Пәні: Қазақ
әдебиеті
Сынып:5«Ә»
|
|
|
Күні:
|
Мұғалім
есімі:
|
|
Тақырыбы:«Тұманбай
Молдағалиев «Бауырлар»
өлеңі»
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
|
Сабақ негізделген
мақсаты(мақсаттары)
|
Тұманбай Молдағалиевтың өмірі
мен шығармашылығын саналы меңгерту,
түсіндіру
|
|
Оқытудың
нәтижесі:
|
Барлық
оқушылар
|
|
Өз бетінше оқушылар тақырыпты
аша отырып, маңызды белгілерін
таниды.
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі
|
|
Топпен жұмыс жасай алады,
өздері өздеріне баға береді.
|
|
Кейбір
оқушылар
|
|
өмірі мен шығармашылығын толық
меңгере алады
|
|
Күтілетін
нәтиже
|
1.Берілген
материалды жетік меңгереді,
баяндайды.
2. Тұманбай
Молдағалиевтың шығармаларын тани
алады
3. Жеке, топпен жұмыс жасай
отырып, жалпы
түсініктімеңгереді.
|
|
Оқыту
стратегиялары:
|
Топтастыру
,талдау,«Елші» әдісі, «Қарлы
кесек» әдісі, «Жеміс-жидек әлемінде» ойыны, «Зымыран сұрақтар»
әдісі, «Кім жылдам?» әдісі
|
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Қазақ тілі,
әдебиет.
|
|
Түйінді
идея:
|
Оқушылар өз ойларын толық
жеткізуге дағдыландыру.
|
|
Дереккөздер мен
жабдықтар
|
Слайд, бағалау парағы, жеміс-
жидектердің суреті,
бейнеролик,
|
|
Кезеңдері
|
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Тапсырмалар
|
|
Кіріспе
|
1минут
|
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару,оқушыларды түгендеу.
|
Оқушылар мұғалім қойған барлық
сұрақтарға жауап береді.
|
|
|
|
1минут
|
Психологиялық
ахуал
«Жүректен-
жүрекке»
|
|
|
|
Мотивациялық
кезең
|
1
минут
|
Сыныпты 3 топқа
бөлу.
|
Түрлі-түсті кәмпиттерді тандау
арқылы топқа бөлінеді.
|
Топқа
бөлу.
|
|
Үй жұмысын
тексеру
|
5минут
|
Оқушылардың сөздік
дәптерлерін, жұмыс дәптерлерін
тексеру
«Кім жылдам?» әдісі арқылы
өткен тақырыптарға шолу
жасау.
|
Белсенділік танытып, жауап
беру.
|
«Аңсау» әңгімесін оқу, сөздік
дәптеріне сөздерді жазу, Өздерің сағынып жүрген адамдарың жайлы
жазу.
|
|
Жаңа
сабақ
|
2
минут
|
Бейнеролик арқылы оқушыларға
Тұманбай Молдағалиевтің өмірі мен шығармашылығын
таныстыру.
|
Оқушылар мұқият тыңдайды,
естеріне сақтайды.
|
|
|
5
минут
|
Тұманбай Молдағалиевтің өмірі
мен шығармашылығына толық тоқталып, слайд арқылы
түсіндіру.
|
Оқушылар мұқият, зер салып
тыңдайды, естеріне сақтайды.
|
|
|
|
10
минут
|
Оқушылар өз түсінгендерін және
есте қалған мәліметті постерға жазып,
қорғайды.
|
Әр оқушы белсенділік танытып,
өз ойын айтады.
|
|
|
2
минут
|
Тұманбай Молдағалиевтің
өлеңдерін тыңдату. «Құстар қайтып барады» өлеңін
тыңдату.
|
Оқушылар бейнероликке назар
салып, тыңдайды.
|
|
|