Сабақтың басы
5
минут
|
1. «Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
«Сәлем- сөздің анасы»
амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру.\ Жігіттер тобының
орындауындағы «Елбасы- елдің тұтқасы» әнін тыңдатып, ырғақты
қимылдар жасап,бой сергітіп, қонақтарды қарсы алу.Амандасу -жоғары
мәдениеттілік пен қонақжайлық белгісі.Сондықтан амандасып,
көтеріңкі көңіл-күймен сабағымызды
бастайық!
2. Бейнематериалды тыңдау арқылы сабақтың тақырыбы
айқындалып, оқу мақсаты хабарланады.
3.Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» бағалау парғы таратылып,
өзін -өзі бағалау әдісі түсіндіріледі.
|
«Шапалақ»
|
Бейнематериал сілтемесі:
https://videomin.net/12/
Бағалау
шаблоны
|
Сабақтың ортасы
35 минут
|
1.Сөздікпен жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен
жұмыс.
1-тапсырма
ҚБ
тапсырмасы
Оқулықта
берілген аудиомәтінді 2 рет тыңдап, сөздер мен сөз тіркестерін
мағынасына қарай сәйкестендіріңіз.
2-тапсырма
ҚБ
тапсырмасы
Бейнематериалды көріп, мұқият
тыңдаңыздар. Сөздер мен сөз тіркестерінің
көмегімен берілген тақырыптар бойынша сыныптастарыңыздың алдында
әңгімелеңіз.
3-тапсырма
Жұптық жұмыс
Берілген
мақал мәтелдің мағынасын қалай түсінесің? Жұппен диалог
құр.
«Миллионды кім
алады?» ойыны желісімен сабақты
қорытып, бүгінгі сабақтың
көшбасшысын анықтаймыз!
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
Лауазым-должность
Басшылық-руководство
Қосшы-провожатый
Қолбасы-предводитель
Тыңдалым. 5- тақырып, 1-2 сабақ
-
Аудиомәтінді 2 рет тыңдап, мәтіннен алынған сөздер мен сөз
тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді.

Сөздер
мен сөз тіркестері
|
Сәйкестендіру
бағаны
|
Мағынасы
|
мемлекет
қайраткері
|
|
Қандай да бір ғылым саласын зерттеуші
|
ғалым
|
|
Қоғамға, елге еңбегі сіңген адам
|
Президент
|
|
Арнайы домна пеште темір балқытушы
|
шойын құюшы
|
|
Белгілі бір салаға өзгеріс енгізу
|
реформалау
|
|
Ел
басқаратын тұлға, көшбасшы
|
лауазым
|
|
қызмет
|
«Фотоаппарат» әдісімен
жауаптар тексеріліп, балдары қойылады.
№3 Бейнематериал көреді.
Тыңдалым. Айтылым
Сөздер мен сөз тіркестерінің
көмегімен берілген тақырыптар бойынша сыныптастарыңыздың алдында
ауызша құраған мәтіндерін оқып, білімдерін
толықтырады.
Сөздер мен сөз
тіркестері: тәуелсіз мемлекет,
жалпыхалықтық сайлау, ант беру, жарқын болашақ, халқының қамын жеу,
ел көшбасшысы, әлем мойындаған, салиқалы саясат, ұттық валюта,
мемлекеттік рәміздер, ұлттар достастығы, экономикалық дағдарыс,
мемлекет шекарасы, халықаралық шаралар.
Тыңдалым. Айтылым
«Көпті жаман басшы тоздырады, жақсы басшы оздырады» деген
мақалдың мағынасын ашып, диалог құрады.
Оқушылар «Тұңғыш Президент» тақырыбы бойынша алған
білімдерін көрсетеді. Сұрақтарға жауап
береді.
|
«Шапалақ»
Дескриптор
-Мәтінді тыңдайды,
әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин
сөздердің мағынасын түсінеді;
1
балл
сөздер мен сөз тіркестерін
мағынасына қарай сәйкестендіреді; 1
балл
Дескриптор:
Берілген тақырыпқа сай сөздер
мен сөз тіркестерін орынды қолданады; 1балл
мақсатты аудиторияны
ескереді; 2балл
Берілген тақырыпқа қатысты
(5-10 сөйлеммен) ауызша мәтін құрайды; 2балл
Дескриптор:
Берілген мақал мәтелдің
мағынасын қалай түсінеді; Жұппен диалог құрады;
3балл
|
Оқулық
сөздік
Оқулық
«Фотоаппарат»
әдісі
Бейнематериал
сілтемесі:
https://youtu.be/CQ4PXFJqg1o
Оқулық
«Миллионды кім алады?»
ойыны
|