Материалдар / «Тригонометриялық теңдеулерді шешу» (9 сыныпқа арналған)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Тригонометриялық теңдеулерді шешу» (9 сыныпқа арналған)

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың 5-11 сыныптарға алған базалық математикалық білімдері негізінде, олардың математикалық мәдениеті мен шығармашылық қабілеттерін дамытуды жетілдіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2020
590
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Түркістан облысы,

Жетісай ауданы,

Жетісай қаласы,

«А.Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі






Авторлық бағдарлама



Тақырыбы:

«Тригонометриялық теңдеулерді шешу»

(9 сыныпқа арналған)











Математика пәні мұғалімі

Шылманова Атиргуль Орынбасаровна





Жетісай -2019 жыл



Авторы: Шылманова Атиргуль Орынбасаровна

Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі


























































Жоспар:


  1. Алғыс сөз


  1. Түсінік хат


  1. Негізгі бөлім:

«Тригонометриялық теңдеулерді шешу » алгебра пәнінен 9 сыныпқа арналған таңдау курсы


  1. Қорытынды
































Алғыс сөз


1999 жылдан бастап еліміздің жоғары оқу орындарына қабылдау жаңа үлгімен жүргізілуде. Атап айтқанда, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым минстрлігінің «Білім берутестілеудің мемлекеттік стандарттарының ұлттық орталығы» ұйымдастырған ҰБТ мен кешенді тест сынағы арқылы өткізілуде.

Қабылдау емтихандарын ҰБТ мен кешенді тест тәсілімен өткізу тәжірибесі көптеген талапкерлердің математикадан тест тапсырмаларын орындауда қиыншылықтарға кездесетіндігін көрсетуде. Сондықтан бұл көмекші құрал жалпы білім беретін орта мектептің 11- сыныбында оқушыларды математикадан ҰБТ-ға даярлануға арналған.

Әдістемелік құралда «ҰБТ дағы математиканың негізгі сұрақтары» толық қамтылған.

Қолданбалы курыстыңтолық мазмұны мынадай тест тапсырмаларының тақырыптарын құрайды. Тригонометриялық өрнектерді теңбе–тең түрлендіру, тригонометриялық теңдеулермен теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешу, көрсеткіштік және логарифмдік өрнектерді ықшамдау, көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулермен теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешу функция және оның қасиеттері, функцияның туындысы және оның қолдануы, алғашқы функция және анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, және оның қолданылуы, көпжақтар мен айналу денелері, координаттық әдіс пен векторға берілген есептер.

Бұл ұсынылып отырған әдістемелік құралда теориялық материалдар формула және анықтамалар түрінде, сәйкес тақырыптарға топтастырылып , біріктіріліп, жүйеленіп берілген. Одан кейін сол тақырыптардың есептерін шешудің негізгі тәсілдері мысалдар арқылы шығарылып көрсетілген. Сонымен қатар, сол тақырыптың есептеріәртүрлі деңгейде олардың қиындық дәрежесіне қарай үш топқа А,В,С бөлініп берілген.

Жалпы білім беретін мектептің 11- сыныбындағы мекткп оқушылары мен талапкерлерге бұл әдістемелікқұралда «Математикадан ҰБТ-ға дайындық» деп аталатын қолданбалы курстың бағдарламасы мен 68 сағаттық тақырыптық жоспары және оны оқытудың әдістемесі қарастырылған.

Курыстың бағдарламасы Қазақстан Республикасының Білім және ғылым миністірлігінің «ұлттық тестілеу орталығы» ұсынған тест спецификациясы, мектеп математика курсының мемлекеттік стандарттары мен бағдарламасы негізінде жасалған.

Әдістемелік құрал жоғары оқу орындарына түсушілерге, тестке өз бетінше даярлануды мақсат еткен әрбір оқырмандарға, жоғары сынып оқушылары мен мектеп мұғалімдеріне арналған.

Бұл қолданбалы курыс 8-9-10-11 сыныпқа арналған, ол математикадан білім бағдарламасына сәйкес мемлекеттік емтиханға дайындауды мақсат етіп қояды.

Қолданбалы курс оқушыны тек қана ҰБТ-дан тест тапсыруға ғана дайындамайды, оқушының математикалық ойын ұштайды, шығармашылық ойлауын және интеллектуалдық қабілетін қалыптастырады.

Сабақ өту барысында оқушының шығармашылық қасиеттері мен зертеушілік дағдыларын қалыптастыратын мектеп бағдарламасында берілген кейбір тақырыптар тереңдетіп оқытылады, сонымен бірге мектепте математика курысында қамтылған қосымша тақырыптар, стандартты емес есептерді шығару тәсілдері де қарастырылған.


















Түсінік хат


Бұл курс мектеп математика курсының бағдарламасына сәйкес 9-10-11-сынып оқушыларын математикадан мемлекеттік емтихан дайындалуға көмек ретінде ұсынылады. Әрбір оқушы оқу барысында, мемлекеттік емтихан тапсыруға толық дайындалумен бірге алған білімімен дағдысын іс жүзінде қолдана білуге үйренуі тиіс. Сол себепті 8-9-10-11-сыныпқа арналған курста біз мемлекеттік емтиханда кездесетін тақырыптарды бір шолып өтуді мақұл көрдік.

Қабылдау емтихандарын ҰБТ мен кешенді тест тәсілімен өтк»зу тәжірибесі көптеген оқушылардың математикадан тест тапсырмаларын орындауда көптеген оқушылардың математикадан тест тапсырмаларын орындауда көптеген қиыншылықтарға кездесетіндігін көрсетуде.бұл бір жағынан мектепте математикапәніне бөлінген сағаттың аздығы, сонымен бірге материаодың көптігі, әрі көптеген материалдар 9 сыныпқа дейін өтілгендіктен есте қалмауы, тағы басқа жағдайлардың болуы мүмкін.Бұл ұсынылып отырған тақырыптарға топтастырылып, бірі ктіріліп, жүйеленіп берілген. Әрбір тақырып алдында сол арқылы қажетті нақты математикалық білімді меңгеруді, инттелекті дамытуды, математикалық іс әрекетке тән және қоғамда толыққанды қызмететугк қажетті ойлау сапасын қалыптастыруға мүмкіндіктер берді. Сонымен бірге стандартты емес есептерді шығарудың дайын тәсілдерін үйретумен қатар өз бетінше ойланып кез келген мәселені шығармашылық тұрғыдан шешуге ұмтылуы, ғылыми тұрғыдан қалыпты емес ойлауғабаулиды.

Әдістемелік құралда «ҰБТ дағы математиканың негізгі сұрақтары» толық қамтылған. 7-8-9-10-11 сыныпта 34 тақырыпты қамтиды. Әрбір тақырып алдында сол тақырыпқа берілгенесептерді шығаруға қажетті формулалар беріліп, сол тақырыптың есептерін шешудің негізгі тәсілдері мысалдар арқылы шығарылып көрсетілген. Бұдан кейін осы тақырыптың есептеріолардың қиындық дәрежесіне қарай үш топқа А,В,С-ға бөлінген.

Курстың бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым минстірлігінің «Ұлттық тестілеу орталығы» ұсынған тест спецификациясы, мектеп математика курсының мемлекеттік стандарттары мен бағдарламасы негізінде жасалған.

Курста теориялық материялдардыберуге аз уақыт бөлініп негізгі практикалық жұмыстарға бөлінген.Есептерді шығарудың тиімді әдістері, уақытты үнемдеу жағдайлары қарастырылған.дайындық барысында оқушылардың тақырыпты не есептерді нақты түсінуге, талдауға, салыстыруға, шамалар арасында байланыс орындауға бейімдеу керек.

Оқушылардың тестке дайындығының нәтижелілігі, нақтылығы- мектеп математика курысында өткенматериалдарды қайталау, жүйелеу және тереңдетіп өту бағытында тиімді жұмыс жасауға байланысты. 8-9-10-11 сынып оқушыларымен жұмыс барысында назарды есептердің негізгі түрлеріншығару тәсілдеріне аудара отырып, теориялық материалдарды тесттік есептер шығару барысында ұсынып, түрлендірген ыңғайлы.

Бұл курс қолданбалы және жалпы білім беру мәнінеие, оқушылардың ойлау қабілетін дамытуға,тесткедайындық барысында білімдерімен біліктерін жинақтауға көмектеседі. Сабақ өту барысында ұйымдастырудың лекция, семинар, топтық, жеке түрлерін қолдануға болады.





























Мақсаты:


- Негізгі мақсаты мемлекеттік емтиханды, ҰБТ-ға дайындалу ойдағыдай тапсыру;

- Оқушылардың 5-11 сыныптарға алған базалық математикалық білімдері негізінде, олардың математикалық мәдениеті мен шығармашылық қабілеттерін дамытуды жетілдіру;

- Теориялық білімдерін практикалық дағдылары мен біліктілігін дамыту арқылы бекіту;

- Оқушыларға тест жұмыстарын орындау барысында қиындық тудыратын математикалық есептердің негізгі түрлерін анықтау және оларды шығарудағы негізгі идеялар, тәсілдер мен әдістерді дамыту;

- Мемлекеттік емтиханға дайындық барысында оқу қызметін жоспарлау және мақсат қоя білу дағдыларын дамытып жетілдіру;

- Алынған нәтижелерді талдау отырып, білімдегі олқылықтарды жою жолдарын қарастыру;

- Оқушылардың алған білімдерін қортындылау, талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға жағдай жасау;


































Міндеттері:


  • Жетелей оқытуды іске асыру. Оқушылардың математикалық білімге деген қажеттілігін қанағаттандыру, олардың пәнге қызығушылығын арттыру;

  • Математикалық қабілеттерін дамыту және жетілдіру;

  • Грантпен оқуға түсуге дайындау;

  • Оқушыларға есеп шығару тәсілдерін мен әдістерін меңгерулеріне көмектесу, белгіленген үлгі бойынша және анықталмаған жағдайларда есеп шығара білу және өз бетінше дайындалу дағдыларын дамыту;

  • Аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын дамытып, жетілдіру;

  • Қажетті нақты тақырыптар бойынша математикалық білімдерін тереңдетіп, толықтыру;

  • Үйренген тәсілдері мен әдістерін ҰБТ-да кездесетін ұқсас есептерді тез шығара білу үшін қолдану;

  • Жадысы мен аналитикалық ойлауды дамытуға көмектесу;

  • Күрделі есептерді шығарудағы қиындықтарды жеңе білуге тәрбиелеу;

  • Тестпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру;























Тақырыбы «Тригонометриялық теңдеулерді шешу » алгебра пәнінен 9 сыныпқа арналған таңдау курсы


(барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағ)


Оқу материалының мазмұны

Сағат саны

Мерзімі

Үйге тапсырма

Ескерту


І тоқсан


8 сағ





1.

Сандар ұғымы

1




2.

Сандардың түрлері

1




3.

Факториал

1




4.

Санның бөлінгіштік белгілері

1




5.

Бүтін сандарға есептер

1




6.

Ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселік

1




7.

Анықтамасы және қасиеттері

1




8.

Ондық бөлшектер

1




9.

Санның дәрежесі

1






ІІ тоқсан


8 сағ





1.

Түбір, оның қасиеттері

1




2.

Көбейткіштерге жіктеу

1




3.

Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, өрнектердің мәндерін есептеу

1




4.

Қатынас және пропорция

1




5.

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

1




6.

Екі белгісізі бар сызықтық теңдеу

1




7.

Келтірілген квадрат теңдеулер

1






ІІІ тоқсан


10 сағ.





1.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!