Материалдар / ТРИЗ технологиясы баланың тілін дамыту, шығармашылық қиялын дамыту

ТРИЗ технологиясы баланың тілін дамыту, шығармашылық қиялын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала мүмкіндігін ескеріп, заман талабына сай білім беру; -Триз элементтерін пайдаланып, шығармашылық қаблетінің ашылуына мүмкіндік туғызу; -Балалардың көркемдік шығармашылығын дамыта отыра әр баланың психологиялық ерекшіліктерін танып білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
1296
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кіріспе Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көп нұсқалық қағидасы бекітілген, бұл білім мекемелірінің мұғалімдеріне,педагогтарына өзіне оңтайлы нұсқаны қолдануға,педагогикалық процесті кез-келген үлгімен, тіпті авторлық үлгімен құруға мүмкіндік береді. 1946 жылы Г.С Альтшуллер шығармашылық әдісі бойынша жұмысын бастады. ТРИЗ атауы кейінірек 70жылы пайда болады. Шығармашылық тапсырмаларды орындау теориясы адамның шығармашылық мүмкіндіктерін дамытудың жаңа әдістемесі үшін негіз болып табылады. Шығармашылық мүмкіндіктердің көріне бастауының себебі - балалық кездегі елестету деңгейінің жоғарлығымен, балалардың ойлауын танымдық бағытының дамуымен түсіндіріледі. Шығармашылық- бұл адамның өмір шындығында өзіңөзі тануға ұмтылуы, ізденуі. Өмірде дұрыс жол табу үшің адам дұрыс ой түйіп, өздігінең сапалы, дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйренуі қажет. Адам бойындағы қабілеттерін дамытып, олардың өшуіне жол бермеу, оның рухани күшің нығайтып, өмірден өз орның табуға көмектеседі. Өйткені адам туындығана емес жаратушы да . Мақсаты: ТРИЗ технологиясы баланың тілін дамыту, шығармашылық қиялын дамыту Міндеттері: - Бала мүмкіндігін ескеріп, заман талабына сай білім беру; -Триз элементтерін пайдаланып, шығармашылық қаблетінің ашылуына мүмкіндік туғызу; -Балалардың көркемдік шығармашылығын дамыта отыра әр баланың психологиялық ерекшіліктерін танып білу. Тризшылардың ұраны «Барлығын айтуға болады» Әдістері:  Бақылау жүргізу;  Мәтінмен жұмыс;  Сызбамен жұмыс;  Суреттпен жұмыс істеу;  Мазмұндық ойындар;  Сұрақ жауап;  Көрнекілік. ТРИЗ технологиясы Мектепке дейінгі балалық шаққа бейімделген ТРИЗ технологиясы баланы шығармашылық тапсырмаларды орындауды үйретеді және оның бойында шығармашылық қажеттілікті дамыта отырып, оның қызығушылығына сүйене отырып, шығармашылыққа жүйелі түрде жетелеуге мүмкіндік береді. ТРИЗ және оның принциптері тек техникалық қана емес, сонымен қатар басқа да шығармашылық тапсырмаларды шешуге қолайлы. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған әдіс-тәсілдер төмендегідей: Жүйелік жақындау Компоненттік, құрылымдық, функционалды және генетикалық жақындаудың элементтер негізінде қоршаған ортаның жүйелік көріністерінің бастауларын қалыптастыру. Бір-бірімен тығыз байланыста болатынбөлімдерден құралған жүйені біртұтас ретінде түсінік беру, объектінің осы шақтағы, өткен шақтағы және келер шақтағы жағдайын бөліп ала отырып, уақыт және кеңістік туралы ұғым беру. ТРИЗ технологиясын қолдану дәстүлі іс-әрекеті: Ұйымдастырылған оқу қызмет мақсаты: А) тәрбиеші үшін: жана материалды беру; Ә) бала үшін: жана материалды менгеру Ұйымдастырылған әдіс – оқу қызмет түрлері: А) тәрбиеші үшін: жана материалды түсіндіру, Ә) бала үшін: жана материалды тындау, есте сақтау. Ұйымдастырылған әдіс – қызметі жоспар бойынша өткізу. ТРИЗ технологиясын қолдану шығармашылық оқу қызметі Ұйымдастырылған қызметін мақсаты: А) тәрбиеші үшін: балаларға жана нәтежеге бағытталған оқу қызметін ұйымдастыру; Ә) бала үшін: шығармашылық «өнім» ойлап табу. Ұйымдастырылған әдіс –әрекет түрлері: А) тәрбиеші үшін: балалардың шығармашылық іс- әрекетің ұйымдасдыру; Ә) бала үшін: жана нысанды зерттеу, құбылысты талдау. Ұйымдастырылған әдіс - әрекетінің құрлымы жағдайға байланысты жоспардын өзгеруі мүмкін. Балалардын шығармашылық қиалын дамытуОйын толық айтып жеткізе білуТРИЗ технологиясыҮйренген сөзден сөйлем құрастыруСөйлемнең әңгіме құрастыруОйлау қаблеттерін арттыруСызба бойынша еркін әңгімелеу Тақырыбы «Гүлдер» Мақсаты:Бір сөйлем немесе сөз тіркесі арқылы бірінің айтқанын бірі қайталамай түгел айтып шығуы тиіс.1.Гүл өсімдік 2.Түсі қызыл3.Гүлдің аты -Раушан4.Гүл әдемі5.Гүлді жүлуға болмайды.6.Гүлді анамызға сыйлаймыз.7Достарымызға сыйлаймыз

Тақырыбы:«Матрёшканы әшекейлеу» Мақсаты: Геометриялық фигураларды ажырату. Түстері бойынша топтастыру















Дидактикалық ойын: «Сипатта» Мақсаты: тілдік қорын байыту, ойлау қабілетін дамыту. Мыс: Алманы былай сиппаттауға болады.1.Өзі дөңгелек тәтті,әр түрлі ағашта өседі.(Алма)2. Түсі: Қызыл, жасыл ,сары.3. Алма дөңгелек, домалайды4. Алманы жейміз.

Дидактикалық ойын: «Түсі бойынша топтастыр» Мақсаты: Балаларды түстерді ажыратуға үйрету, түсі бойынша топтастыру.



Дидактикалық ойын: «Ойыншықты сипаттау» а ) Доптың түсі әр-түрлі ә) Доп ойыншық б) Пішіні дөңгелек. в) Доп резинадан жасалған г) Доп кішкентай д) Допты қолмен үстауға болады.













Дидактикалық ойын: «Түрлі-түсті қақпақтар»Шарты: Суретке сәйкес қақпақтарды қою.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ