Түрік қағанатының құрылуы, дамуы,ыдырауы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түрік қағанатының құрылуы, дамуы,ыдырауы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға студенттерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

 

10 сынып Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы:  §   22. Түрік қағанатының құрылуы, дамуы ,

ыдырауы.

Сабақтың мақсаты:

Ежелгі түріктердің шығу тегі мен құрылу даму кезеңдерін туралы білімдерін тереңдету.Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру.

Сабақтың міндеттері:

1.Ұлтжанды, елін жерін сүйетін, адамгершілік қасиеттерді бойына жинақтаған, батыл, иманды тұлға тәрбиелеу.

2.Сыни  тұрғысынан ойлауды дамыту, диалогтық  қарым-қатынас құру.

3.Тарихи түсінігі қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге қабілетті, тұлға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар Түрік қағанаты туралы толық мәлімет алады.

Топтық жұмыс арқылы оқушылар ынтымақтастықта жұмыс жасауды үйренеді. Бір-біріне  құрметпен қарайды.Жаңа білімді өздігімен меңгереді,талдайды, сараптайды.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақ типі: топтық ізденіс, сабақ

Әдісі: сұрақты ұста әдісі, сызба-кестемен жұмыс, сұрақ-жауап, Кубизм  әдісі, постермен жұмыс.

Пәнаралық байланыс: география, қазақ  әдебиеті

Сабақтың көрнекілігі: слайд, ғаламтордан алынған мәліметтер,

АКТ-ны қолдану.

Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі.

Шаттық шеңбері./ Оқушылар өз есімдерінің 1-ші әрпінен басталатын өз бойындағы қасиеттерді айтады./

Топқа бөлу. /жүздерге бөлу арқылы 1-топ Орта жүз , 2-топ Кіші жүз ,

3- топ Ұлы жүз/

II  Миға шабуыл. /Үй тапсырмасын сұрау./

1. Оңтүстік Қазақстан мен Жетісуға буддан дінінің таралуы кімдердің келуімен байланысты болды?

А) соғдылар в) парсылар с)қытайлар д) таңғұттар

2. Шыңғысқан әулетінен таралған этнокалық топ кімдер?

А)төлеңгіт в) султандар с) қожалар д) төре

3. Рим империясы әскерлерімен (250 мың) Аттила әскерлері арасындағы шайқас өтті

А)Керчь бұғазы в)Босфор с) Шалон қаласы д) Дон жері

  1. Жауырыншы...

а)Ем-дом жасаушы в)әнші –күйші с) шешен д) балгер

5.Арабтардан шыққан , қазақ жерінеислам дінін таратушылар ұрпағын-

А) султандар в) құлдар с) төрелер д) қожалар

  1. Жүздерді құрайтын үлкен ру бірлестігі..

А) ел в) тайпа с) халық д) жақын туыстар

7. «Оңтүстіктегі Қазақстан жеріндегі түркілер көшпелі,ал соғдылар отырықшы ел»деп түсіндірген.

А) Бернштам в) Бартольд с) Байпаков д) М.Қашқари  

III .Жаңа сабақ.

Жаңа сабақтың тақырыбын түріктер туралы мәлімет пен қатар тудағы суретті талдап кімдердің туы?- деген сұрақтан бастаймыз. Туларын слайдтан көрсете отырып атап тақырыпты айтамын, сабақтың мақсатын оқушыларға айтып беремін. Сонымен қатар сабақтың жоспары тақтаға жазылады. Жаңа сабақты бастамас бұрын қосымша оқушының түрік қағанаты бойынша өздігінен (реферат т.б.) жасалған жұмыс тыңдалады.

Сабақтың жоспары.

  1. Түрік қағанаты туралы деректер

  2. Түрік қағанатының құрылуы

  3. Түрік қағанатының дамуы

  4. Түрік қағанатының ыдырауы

Топтарға бағалау парақшасы беріледі де топ басшыларын анықтап алады.

Аты-жөні

Үй тапсырма бойынша

Топпен жұмыс қорғауы

«Тарихи сынақ хат»

Кубизм сұрақтарына жауап беруі

Қорытынды баға

1








Оқушыларға түріктер туралы суреттер көрсетіледі де оқулық бойынша тапсырма беріледі.

Үш топқа тапсырма оқулық бойынша бөлініп береді.

Түріктер туралы деректер мен құрылуы дамыу және ыдырауы бойынша оқушылар қорғайды. Әр топқа постерлер арқылы қорғайды.

IV Тарихи сынақ хат

  • 1.Түрік қағанаты жөніндегі ең алғашқы дерек ...... Әулетінің заманында енген.

  • 2. Түріктердің аренаға алғаш шыққан түрік тайпаларының бірі .............

  • 3.Теле одағына ....... тайпа енген.

  • 4. Түріктер ....... Солтүстік Монголия жерінде .......... құрды.

  • 5.Түріктердің туы ...... байрақ болуымен қатар олардың қорғаушы оққағары да «.......» атанған.

  • 6.Шығыс Түрік қағанатының жұрты .............., ал Батыс Түрік қағанатының жұрты....... аталды

  • 7. Шығыс немесе екінші түрік қағанатын 744-745 жж. Орхон ......... мен ............... талқандады.

  • 8. Күлтегін мен Білге қағандар Түрік мемлекетін сақтап қалу үшін ........ Империясымен жақсы қарым –қатынаста болды.

Кубизм стратегиясы бойынша сабақты талдаймыз.

1.Түрік қағанаты туралы алғашқы дерек көздері кімдер дің пікірлері бар.

2. Түріктердің шығу тегі

3. Түрік тайпасының құрылуы

4. Батыс түрік қағанатының құрылуы

5. Шығыс түрік қағанаты

6. Түріктердің ыдырау себебі.

 VII. Сұрақтар- мен жауаптар:

«БББ» кестесін топпен толтырып қорытындылаймыз

Білемін

Білдім

Білгім келеді






  1. Сабақты қорыту. Рефлексия. Осы сабақтан не үйрендім, осы сабақ ұнады ма, т.б ойлары туралы стикерге жазып ілеміз.

  2. Бағалау: топтық бағалау, критериалды бағалау.

  3. Үйге тапсырма: Түріктер туралы шағын әңгіме жазу





























































Ұлы жүз




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.00.2018
2273
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі