Материалдар / Түбір мен қосымша

Түбір мен қосымша

Материал туралы қысқаша түсінік
Түбір мен қосымшаны меңгертуде әдіс- тәсілдерді қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2023
354
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді -----


Бөлім:

Дені саудың жаны сау

Педагогтің аты- жөні

Г.К.Саденова

Күні:

27.01.2023 ж

Сынып:2Ә

Қатысушылар саны:20

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Түбір мен қосымша

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсат-

тары

2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау;

2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату;

Сабақтың мақ саты

Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды. Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажыратады.

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Shape1




Басы

(5 мин)


















Ортасы

(30 мин)



Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сабақты қазақ тiлi туралы өлең жолдарымен бастау.
- Қазақ тiлi - өз тiлiм, ана тiлiм,
Абай, Мұхтар сөйлеген дара тiлiм.
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым, дана тiлiм,- дей келiп, балалар ендi қазақ тiлi сабағымызды бастаймыз.

Топқа бөлу.

Оқушылар сөз құрамына байланысты сөздермен топқа бөлінеді.

1-топ «Сөз» 2-топ «Түбір»

3-топ «Қосымша»


«Спиннер» ойыны арқылы өтілген білімге шолу.

Мақсат қою.

Бүгінгі сабағымызда тірек сөздерді пайдаланып,әңгіме құрастыра аламын.

Жұмбақ шешу.

Аяз қысып,

Өрнек сызып,

Терезені торлайды.

Қарға омбығып,

Бет домбығып,

Сырғанап балалар ойнайды.

(Қыс)

Дәптермен жұмыс.

«Бірге ойлаймыз» әдісі арқы- лы

50-жаттығуды орындау

Берілген тірек сөздерді пайда ланып, «Сырғанақта» тақыры- бына әңгіме құрастыр.

Тірек сөздер: қыс,балалар, аяз,шана,шаңғы.

Дескриптор:

  • тірек сөздер мен тақырыпқа сүйене отырып,әңгіме құрастырады;

  • мәтіндегі сөйлемдердің мазмұны бір-бірімен байланы- сады

  • жазу каллиграфиясын сақ-тайды;

  • пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді;


Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды.














Сөздің түбірі мен қосымшасын таба- ды.




Жұмбақ шешуін табады.









Тірек сөздерді қолдана отырып, мәтін құрастырады жазады.



Оқушылар мұға- лімнің көмегімен дескриптор бойын ша жұмыстарын бағалайды.



















«Үш шапалақ»





Мадақтау










Қолдау көрсету, мадақтау


Слайд



















Слайд





Жұмбақ










Оқулық







Дескрип-

тор










Сергіту сәті

Кел ,балалар,тұрайық,

Алақанды соғайық.

Бір отырып,бір тұрып,

Біз тынығып алайық.

Бас аяқпен топ-топ,

Шапалақпен хоп-хоп,

Бір оңға,бір солға,

Өзімді өзім айнала.


Топтық жұмыс

«Жүгірмелі диктант»

Тапсырма :Әр қатардағы сөздерге қосымша қосып сөйлем құрап жазыңдар.

Сөз тобы

250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ