Бөлімге байланысты сұрақ қоюдың тәсілдерін қолдану

Тригонометрия қажет пе?


Сен білесің бе?

Топтарға тригонометрияның қолданылу салалары туралы мағлұмат бар парақшалар таратамын

Жаңа сабақ

Қосу формуласын жаңа сабаққа байланысты қорытып шығарылуы
































Тақырыпқа шолу жасайды



Оқушылар күнделікті өмірде қажет,қажет емес екендіктерін айтады

Тригонометрияның өмірде қолданылуы туралы қысқаша мәлімет алады,топтарындағы мәлімет бойынша басқа топтарға айтады

Формуланың байланысын біледі





«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»






Сұрақтар топтамасы.


9 сынып,

Алгебра кітабы

, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор



Shape1 Shape2

Сабақтың ортасы

30 минут


Жеке жұмыс.






Практикалық жұмыс

4 топқа беріледі

Балық,вазадағы су,медициналық құрал,тербелмелі маятник

Тақтамен жұмыс(жеке,жұптық)


Тапсырмалар беріледі

Топтарында орындап тақтаға жазады


серг

Практикалық жұмыс барысында оқушылар тригонометриялық қозғалыстардығяғни графиктерінің сызбасының орын алып жатқанын байқайды

Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. .

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп қорытынды жасайды



Бағалаудың «сен маған, мен саған» әдісі қолданылады







Балық,вазадағы су,медициналық құрал,тербелмелі маятник




Интернет желісінен алынған тапсырмалар

9 сынып,

Алгебра кітабы, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Сабақты қорытындылау үшін осы сабақ бойынша « 5 сұрақ» әдісі арқылы қорытындылаймын. Оқушыларға кері байланыс парағын таратамын

Үйге тапсырма:

4.130- есеп.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Оқушылар кері байланыс береді



1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі мен жинаған ұпай сандары бойынша бағаланады


9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!