Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сабақты жағымды ахуалдан
бастау.
Оқушыларды топқа
бөлу
Үй тапсырмасын
тексеру:
Формулалардың қатесін тауып
жазу
|
Сәлемдеседі,сабаққа
дайындықтарын білдіреді,шағын 4топқа гүлдер арқылы
бөлінеді
Азайту
Қосу
Көбейту
Формула
Үй тапсырмасы оқушыларға
формулалар түрінде беріледі,оқушылар қате жерлерін дұрыс жазып
табулары керек
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы
бағалайды
|
Сұрақтар
топтамасы.
Қима
қағаздар
А4
парағы
|
Миға
шабуыл
5минут
|
Бөлімге байланысты сұрақ
қоюдың тәсілдерін қолдану
Тригонометрия қажет
пе?
Сен білесің
бе?
Топтарға тригонометрияның
қолданылу салалары туралы мағлұмат бар парақшалар
таратамын
Жаңа
сабақ
Қосу формуласын жаңа сабаққа
байланысты қорытып шығарылуы
|
Тақырыпқа шолу
жасайды
Оқушылар күнделікті өмірде
қажет,қажет емес екендіктерін айтады
Тригонометрияның өмірде
қолданылуы туралы қысқаша мәлімет алады,топтарындағы мәлімет
бойынша басқа топтарға айтады
Формуланың байланысын
біледі
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Сұрақтар
топтамасы.
9
сынып,
Алгебра
кітабы
, оқу құрал жабдықтары, тақта,
бор
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
Жеке
жұмыс.
|
Практикалық
жұмыс
4 топқа
беріледі
Балық,вазадағы
су,медициналық құрал,тербелмелі
маятник
Тақтамен
жұмыс(жеке,жұптық)
Тапсырмалар
беріледі
Топтарында орындап тақтаға
жазады
серг
|
Практикалық жұмыс барысында
оқушылар тригонометриялық қозғалыстардығяғни графиктерінің
сызбасының орын алып жатқанын байқайды
Түсінбеген тапсырмаларды бір-
біріне түсіндіреді. .
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды. Талқылау
нәтижесінде өзара бір келісімге келіп қорытынды
жасайды
|
Бағалаудың «сен маған, мен
саған» әдісі қолданылады
|
Балық,вазадағы
су,медициналық құрал,тербелмелі
маятник
Интернет желісінен алынған
тапсырмалар
9
сынып,
Алгебра
кітабы, оқу құрал жабдықтары, тақта,
бор
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Сабақты қорытындылау үшін осы
сабақ бойынша « 5 сұрақ» әдісі арқылы қорытындылаймын. Оқушыларға
кері байланыс парағын таратамын
Үйге
тапсырма:
№ 4.130-
есеп.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Оқушылар кері байланыс
береді
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі мен жинаған ұпай
сандары бойынша бағаланады
|
9-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|