Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Жасы: «2 - 3» Бірінші кіші «А» тобы
Тақырыбы: Түрлі - түсті дөңгелектер
Білім беру саласы: «Таным» білім беру саласы
Бөлімі: Сенсорика
Мақсаты: Балаларға негізгі төрт түстерді топтастыруға үйрету: қызыл, сары, көк, жасыл.
Міндеттері:
Білімділік: Балалардың геометриялық пішіндер, соның ішінде шеңбер туралы білімін кеңейту.
Дамытушылық: Қызыл, көк, сары, жасыл түстерін ажырата алуды дамыту.
Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Алдын – ала жұмыс және оқу іс - әрекетіне дайындық: «Түстерді қайталау»
Сөздік жұмыс: Қызыл, жасыл, көк, сары
Дидактикалық құралдар: Шарлар, қағаз түстері
Блингвистикалық компонеті: Қызыл – красный - red, Көк – синий - blue, Сары – желтый - yellow, Жасыл – зеленый – green.
|
Іс - әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы лық |
Қане түзу тұрайық Амандасып алайық, Сәлеметсіңдер ме, балалар! Здравствуйте дети! Hello children! Сәлеметсіз бе?! |
Балалар үштілде амандаса-ды. |
|
Мотивациялық-ізденуші-лік |
Біз бүгін дөңгелектер еліне сая хат жасаймыз. Саяхатымыз ұз-ақ болады. Дөңгелектер еліне жету үшін бізге автобус қажет. - Балалар тыңдаңдаршы. - Есікті қағатын сияқты. Кім екен? - Бұл почташы екен. Оның біз-ге арнаған хаты бар екен. Қа-не, хатты ашып оқылық. Хатта Арнұр өзінің қонжығын жоғал тып алыпты. Бізден көмек сұ-райды. Көмектесеміз бе? Қане автобусқа отырайық. Ба-лалар біз бір елге келдік. Бұл қай ел екен? - «Шарлар» елі екен. Қайталай мыз. 1. «Шарлар» елі Біздің жолымыз жабық. Жол-ды ашу үшін не істесек бола-ды? Тапсырма: «Шарларды өз се-бетіне жинаймыз»
Шарты: Шашылып жатқан шарларды музыкамен бірге, өз түстері бойынша себеттерге жинау. Жолымызды ашып алдық, ен-ді автобусқа отырып, саяхаты-мызды жалғастырайық. Ал, енді балалар келесі елге барайық. 2. «Үйшік» елі.
Тапсырма. «Үйдің терезелерін саламыз»
Шарты: Балаларға геометрия-лық пішінді үйді беріп, сол те-резесін пішіндермен дұрыс ор-наластыру. Тапсырманы музы камен бірге орындайды. Сергіту сәті: Бала – бала балақан, Қане көрсет алақан. Саусақтарым әйбат, Былай-былай ойнат. Балалар автобусымызға кірей-ік, келесі елге кеттік. 3. «Пирамида» елі
Тапсырма. «Пирамида» жи-нау.
Шарты: пирамиданы музыка-мен бірге реті бойынша жинай ды. Ең үлкенінен кішісіне қа-рай жинаймыз. Балалар біздің енді топқа кете-тін уақытымыз болды. Авто-бусқа отырып топқа келеді. |
Балалар тыңдайды - Көмектесеміз Автобусқа кіріп, отырады. Балалар автобустан түседі. «Шарлар» елі Иә, орындаймыз Балалар музыка көмегімен бірге шарларды жылдам се-беттерге түстері бойынша жинайды. Балалар геометриялық пішін дер арқылы үйдің терезесін салады. Балалар тәрбиешінің түсін-діруі бойынша, ең үлкенінен кішісіне қарай жинайды. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Қане балалар жартылай шең-берге тұрайықшы. Балалар біз бүгін қандай жұ-мыс жасадық? Қайда саяхат жасадық? Мадақтау. |
Шеңберге тұрады Саяхат арқылы ойындар ой-надық. Түрлі-түсті дөңгелектер елі-не |
Күтілетін нәтиже:
Игереді: Түстерді, дөңгелектерді.
Біледі: Шарлар арқылы түстерді, ойын арқылы топтастыруды.
Меңгереді: Пирамиданы, үйдің терезесін геометриялық пішінмен дұрыс орналастыруды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түрлі - түсті дөңгелектер
Түрлі - түсті дөңгелектер
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Жасы: «2 - 3» Бірінші кіші «А» тобы
Тақырыбы: Түрлі - түсті дөңгелектер
Білім беру саласы: «Таным» білім беру саласы
Бөлімі: Сенсорика
Мақсаты: Балаларға негізгі төрт түстерді топтастыруға үйрету: қызыл, сары, көк, жасыл.
Міндеттері:
Білімділік: Балалардың геометриялық пішіндер, соның ішінде шеңбер туралы білімін кеңейту.
Дамытушылық: Қызыл, көк, сары, жасыл түстерін ажырата алуды дамыту.
Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Алдын – ала жұмыс және оқу іс - әрекетіне дайындық: «Түстерді қайталау»
Сөздік жұмыс: Қызыл, жасыл, көк, сары
Дидактикалық құралдар: Шарлар, қағаз түстері
Блингвистикалық компонеті: Қызыл – красный - red, Көк – синий - blue, Сары – желтый - yellow, Жасыл – зеленый – green.
|
Іс - әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы лық |
Қане түзу тұрайық Амандасып алайық, Сәлеметсіңдер ме, балалар! Здравствуйте дети! Hello children! Сәлеметсіз бе?! |
Балалар үштілде амандаса-ды. |
|
Мотивациялық-ізденуші-лік |
Біз бүгін дөңгелектер еліне сая хат жасаймыз. Саяхатымыз ұз-ақ болады. Дөңгелектер еліне жету үшін бізге автобус қажет. - Балалар тыңдаңдаршы. - Есікті қағатын сияқты. Кім екен? - Бұл почташы екен. Оның біз-ге арнаған хаты бар екен. Қа-не, хатты ашып оқылық. Хатта Арнұр өзінің қонжығын жоғал тып алыпты. Бізден көмек сұ-райды. Көмектесеміз бе? Қане автобусқа отырайық. Ба-лалар біз бір елге келдік. Бұл қай ел екен? - «Шарлар» елі екен. Қайталай мыз. 1. «Шарлар» елі Біздің жолымыз жабық. Жол-ды ашу үшін не істесек бола-ды? Тапсырма: «Шарларды өз се-бетіне жинаймыз»
Шарты: Шашылып жатқан шарларды музыкамен бірге, өз түстері бойынша себеттерге жинау. Жолымызды ашып алдық, ен-ді автобусқа отырып, саяхаты-мызды жалғастырайық. Ал, енді балалар келесі елге барайық. 2. «Үйшік» елі.
Тапсырма. «Үйдің терезелерін саламыз»
Шарты: Балаларға геометрия-лық пішінді үйді беріп, сол те-резесін пішіндермен дұрыс ор-наластыру. Тапсырманы музы камен бірге орындайды. Сергіту сәті: Бала – бала балақан, Қане көрсет алақан. Саусақтарым әйбат, Былай-былай ойнат. Балалар автобусымызға кірей-ік, келесі елге кеттік. 3. «Пирамида» елі
Тапсырма. «Пирамида» жи-нау.
Шарты: пирамиданы музыка-мен бірге реті бойынша жинай ды. Ең үлкенінен кішісіне қа-рай жинаймыз. Балалар біздің енді топқа кете-тін уақытымыз болды. Авто-бусқа отырып топқа келеді. |
Балалар тыңдайды - Көмектесеміз Автобусқа кіріп, отырады. Балалар автобустан түседі. «Шарлар» елі Иә, орындаймыз Балалар музыка көмегімен бірге шарларды жылдам се-беттерге түстері бойынша жинайды. Балалар геометриялық пішін дер арқылы үйдің терезесін салады. Балалар тәрбиешінің түсін-діруі бойынша, ең үлкенінен кішісіне қарай жинайды. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Қане балалар жартылай шең-берге тұрайықшы. Балалар біз бүгін қандай жұ-мыс жасадық? Қайда саяхат жасадық? Мадақтау. |
Шеңберге тұрады Саяхат арқылы ойындар ой-надық. Түрлі-түсті дөңгелектер елі-не |
Күтілетін нәтиже:
Игереді: Түстерді, дөңгелектерді.
Біледі: Шарлар арқылы түстерді, ойын арқылы топтастыруды.
Меңгереді: Пирамиданы, үйдің терезесін геометриялық пішінмен дұрыс орналастыруды.
шағым қалдыра аласыз



















