Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түс датчигі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Робототехника. Лабиринт және кегельринг |
Мектеп: №11 |
||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Асанова Г.Ж. |
|||||||||
Күні: 10.11.2023 ж. |
|
||||||||
Сынып: 4 «А, Ә» |
|||||||||
Сабақ тақырыбы |
Түс датчигі |
||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: датчиктің түрлерімен танысып, түс датчигін қолдануды үйренеді. Көптеген оқушылар: Түс режимі түрлері, сыртқы жарық жарықтылығы және шағылысқан жарық жарықтылығымен танысады. Кейбір оқушылар: EV3 түс датчигін роботқа орналастырып, LEGO MINDSTORMS Education EV3 програмассында еркін жұмыс жасай алады. |
||||||||
Бағалау критерийлері |
Түс датчигін роботқа орналастыра алады, LEGO MINDSTORMS Education EV3програмассындағы блоктар. |
||||||||
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен терминология: Түс датчигін қолдану (Тұс датчигі-Датчик цвета-Сolor sensor) Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасындағы блоктар. |
||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Математика, жаратылыстану, көркем еңбек, қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын тілі. |
||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||||||
Алдыңғы білім
|
Өткен жылы алған білімдері бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық пікір құру. Робот ұғымымен сендер таныссыңдар ма? Робот деген не? |
||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Көңілді күн» тренингін ұйымдастыру. Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтастыру. 1-топ- EV3 2-топ- LEGO MINDSTORMS Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парағы таратылады. Бағала критерийлері таныстырылып өтеді (бағалау парағы төменде көрсетілген) |
суреттер,бағалау парағы
|
|||||||
Білу |
Бүгінгі сабақ тақырыбы: §9 Түс датчигі. Экраннан слайд арқылы көрсету Оқушылар тақырыпты өздігінен оқып шығады «ЖИГСО» ұғымдық оқыту әдісі бойынша бірінші жұпта, сосын топпен тақырыпты талқылайды.
Сұрақтары талқыланып сұралады/бірлескен жұмыс /. Топтар бірін-бірі өзара бағалайды. |
компьютер, интерактивті тақта, оқулық |
|||||||
Сабақтың ортасы Түсіну |
«Ми шабуылы»/ топтық жұмыс/әдәсә.
|
|
|||||||
Талдау |
Жанасу датчигі мен түс датчигін салыстырып,ұқсастығы мен айырмашылығын анықта. |
компьютер |
|||||||
Жинақтау |
Ой бөлісейік.
|
|
|||||||
Қолдану |
Компьютерде орындайық LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасын аш. Нұсқаулыққа сүйене отырып, роботты құрастыр және түс датчигін орнатын, программаға жүкте.
|
|
|||||||
Сергіту жаттығуы |
Көз жаттығуын қайталайды |
|
|||||||
Сабақтың соңы
|
Бағалау парағы арқылы топтарды топ сарапшысы өзара бағалау жүргізеді. Әр тапсырмада бағалау парағынасмайлик жапсырылып отырады. Сол арқылы оқушының сабаққа қандай деңгейде қатысқаны көрінеді. |
Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін қайталау |
|||||||
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабыққа саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерңнде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
№ 10 сабақ
Пән: «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Робототехника. Лабиринт және кегельринг |
Мектеп: «Жезқазған қаласының білім бөлімінің № 8 гимназиясы» КММ |
|||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Әбілғафурова Әлия Болатқызы |
||||||||||||||
Күні: |
|
|
|
|
|
|
||||||||
Сынып: |
4«А» |
4«Ә» |
4«Б» |
4«В» |
4«Г» |
4«Ғ» |
||||||||
Қатысқандар саны: |
|
|
|
|
|
|
||||||||
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
||||||||
Сабақ тақырыбы |
Бағдаршам роботы |
|||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасау |
|||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: түс датчигінің 3 түрлі режим арқылы жұмыс жасайтының біледі. Көптеген оқушылар: программа кодын пайдаланып, бағдаршам-робот жобасын жасай алады. Кейбір оқушылар: түс датчигімен жұмыс жасаған кезде циклдерді программада дұпыс орнату маңызды екенін білееді. |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері |
LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасына блоктарды орналастыра алады. |
|||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен терминология: Түс датчигін қолдану бағдаршам-робот жасау (Бағдаршам-Светофор-Traffic light) Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Түс датчигімен жұмыс жасаған кезде циклдерді программада дұрыс орнату. |
|||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
|||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Математика, жаратылыстану, көркем еңбек, қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын тілі. |
|||||||||||||
Алдыңғы білім
|
Өткен жылы алған білімдері бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық пікір құру. Түс датчигінде қадай түстер қолданылады? Түс датчигінің негізгі қызметі қандай? |
|||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||
Сабақтың Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |