Пән: Қазақ тіліТақырыбы:Түбір мен қосымша47-50 жаттығулар | Мектеп: И.Журба |
Күні:28.01.2019 | Мұғалімнің есімі:Акимханова Р
|
СЫНЫП: 2 А | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,тарих. |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы
| Топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы. |
Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
Ортасы | Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.
№47. Өлеңді көшіріп жаз.Су сергітер денеңді,Онымен дос болғайсың.Судан кейін сен ендіІсіңді оңай жалғайсың.
ДескрипторҚарамен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратып жазады
№48. Өлеңді жаттап ал.Өлең саған ұнай ма?Өзің ұнататын команда жеңіске жеткенде қандай сезімде боласың?Қолдану Постер жасату.
Жалпыға арналған тапсырма:Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.
49-жаттығуДескриптор:-Өлеңді оқиды-Қимылмен жасап көрсетеді
51-жаттығуТоптарда орындау.1:Атпен шап – атпен шапты.2:Допты соқ – допты соқты.3:Сумен бетіңді жу,Болсын денің сау
Дескриптор:Ұйқасын тауып ,ауызша айтады
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
Сергіту сәті
| Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»
| Видеожазбадағы би |
Аяқталуы | Синтез«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісіОқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
|
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
Үйге тапсырма: дәптермен жұмыс. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен? | «Бағдаршам» әдісі
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |