Тұран жазығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұран жазығы

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып бойынша географиядан сабақ беретін мұғалімдерге Тұран жазығының ерекшеліктерін түсіндіруде әдіс-тәсілдерінің көмегі болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы




Пәні: География





58жалпы орта мектеп

Күні: 28.02.18ж.


Мұғалім:Касимова Сауле Айдановна




Сынып: 8 « б »


Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Тұран жазығы


Сабақтың мақсаты

  • Барлығы: Тұран жазығына кіретін аймақтарды табиғи шекараларды картадан көрсетіп, әрқайсысының ерекшеліктерін анықтау және Маңғыстаудың аласа таулы өлкесі қай дәуірде қалыптасқанын сипаттау.

  • Басым бөлігі:Тұранның пайдалы қазбаларын суреттеу және өзендері мен көлдерін салыстыру.

  • Кейбірі: Тұран жазығындағы жануарлар түрлері мен өсімдік жамылғысына болжам жасау және Тұран жазығындағы қорықтар не мақсатпен ұйымдастырылғаны туралы қорытындылау.


Бағалау критерийлері

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

  • Тұран жазығына кіретін аймақтарды табиғи шекараларды картадан көрсетіп, әрқайсысының ерекшеліктерін анықтау және Маңғыстаудың аласа таулы өлкесі қай дәуірде қалыптасқанын сипаттайды.

  • Тұранның пайдалы қазбаларын суреттеу және өзендері мен көлдерін салыстырады.

  • Тұран жазығындағы жануарлар түрлері мен өсімдік жамылғысына болжам жасау және Тұран жазығындағы қорықтар не мақсатпен ұйымдастырылғаны туралы қорытындылайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Сабақ барысында ұсынылған тапсырмаларды өзара талқылай, тыңдай отырып білімін қалыптастырады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Маңғыстау, Үсірт, Торғай үстірті, Арал маңы, Сырдария бойы, Қызылқұм, Бетпақдала, Мойынқұм, Балқаш-Алакөл аймағы.

Сіздер Тұран жазығының басты ерекшелігі неде деп ойлайсыңдар?

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

1. Диалог: үй тапсырмасын сұрау барысында – өткен тақырыпты еске түсіру, «Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтарына жауап беру кезінде бір-бірінің қатесін түзету.
2. Жазылым: жаңа тақырыпты меңгеру барысында оқушылар бейнежазба және оқулықтан өздеріне қажетті мәліметтерді дәптерге жазады.

Талқылауға арналған тармақтар:

- bilimland.kz порталының бейнежазбаларынан түсінгендерін өзара талқылау.

Топтағы оқушылар мәтінмен танысып, өзара пікір алмасады.

Жазылым бойынша ұсыныстар

Топтық жұмыс кезінде қажетті терминдерді дәптерге жазып алу.
Тест тапсырмалары арқылы талдау жасау арқылы оқушылар сабақты қорытындылайды.

Құндылықтарға

баулу

  • Тарихтың, мәдениет пен тілдің бір тұтастығы арқылы Қазақстандағы басқа ұлттарды құрметтеуге, ынтымақтастыққа, патриоттыққа, азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеймін.

  • Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астананың құндлығы негізінде оқушыларды патриоттыққа тәрбиелеу.

Алдыңғы білім


Шығыс Еуропа жазығы аймағы


Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақ кезіндегі жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақ басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, түгелдеу

Топқа бөлу:

1,2,3,4 сандары бойынша 4 топқа топтастыру

. Әр топқа екі, үш дарынды баладан бөлу.

2.«Қарлы кесек? әдісімен ашық және жабық сұрақтар беріп оқушының алдынғы тақырып бойынша алған білімін тексеру.

Ашық сұрақ — зерттелуші өз ойынан жауап береді.(жоғары деңгейдегі сұрақтар)

Жабық сұрақ — зерттелушінің жауабы шектеулі, ол дайын жауаптардың біреуін таңдайды, мысалы: иә-жоқ.


1.Жалпы cырт қырыты, Орал алды үстірті, Каспий маңы ойпаты орналасқан табиғи аудан туралы не айтар едіңіз?

(Шығыс Еуропа)


2.  Шығыс Еуропа жазығының негізгі байлығының маңызы неде деп ойлайсыз?


3. Суретте Қазақстанның физикалық-географиялық аумақтары сандармен көрсетілген. Әрбір сандарға сәйкес келетін нысандарды атаңыз.


4.Берілген сұрақтың дұрыс жауаптарын таңдап атаңыз.

Каспий маңы ойпаты аумағында орналасқан кен орындарды көрсетіңіз.

 

Ия

Жоқ

Теңіз

Shape1

Shape2

Қашаған

Shape3

Shape4

Доссор

Shape5

Shape6

Жетібай

Shape7

Shape8

Мақат

Shape9

Shape10

Қаламқас

Shape11

Shape12

Прорва

Shape13

Shape14

Қаражамбас

Shape15

Shape16

Құмкөл

Shape17

Shape18

Құлсары

Shape19

Shape20

Қосшағыл

Shape21

Shape22

Тенге

Shape23

Shape24

Қарашығанақ

Shape25

Shape26

Өзен

Shape27

Shape28


Смайликтер арқылы бағалау


Стикер, плакат

Сабақ ортасы



Қызығушылығын ояту.

«Миға шабуыл» тәсілі бойынша интер белсенді тақтадан фото суреттер мен бейнефильм көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу.

1.Бейнефильмнен не көрдік жаңа тақырыпқа қандай қатысы бар?

2. Сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

3. Алдарыңда қандай термин сөздер бар?


Мұғалімнің түсіндіруі.

Топқа бөлу

Жұптық жұмыс

«Кім жылдам» әдісі

  • Тапсырма 1. Тұран жазығына кіретін аймақтарды анықтаңыз . Маңғыстаудың аласа таулы өлкесі қай дәуірде қалыптасқанын сипаттаңыз.

Білім алушы жұмысына кері байланысты жазбаша беріңіз


1-Қарақия ойысы

2-Торғай ойысы

3-Алтай тауы

4-Бетпақдала

5-Мұғалжар тауы

6-Шығыс Еуропа жазығы

7-Сарыарқа
 Дескриптор Білім алушы:

-Тұран жазығына кіретін аймақтарды анықтайды және аласа таулы аумақты сипаттай біледі;

-1 санына сәкес келетін Қарақия ойысын біледі;

-2 санына сәкес келетін Торғай ойысын біледі;

-4 санына сәкес келетін Бетпақдаланы біледі.

«Басбармақ» әдісі арылы бірін-бірі бағалайды.

Тапсырма 2

Топтық жұмыс. "Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі

Тапсырманы постер арқылы қорғау(қалыптастырушы сұрақтар беріп отыру). Топтағы оқушылар мәтінмен танысып, өзара пікір алмасады. Ортақ тұжырым жасайды, ойларын сызба, кестеге арқылы флипчартқа түсіріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып тұжырымдайды.

Орындалатын тапсырмалар:

  • 1-топ: Тұран жазығының географиялық орны, Маңғыстау,Үстірт қыратты жазығы кіретін аймақтардың ерекшеліктерін анықтап кескін картасын жасау, түсіндіру.

2-топ:Торғай үстірті, Арал маңы, Сырдария, Қызылқұм, Бетпақдала, Мойынқұм, Балқаш-Алакөл айырмашылықтарын салыстыру, кестеге түсіру, сендердің болашаққа деген көз қарасың. 


3-топ:Пайдалы қазбалар мен климатының негізгі белгілері туралы анықтама беру. Маңғыстаудағы газ бен мұнайдың даму болашағына сендердің көзқарасың қандай? Сызба түрінде көрсету

4-топ: Өзендері мен көлдеріндегі проблемаларды шешуде қандай шаралар жүзеге асу керектігін қалай түсіндіресің? Мысалы: Арал, Балқаш т.б. көлдерге дәлелдер келтір және қандай ой түйіндедіңдер?

Дескриптор Білім алушы:

-мәтінмен жұмыс жасай алады;

-мәтіннің мазмұнын түсінеді;

-мәтін бойынша өз ойларын айта алады;

-тақырып бойынша нақты дәлелдеме келтіре алады;


«Пікір» әдісі бойынша бірін-бірін бағалайды.


Тапсырма 3 Сынақтан өткізу және кері байланыс беру.

«Сынақтан өткізу» әдісі. Жеке жұмыс

Тест тапсырмасы. (Балалар тапсырманы орындап болған соң, интербелсенді тақтадан жауабын көрсету).

1.Тұран жазығына тән емес құмды шөлдерді көрсетіңіз.

Shape29 Мойынқұм

Shape30 Нарын құмы

Shape31 Үлкен Борсық

Shape32 Қызылқұм

Shape33 Айғырқұм

Shape34 Сарыесік құмдары

Shape35 Баршақұм

Shape36 Тайсойған

2. Тұран тақтасының қалыптасуы қай кезеңге жатады?

Shape37 Архей

Shape38 Протерозой

Shape39 Палеозой

Shape40 Мезозой

Shape41 Кайнозой

3. Тұран жазығының ауданы қанша(км2)?

Shape42 1,2 млн

Shape43 2,5 мың

Shape44 2 млн-ға жуық

Shape45 200 мың

Shape46 3 млн-ға жуық

4. Тұран климатының шұғыл континентті болу себебі неде?

Shape47 Тропиктік ауа массасының әсерінен

Shape48 Мұхиттардан қашықта жатуынан

Shape49 Арктика ауа массасының әсер етуінен

Shape50 Құрлықтың ортасында орналасуынан

Shape51 Ауа температурасында амплитуданың жоғары болуынан

Shape52 Жауын-шашынның аз түсуінен

Shape53 Жер бедерінің жазық болуынан

Shape54 Қысы салқын, жазы жылы болып келуі

5. Тұран жазығында тіршілік етіп, қазір жойылып кеткен жануарларды табыңыз.

Shape55 Аю

Shape56 Тарпан

Shape57 Құлан

Shape58 Жабайы мысық

Shape59 Жолбарыс

Shape60 Гепард

Shape61 Тоғай бұғысы

Shape62 Муфлон

Жазбаша бағалау. Көрші топ бағалайды


Интербелсенді тақта, слайд, оқулық



https://twig-bilim.kz/







Қазақстан Республикасы атласындағы карталар

карточкалар.


8- сыныпқа арналған география

оқулығы









Слайд, қима қағаз

Слайд

Карта, атлас

















http://bilim

land.kz

Сабақ соңы



Сабақты бекіту:

Рефлексия (кері байланыс) “Аяқталмаған сөйлем” әдісі

Бүгін мен .......................................................................... білдім.

  • ...............................................................................қызықты болды.

  • ................................................................................ ...қиын болды.

  • ...................................................... ..тапсырманы мен орындадым.

  • ......................................................................менің қолымнан келді.

  • Мен үшін бүгінгі сабақтың түйінді идеясы ................................

  • ................................................................................................................

  • Бүгінгі алған білімді.................................................... қолданамын.

Үй тапсырмасы: Тұран жазығына кіретін аймақтардың жер бедері қалыптасуының геохронологиялық кестесін жасау.




Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпа-раттық –коммуникациялық технологияларды қолдану

А деңгейлі оқушылар







В деңгейлі оқушылар







С деңгейлі оқушылар









Рефлекция

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау тиімді болдыма

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?

және неліктен?











Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


2.Сыни тұрғыдағы жаңа әдіс-тәсілдер.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.06.2018
2109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі