Басы
(5
мин)
Ортасы
(30 мин)
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Сабақты қазақ тiлi туралы өлең жолдарымен
бастау. - Қазақ тiлi - өз тiлiм, ана
тiлiм, Абай, Мұхтар сөйлеген дара
тiлiм. Қастерлейді ұл - қызың мәңгі
сені, Болашағым, бақытым, дана тiлiм,- дей келiп,
балалар ендi қазақ тiлi сабағымызды
бастаймыз.
Топқа
бөлу.
Оқушылар сөз құрамына
байланысты сөздермен топқа
бөлінеді.
1-топ «Сөз» 2-топ
«Түбір»
3-топ
«Қосымша»
«Спиннер» ойыны арқылы өтілген білімге
шолу.
Мақсат қою.
Бүгінгі
сабағымызда тірек
сөздерді пайдаланып,әңгіме құрастыра
аламын.
Жұмбақ
шешу.
Аяз
қысып,
Өрнек
сызып,
Терезені
торлайды.
Қарға
омбығып,
Бет
домбығып,
Сырғанап
балалар ойнайды.
(Қыс)
Дәптермен жұмыс.
«Бірге
ойлаймыз» әдісі арқы- лы
50-жаттығуды орындау
Берілген тірек
сөздерді
пайда ланып, «Сырғанақта» тақыры- бына
әңгіме құрастыр.
Тірек сөздер: қыс,балалар,
аяз,шана,шаңғы.
Дескриптор:
-
тірек сөздер мен тақырыпқа
сүйене отырып,әңгіме құрастырады;
-
мәтіндегі
сөйлемдердің
мазмұны бір-бірімен байланы-
сады
-
жазу каллиграфиясын
сақ-тайды;
-
пунктуациялық,
орфографиялық қателерді
мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді;
|
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды.
Сөздің түбірі мен қосымшасын
таба- ды.
Жұмбақ шешуін
табады.
Тірек сөздерді қолдана
отырып, мәтін
құрастырады жазады.
Оқушылар мұға-
лімнің көмегімен дескриптор
бойын ша
жұмыстарын бағалайды.
|
«Үш
шапалақ»
Мадақтау
Қолдау көрсету, мадақтау
|
Слайд
Слайд
Жұмбақ
Оқулық
Дескрип-
тор
|