Түстер палитрасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түстер палитрасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Түстер палитрасы 3-СЫНЫП ҮШІН ЖАНАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДА
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ: №21

3.3А Шығармашылық және компьютер

Мектеп: №23 МЕКТЕП - ЛИЦЕЙІ


Мұғалімнің аты-жөні:

Тажибекова Г.О


Күні:08.02.2019, 09.02.2019

Қатысқан оқушылар саны:


СЫНЫП:3«Ақ», 3«Бқ», 3«Вқ», 3«Гқ», 3«Ж», 3«Е», 3«Ә»,

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Түстер палитрасы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатың оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.2.1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану

3.2.4.2 арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану

3.2.2.2 нысанның сыртқы келбетін өзгерту (қию, бұру, өлшмін өзгерту)

3.1.2.2 компьютер программасында файлдарды ашу және сақтау командаларын қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Оқушылар...

  • Суретті өзгертуге арналған айналдыру, созу командаларын қолдану;

  • Суретті қиып өлшемін өзгерту

  • Суретті бояу

  • Геометриялық фигуралар қолданып сурет салу

Бағалау критерийлері

- «Түс таңдау» құралын қолданады;

- түстер палитрасына түстер қосады;

- үлгі бойынша суретті бояйды;

- түстер палитрасының негізгі және қосымша тустерін өзгертеді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар...

Компьютер суретін салу кезеңдерін түсіндіреді, графикалық редактор құралдарының тағайындалуын сипаттайды

Графикалық нысандардың сырт келбетін өзгертетін және нысандар құруға графикалық редакторды қолдану

Пәндік лексика және терминалогия:

Палитра, түс таңдау.

Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестер:

  • Палитраға түсті қосу үшін ...

  • Негізгі түсті таңдап алу үшін

  • Қосымша түсті таңдап алу үшін….

Құндылықтарды дарыту

Өзіне және басқаларға құрмет пен ынтымақтастыққа үйрету, өзіндік жұмыс арқылы- академиялық адалдық, оқушылар сабақтын мақсатымен қойылатын талаптарын болжап атайды ашықтық.

Пәнаралық байланыс

Өнер

Қазақ тілі/әдебиет

АКТ қолдану дағдылары

4 Бөлім оқып меңгерген кезде оқушылар графикалық редактормен жұмыс жасаған.

Осыған дейін меңгерілген білім

Оқушылардың Paint редакторында суретті құру және өңдеу практикалық дағдылары қалыптасқан

Жоспар

Сабақ кезеңдері мен жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы


4 мин






6 мин





  1. Ұйымдастыру кезені

Сыныптағы оқушылардың қатысымын тексеру. Әрбір оқушы бір-біріне жылылық сыйлау арқылы амандасып психологиялық ахуал тудырады.

Нұсқаулық: (оқушылар қимыл-қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды).

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі сабақты,

Біз үлкен отбасы- деп бастайық

Миға шабуыл.

Бар ойынды жиямын,

Ақ қағазды бояймын .   (Бояу)

Қабы сояу,

Дiнi – бояу. (Қарындаш)

Қылқалам,

Сонымен балалар бұдан басқа тағы қандай құралдар бар?

Палитра дегеніміз не?

Палитра дегеніміз бұл бірнеше түстерді араластыратын құрал. (Өнер)

2 Мақсатты тұжырымдау

  • Сіздің ойыңызша, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? (оқушылар өз жауаптарын береді).

Сабақтын тақырыбы мен сабақ мақсаты түсіндіріліп, оқушылар жаңа сабақтың атын дәптерге жазады.





https://bilimland.



Оқулық пен жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы




10 минут


























15 минут















5 мин











Ал балалар сурет салуда біз қандай құралдарды пайдаланамыз?

Компьютерде берілген суреттерді бояу үшін қандай құрылғы қолданамыз?

3 Жаңа тақырып

Түс тандаудағы басты талаптар

Фонның және бояу кезінде түстерді таңдауда түстердің агрессивтік сәйкестігін болдырмау:

қызыл-жасыл

көк-сар

ақ–қара

қызыл – көк

4. Сергіту сәті

Жаттығу жасау.

Дәптермен жұмыс жасайды. Дәптерлеріндегі 38-39 беттер бойынша .

5. Практикалық жұмыс

  1. Тапсырма

  • Paint графиктік бағдарламасын іске қосу.

  • Үшбұрыш, төртбұрыш, қисық сызық, эллипс құралдарын пайдаланып, әртүрлі 5 сурет салу.

  • Бояу тақтасын пайдалану.

2 Тапсырма

Paint графиктік программасында түрлі-түсті қолданып сурет салады . Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды тиянақты орындау. 35-36-беттер

Дескриптірлер

- сурет салуда әртүрлі құралдарды пайдаланады.

- суретті түстер палитрасын пайдаланып бояйды;

- файлды мәзір командасы арқылы сақтап қояды.

Оқушылар практикалық жұмысты орындауға кіріседі.

Саралау мақсатында тапсырмалар өсу ретімен күрделенеді.

Дескрипторлар арқылы өзара бағалау.

Дескрипторлар арқылы оқушылар жұптасып бір бірінің жұмыстарын бағалайды


Қалыптастыру бағалау

Paint графиктік программасында жиегі басқа түспен фигура көрсетілген.

  1. Тінтуірдің оң жақ батырмасы арқылы қандай түс таңдалды? (қызыл, көк, жасыл, сары, қара, ақ, қоңыр, қызғылт-сары)


  1. Тінтуірдің сол жақ батырмасы арқылы қандай түс таңдалды? (қызыл, көк, жасыл, сары, қара, ақ, қоңыр, қызғылт-сары)



Бөлім бойынша жиынтық бағалау


Оқулық пен жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

38-40 минут

Рефлексия «Бағдаршам»


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Практикалық тапсырма орындау кезіңде саралау шығармашылықтың кезеңі бойынша іске асады: тапсырмалар өсу ретінде берілген. Тапсырманы орындаған жағдайда мұғалім сұрақтар арқылы немесе нұсқау картасында қадам бойынша алгоритм қолданып қолдау көрсетеді.

Оқушылардың барлығы:

  • Геометриялық фигура қолданып сурет салады.

Оқушылардың көбісі:

  • Жұмбақтын шешімін табуып суреттін салып бояйды;

Кейбір оқушылар

  • өлеңге иллюстрация жасайды суретті бояйды.

Бағалау сабақтың әр кезеңіңде жүзеге асырылады:

- қиындықтарды анықтап қолдау мақсатында оқушылардың жауптарын қадағалау (жұптық жұмыс).

- теориалық материалды түсіну кезеңінде интерактивті тапсырмаларды бағалау үшін қолдану;

- практикалық жұмысты орындау кезіңде бағалау дескрипторлар арқылы жұптасып орындалады.

- өз-өзінің жұмысын бағалау мақсатында, кері байланыс түрінде сабақтың соңында, оқушылар өз жұмыстарын бағалайды, жетістіктері мен қиындықтарын талдайды.

Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін сабақ барысында топтық жұмыс, сергіту сәті қарастырылған.

Компьютермен жұмыс жасап отырған кезде оқушылар дене мүсіні дұрыс болуына, көзбен монитор экранының ара қашықтығына көңіл аударып, жағымсыз ситуациялар пайда болған жағдайда мұғалімге хабарлайды.

Практикалық жұмыс орындаған кезде «Дүниетану» пәнімен байланысады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2019
564
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі