Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Робототехника. Лабиринт және кегельринг

    Мектеп: №11

    Мұғалімнің аты-жөні: Асанова Г.Ж.

    Күні: 10.11.2023 ж.


    Сынып: 4 «А, Ә»

    Сабақ тақырыбы

    Түс датчигі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.5.1.1 түс датчигін қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: датчиктің түрлерімен танысып, түс датчигін қолдануды үйренеді.

    Көптеген оқушылар: Түс режимі түрлері, сыртқы жарық жарықтылығы және шағылысқан жарық жарықтылығымен танысады.

    Кейбір оқушылар: EV3 түс датчигін роботқа орналастырып, LEGO MINDSTORMS Education EV3 програмассында еркін жұмыс жасай алады.

    Бағалау критерийлері

    Түс датчигін роботқа орналастыра алады, LEGO MINDSTORMS Education EV3програмассындағы блоктар.

    Тілдік мақсаттар

    Лексика мен терминология: Түс датчигін қолдану (Тұс датчигі-Датчик цвета-Сolor sensor)

    Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасындағы блоктар.

    Құндылықтарды дарыту

    Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, жаратылыстану, көркем еңбек, қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын тілі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Алдыңғы білім


    Өткен жылы алған білімдері бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық пікір құру.

    Робот ұғымымен сендер таныссыңдар ма? Робот деген не?

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Көңілді күн» тренингін ұйымдастыру. Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтастыру.

    1-топ- EV3

    2-топ- LEGO MINDSTORMS

    Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парағы таратылады. Бағала критерийлері таныстырылып өтеді (бағалау парағы төменде көрсетілген)

    суреттер,бағалау парағы



    Білу

    Бүгінгі сабақ тақырыбы: §9 Түс датчигі. Экраннан слайд арқылы көрсету

    Оқушылар тақырыпты өздігінен оқып шығады «ЖИГСО» ұғымдық оқыту әдісі бойынша бірінші жұпта, сосын топпен тақырыпты талқылайды.

    1. Датчиктер қызметіне қарай қанша түрге бөлінеді?

    2. Түс датчигінің қанша режимі бар?

    3. Жобаның жүктелгендігін қайдан көруге болады?

    Сұрақтары талқыланып сұралады/бірлескен жұмыс /. Топтар бірін-бірі өзара бағалайды.

    компьютер,

    интерактивті тақта,

    оқулық

    Сабақтың ортасы

    Түсіну

    «Ми шабуылы»/ топтық жұмыс/әдәсә.

    1. Не себепті роботтар тірі организм принципі бойынша құрастырылады?

    2. Неге жанасу датчигін жиі қолданамыз?


    Талдау


    Жанасу датчигі мен түс датчигін салыстырып,ұқсастығы мен айырмашылығын анықта.








    компьютер

    Жинақтау

    Ой бөлісейік.

    1. https://presidentlibrary.kz сілтемесі арқылы «Қазақстан Республикасының Тұнғыш Президенті-Елбасының кітапханасына» кіріп,робот-гид туралы ақпаратпен таныс. Қалай ойлайсың,осы электронды кітапхананы мәдени мұраға жатқызуға болама? Ойыңмен бөліс.

    2. Дискідегі«Түс датчигі» тақырыбындағы тапсырманы орында. Қалай орындағаныңды жұбыңа көрсет.











    Қолдану

    Компьютерде орындайық

    LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасын аш. Нұсқаулыққа сүйене отырып, роботты құрастыр және түс датчигін орнатын, программаға жүкте.

    1. СТАРТ блогына Рульдік басқару блогын қос. Қосу (Включить) режиміне ауыстыр. Қуатын 40-қа теңестір.

    2. Рульдік басқару блогына Күту блогын жалға. Датчиктен ақпарат алу үшін оның режимдерін өзгерт: Түс датчигі(Датчиу цвета)→Салыстыру(Сравнение)→Түс (Цвет)

    3. Бастапқы блогтың параметріне қызыл түсті орналастыр.

    4. Күту блогына тағы бір Рульдік басқару блогын жалға. Датчик қызыл түсті анықтаған кезде моторларды тоқтату үшін Өшіру (Включить) режимін қос.

    5. Төмендегі дайын болған программаны роботқа жүкте.

    6. Роботты іске қосып, оның жұмысының дұрыстығын тексер.




    Сергіту жаттығуы

    Көз жаттығуын қайталайды


    Сабақтың соңы






    Бағалау парағы арқылы топтарды топ сарапшысы өзара бағалау жүргізеді. Әр тапсырмада бағалау парағынасмайлик жапсырылып отырады. Сол арқылы оқушының сабаққа қандай деңгейде қатысқаны көрінеді.


    Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін қайталау

    Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?







    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай

    тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабыққа саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерңнде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

    ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

    жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

    қажет?



































    № 10 сабақ

    Пән:

    «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар»

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Робототехника. Лабиринт және кегельринг

    Мектеп: «Жезқазған қаласының білім бөлімінің № 8 гимназиясы» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Әбілғафурова Әлия Болатқызы

    Күні:







    Сынып:

    4«А»

    4«Ә»

    4«Б»

    4«В»

    4«Г»

    4«Ғ»

    Қатысқандар саны:










    Қатыспағандар саны:







    Сабақ тақырыбы

    Бағдаршам роботы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.5.1.1 түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: түс датчигінің 3 түрлі режим арқылы жұмыс жасайтының біледі.

    Көптеген оқушылар: программа кодын пайдаланып, бағдаршам-робот жобасын жасай алады.

    Кейбір оқушылар: түс датчигімен жұмыс жасаған кезде циклдерді программада дұпыс орнату маңызды екенін білееді.

    Бағалау критерийлері

    LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасына блоктарды орналастыра алады.

    Тілдік мақсаттар

    Лексика мен терминология: Түс датчигін қолдану бағдаршам-робот жасау (Бағдаршам-Светофор-Traffic light)

    Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Түс датчигімен жұмыс жасаған кезде циклдерді программада дұрыс орнату.

    Құндылықтарды дарыту

    Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, жаратылыстану, көркем еңбек, қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын тілі.

    Алдыңғы білім


    Өткен жылы алған білімдері бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық пікір құру.

    Түс датчигінде қадай түстер қолданылады?

    Түс датчигінің негізгі қызметі қандай?

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асанова Гулим Женисовна
    25 Мамыр 2023
    1183
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Түс датчигі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Түс датчигі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар: датчиктің түрлерімен танысып, түс датчигін қолдануды үйренеді. Көптеген оқушылар: Түс режимі түрлері, сыртқы жарық жарықтылығы және шағылысқан жарық жарықтылығымен танысады. Кейбір оқушылар: EV3 түс датчигін роботқа орналастырып, LEGO MINDSTORMS Education EV3 програмассында еркін жұмыс жасай алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Робототехника. Лабиринт және кегельринг

    Мектеп: №11

    Мұғалімнің аты-жөні: Асанова Г.Ж.

    Күні: 10.11.2023 ж.


    Сынып: 4 «А, Ә»

    Сабақ тақырыбы

    Түс датчигі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.5.1.1 түс датчигін қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: датчиктің түрлерімен танысып, түс датчигін қолдануды үйренеді.

    Көптеген оқушылар: Түс режимі түрлері, сыртқы жарық жарықтылығы және шағылысқан жарық жарықтылығымен танысады.

    Кейбір оқушылар: EV3 түс датчигін роботқа орналастырып, LEGO MINDSTORMS Education EV3 програмассында еркін жұмыс жасай алады.

    Бағалау критерийлері

    Түс датчигін роботқа орналастыра алады, LEGO MINDSTORMS Education EV3програмассындағы блоктар.

    Тілдік мақсаттар

    Лексика мен терминология: Түс датчигін қолдану (Тұс датчигі-Датчик цвета-Сolor sensor)

    Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасындағы блоктар.

    Құндылықтарды дарыту

    Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, жаратылыстану, көркем еңбек, қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын тілі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Алдыңғы білім


    Өткен жылы алған білімдері бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық пікір құру.

    Робот ұғымымен сендер таныссыңдар ма? Робот деген не?

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Көңілді күн» тренингін ұйымдастыру. Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтастыру.

    1-топ- EV3

    2-топ- LEGO MINDSTORMS

    Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парағы таратылады. Бағала критерийлері таныстырылып өтеді (бағалау парағы төменде көрсетілген)

    суреттер,бағалау парағы



    Білу

    Бүгінгі сабақ тақырыбы: §9 Түс датчигі. Экраннан слайд арқылы көрсету

    Оқушылар тақырыпты өздігінен оқып шығады «ЖИГСО» ұғымдық оқыту әдісі бойынша бірінші жұпта, сосын топпен тақырыпты талқылайды.

    1. Датчиктер қызметіне қарай қанша түрге бөлінеді?

    2. Түс датчигінің қанша режимі бар?

    3. Жобаның жүктелгендігін қайдан көруге болады?

    Сұрақтары талқыланып сұралады/бірлескен жұмыс /. Топтар бірін-бірі өзара бағалайды.

    компьютер,

    интерактивті тақта,

    оқулық

    Сабақтың ортасы

    Түсіну

    «Ми шабуылы»/ топтық жұмыс/әдәсә.

    1. Не себепті роботтар тірі организм принципі бойынша құрастырылады?

    2. Неге жанасу датчигін жиі қолданамыз?


    Талдау


    Жанасу датчигі мен түс датчигін салыстырып,ұқсастығы мен айырмашылығын анықта.








    компьютер

    Жинақтау

    Ой бөлісейік.

    1. https://presidentlibrary.kz сілтемесі арқылы «Қазақстан Республикасының Тұнғыш Президенті-Елбасының кітапханасына» кіріп,робот-гид туралы ақпаратпен таныс. Қалай ойлайсың,осы электронды кітапхананы мәдени мұраға жатқызуға болама? Ойыңмен бөліс.

    2. Дискідегі«Түс датчигі» тақырыбындағы тапсырманы орында. Қалай орындағаныңды жұбыңа көрсет.











    Қолдану

    Компьютерде орындайық

    LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасын аш. Нұсқаулыққа сүйене отырып, роботты құрастыр және түс датчигін орнатын, программаға жүкте.

    1. СТАРТ блогына Рульдік басқару блогын қос. Қосу (Включить) режиміне ауыстыр. Қуатын 40-қа теңестір.

    2. Рульдік басқару блогына Күту блогын жалға. Датчиктен ақпарат алу үшін оның режимдерін өзгерт: Түс датчигі(Датчиу цвета)→Салыстыру(Сравнение)→Түс (Цвет)

    3. Бастапқы блогтың параметріне қызыл түсті орналастыр.

    4. Күту блогына тағы бір Рульдік басқару блогын жалға. Датчик қызыл түсті анықтаған кезде моторларды тоқтату үшін Өшіру (Включить) режимін қос.

    5. Төмендегі дайын болған программаны роботқа жүкте.

    6. Роботты іске қосып, оның жұмысының дұрыстығын тексер.




    Сергіту жаттығуы

    Көз жаттығуын қайталайды


    Сабақтың соңы






    Бағалау парағы арқылы топтарды топ сарапшысы өзара бағалау жүргізеді. Әр тапсырмада бағалау парағынасмайлик жапсырылып отырады. Сол арқылы оқушының сабаққа қандай деңгейде қатысқаны көрінеді.


    Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін қайталау

    Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?







    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай

    тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабыққа саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерңнде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

    ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

    жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

    қажет?



































    № 10 сабақ

    Пән:

    «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар»

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Робототехника. Лабиринт және кегельринг

    Мектеп: «Жезқазған қаласының білім бөлімінің № 8 гимназиясы» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Әбілғафурова Әлия Болатқызы

    Күні:







    Сынып:

    4«А»

    4«Ә»

    4«Б»

    4«В»

    4«Г»

    4«Ғ»

    Қатысқандар саны:










    Қатыспағандар саны:







    Сабақ тақырыбы

    Бағдаршам роботы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.5.1.1 түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: түс датчигінің 3 түрлі режим арқылы жұмыс жасайтының біледі.

    Көптеген оқушылар: программа кодын пайдаланып, бағдаршам-робот жобасын жасай алады.

    Кейбір оқушылар: түс датчигімен жұмыс жасаған кезде циклдерді программада дұпыс орнату маңызды екенін білееді.

    Бағалау критерийлері

    LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасына блоктарды орналастыра алады.

    Тілдік мақсаттар

    Лексика мен терминология: Түс датчигін қолдану бағдаршам-робот жасау (Бағдаршам-Светофор-Traffic light)

    Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Түс датчигімен жұмыс жасаған кезде циклдерді программада дұрыс орнату.

    Құндылықтарды дарыту

    Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, жаратылыстану, көркем еңбек, қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын тілі.

    Алдыңғы білім


    Өткен жылы алған білімдері бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық пікір құру.

    Түс датчигінде қадай түстер қолданылады?

    Түс датчигінің негізгі қызметі қандай?

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Кітапханашылар Тест 5 сынып
    25.05.2023
    1183
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асанова Гулим Женисовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации