Сабақтың
басы
2
мин
5мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Мұғалім:Бүгінгі сабағымыз ерекше
болмақ! Себебі, біз бүгін саяхат жасаймыз, ел аралаймыз. Ол үшін
бізге кемеге отыру үшін билет керек. Ал билетті сатып алу үшін мына
ақша купюроларын таңдап алыңыздар? Купюролар арқылы топқа
бөлінесіздер.
Топқа
бөлу. Ақша купюросы арқылы топқа
бөлу.
Мұғалім: Кассадан келіп билет сатып
аласыздар?
Ұшақ билеттерінің
бетінде өз-өздерін бағалау ретінің нөмірі бар. Сол арқылы өз
білімдеріңді өздерің бағалап
отырасыңдар.
ІІ. Өткен сабаққа
шолу. Кемеге
отырғызу.
«Фонарик» әдісі бойынша артында берілген
сұрақтарға жауап
беру.
-
Эмбриогенездің негізгі
сатыларын сызба түрінде көрсет?
-
Ағзалардың жеке дамуы қанша
түрге бөлінеді?
-
Бөлшектену сатысы дегеніміз
не?
-
Бластула қандай
ұрық?
-
Екіқабатты ұрықты
атаңыз?
-
Ішкі ұрық
жапырақшасы?
-
Үшқабатты
ұрық?
-
Сіз үшін бүгін
жеңілдік.
-
Гаструладан кейін қандай
үдеріс басталады?
-
Нейрулла сатысына сипаттама
бер?
-
Эктодерма қабатында қандай
мүшелер түзіледі?
-
Ас қорыту жүйесі қай қабатта
түзіледі?
-
Сізге жеңілдік
жарияланған
-
Мезодерма қабатында қандай
мүшелер түзіледі?
-
Ішекқуыстыларда алғаш рет не
пайда болды?
-
Мидың орналасқан
жері?
-
Сіз билетті
ұттыңыз!
-
Ішек қуысынан тұратын
қабат?
-
Эктодерма қандай
қабат?
-
Мезодерма қандай
қабат?
-
Эндодерма қандай
қабат?
-
Сізге
жеңілдік!
|
Оқушылар сабаққа
дайындалады.
Ұстаздармен
амандасады.
Оқушылар ақша купюроларын алып
топқа бөлінеді. Алған ақша купюролары арқылы кемеге билет сатып
алады.
Сабақ барысында оқушы өзін
бағалап отыруы үшін, билеттің бетінде өз-өзін бағалау реті
көрсетілген. Билет бойынша өз білімдерін сабақ барысында бағалап
отырады.
Оқушылар алдыңғы білімді еске
түсіру үшін ұшақ билетінің артында жасырылған сұрақтарға жауап
беру. Жасырылған сұрақтарды «Фонарик» әдісі бойынша
көреді.
|
«Кеме
билеті» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын»
мұғалім тарапынан бағалау
|
Бағалау
парақтары
Ақша
купюролары
КЕМЕ
билеттері
Ұялы
телефондары
|
Сабақтың
ортасы
30мин
(4
мин)
(14
мин)
|
Таныстырылым.
Саяхат туралы кеме қызметкері
таныстырылым жасайды. Таныстырылымда бүгінгі сабақ
туралы бейнематериал көрсетіледі.
«Ой қозғау»
әдісі Бейнекөрсетілімді көреді.
Тақырыпты, мақсатты анықтай отырып, бейнематериалдан көргендерін
талқылайды.
Мұғалім:
Бейне көрсетілім не
туралы?
Бейне көрсетілімнің мақсаты
қандай?
Бүгінгі тақырыбымыз қандай деп
ойлайсыздар?
Қадам
|