Материалдар / Түзу мен жазықтықтың арасындағы бұрыш. Түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Түзу мен жазықтықтың арасындағы бұрыш. Түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптың мазмұнын түсінеді, тапсырмаларды орындай отырып тақырыпты меңгереді,ойлау қабілеттерін арттыру арқылы топпен жұмыс істеуге дағдыланады Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
1011
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы 4Түзу мен жазықтықтың арасындағы бұрыш. Түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы.
МақсатыТақырыптың мазмұнын түсінеді, тапсырмаларды орындай отырып тақырыпты меңгереді,ойлау қабілеттерін арттыру арқылы топпен жұмыс істеуге дағдыланады

Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеТақырыпты түсіне отырып тапсырмалармен жұмыс істеуде негізгі анықтамаларды біледі, түснеді және есептерді орындауға үйренеді
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл,Ыстық орындық, Инсерт, Салыстыру кестесі
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі











Тренинг
Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетемін. Оқушыларды «Атом. Молекула» тренингі арқылы топқа бөлемін.Топ ережесін еске түсіремінСабаққа керекті құралдарын әзірлеп, дайындайды. 4 оқушыдан 3 топқа бөлінеді. Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
Өткен тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады. Ол үшін Миға шабуыл әдісін пайдалану

Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып отырамын.Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, крассворд, карточкаларОқушы Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді.Крассворд жауабын тақтаға шығып жазады.лардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Түсіну Өткен тақырып пен жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Одан кейін өткен тақырыптқа қатысты тапсырмалар беріледі, таратылады. Ол үшін Ыстық орындық әдісін пайдалану



Слайдты ашып балаларға көрсетемін, оларға нені байқап отырсыңдар?, күнделікті тұрмыста пайдасы бар ма? деген сияқты ой тастаймын.Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін. Мен тек оқушыларға бағыт беремін.А 1 форматтағы қағазды таратамын.

Оқушылар өз ойын суреттер арқылы жеткізеді.Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды.Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды.

ҚолдануІзденген ақыл ойынын Пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге түсіредіОртаға бірнеше тапсырма беремін. Тәжірибенің орындалуын, сапалық нәтижесін айтамын.Оқушылар суретпен арнайы ресурстармен жұмыс жасайды, түсіндіреді, көзбен көреді. Постермекн айтады


Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауТоппен жұмыс «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты талдауБерілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін оқушылар өз ойларын айтады.





Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды
ЖинақтауСалыстыру кестесіОқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдатуӘр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді
БағалауКритерилері:
  • Үй тапсырмасы бойынша;
  • Мәтінді талдау;
  • Сұрақтарға жауап беруі;
  • Сурет салу бойынша


  • Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын.Өзін өзі топпн бағалайды Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады.
    Рефлексия Стикерлер таратылады.1.Бүгін мен не үйрендім?2.Сабақтан алған әсерім?3.Бүгінгі көңіл-күйім?Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!