Т.Сұлтанбеков «Көшпелі алтын»

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Т.Сұлтанбеков «Көшпелі алтын»

Материал туралы қысқаша түсінік
- шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

3-бөлім.Парасат пайымы

Педагогтің аты-жөні


Күні:

13.02.2025

Сынып: 10 «Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Көркем шығарманың тілі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

- шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау

Сабақтың мақсаты

- шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдайды

Құндылықтар

Тақырыпты түсіндіре отырып, талап бар жерде тәртіп бар екенін және құқықтық сауаттылықты бойына сіңіру. Өз мемлекетімізді,оның заңын,тілін,азаматтарын сыйлай білуге баулу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушыламен сәлемдесу, түгелдеу

Үй тапсырмасын сұрау

Сұрақ- жауап

« Сен және мен» әдісі

Тақырып бойынша бір сұрақтан дайындайды.


Сабақтың тақырыбымен оқу мақсатымен таныстыру


Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен ортаға салады.

Дескриптор

-тақырып бойынша бір сұрақ дайындайды

-Сұрақтарға нақты жауап береді.

ҚБ


Сабақтың ортасы






1.Оқиғаның басталуында автор оқырман назарын неге аударып тұр?

Бір кезде сақшы селт ете қалады. Оның алдыңғы аяғы сықыр етіп, екі құлағы елең ете түсті. Тасты тарпып, осқырып жіберіп еді, тыныш жатқан үйір қалың арша арасындағы жалғызаяқ жолымен шыңды өрлеп, жосып берді. Бірақ сақшы кешікпей тоқта дегендей белгі берді. Үйір ошарылып қалды. Еңісте, тау бұлағы сылдырап ағып жатқан бүлдіргенді сайды өрлеп, жерден сәл-пәл көтеріле, толықсып, балқып бір от кетіп бара жатты. Арқар аяқастынан пайда болып, біртіндеп алыстап кеткен отқа біраз үнсіз қарап тұрды да, қатты пысқырынып алып, қайтадан тыныштық белгісін берді.

  1. Арқар сақшының селт етуіне

  2. еңісте, тау бұлағы сылдырап ағып жатқан бүлдіргенді сайда тыныштықтың орнауына

  3. жерден сәл-пәл көтеріле, толықсып, балқып бір от кетіп бара жатқанына

  4. үйірдің сақшы арқарға бағынуына



1-тапсырма. Ж.

Берілген сілтеме бойынша кіріп, 17.38-30.17 уақыт аралығында «Көшпелі алтын» шығармасының аудио нұсқасын тыңдап, берілген кестені толтырыңыз.

Түсінемін


Анықтаймын

Байланысты-рамын

Ықпал етемін

Сенемін







2-тапсырма. ТЖ

«Кейіпкерге хат» әдісі бойынша шығармадағы кейіпкер профессор Созақовқа немесе журналист Жоңғаровқа хат жазыңыз.

1 -қадам: Мағынаны тану кезеңінде сіз мәтінмен жұмыс жасадыңыз.

2-қадам: Мәтіннен басты кейіпкерлерді таңдаңыз.

3-қадам: Берілген кейіпкерлерге олардың іс-әрекеті туралы сұрақтарды топтастырып, хат жазу керек.

4-қадам: Бұл сұрақтар жоғары деңгейде құрылуы тиіс.

Егер ... , не болар еді? Неге...? Неліктен ...?

4-қадам: Осы сұрақтарға өздеріңіз мүмкіндігінше балама жауап ұсыныңыз. Мүмкін,... ... болған шығар?

5-қадам: Хат соңында кейіпкерге ұсыныс жазыңыз.




Өзара бағалау:

«Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін ауызша бағалайды.

  • Позитивті комментарий;

  • Сындарлы сын;

  • Келешекке ұсыныс.

Мұғалімнің бағалауы:

Мұғалім оқушыларды дескрипторлар бойынша бағалайды, сәтті шыққан тұстары және дамытатын тұстары бойынша кері байланыс береді









«Түсінемін» бөліміне оқушы не түсінгенін, «Анықтаймын» бөліміне нені түсінбегенін, яғни талқылауды, толықтыруды қажет ететін өзі үшін жаңа мәліметті жазады, «Байланыстырамын» бөлімінде өмірден мысал келтіреді, «Ықпал етемін» бөлімінде көтерілген мәселені не жақтайды, не даттайды, «Сенемін» бөлімінде көтерілген мәселенің артықшылығын, келешектегі жайы туралы болжайды.




ҚБ








ФБ











Сабақтың соңы


Рефлексия

Р ефлексия

«Мен түйген ой»




3-2-1 стратегиясы бойынша

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 жағдай

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.


Үйге тапсырма:

ФБ

1-10 балл




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.01.2025
254
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі