|
Бөлім: |
Азаматтық патриотизм |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:6 Б 6 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Туған өлке тарихы |
|
Сабақтың мақсаты |
Отанды сүюге, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Оқушыларды елінің мұрасын қастерлеп, оны жалғастырушы азамат болуға тәрбиелеу. |
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру I. «Қызығушылықты ояту» II. Мағынаны ашу. «Туған өлке тарихы!» Өздерінің ойын дәптерге түсіреді Қалай құрылғаны, қай жылы құрылғаны, шаруашылықтары туралы дәптерге жазады Талқылау. |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып,талқылау жүргізеді |
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер |
|
Сабақтың ортасы |
Туған өлкедегі мәдени ескерткіштер мен құндылықтарды дәріптеу Оқушылар суреттерін жинақтау арқылы коллаж жасап, қорғайды. Он сұрақ ойыны:
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
|
|
Сабақ тың соңы |
Қорытынды: Ата-бабаларымыздың мәңгілік арманын орындайтын артында қалған ұрпағы. Еліміздің асыл қазынасын сақтау және осы қазынаны молайту біздің қолымызда! Байлық пен абырой, жаңарулар мен жаңғыруларға жетуге үміткер елдің еңкейген кәрісі мен жасы тек нәтижелі Еңбек пен тұғырлы Ғылымға ғана арқа сүйеуі қажет. Осы екеуіне тәу еткен жұрт мұратына жетеді. Кері байланыс. Табыс сатысы» әдісі |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
А4, конспект |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Туған өлке тарихы
Туған өлке тарихы
|
Бөлім: |
Азаматтық патриотизм |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:6 Б 6 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Туған өлке тарихы |
|
Сабақтың мақсаты |
Отанды сүюге, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Оқушыларды елінің мұрасын қастерлеп, оны жалғастырушы азамат болуға тәрбиелеу. |
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру I. «Қызығушылықты ояту» II. Мағынаны ашу. «Туған өлке тарихы!» Өздерінің ойын дәптерге түсіреді Қалай құрылғаны, қай жылы құрылғаны, шаруашылықтары туралы дәптерге жазады Талқылау. |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып,талқылау жүргізеді |
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер |
|
Сабақтың ортасы |
Туған өлкедегі мәдени ескерткіштер мен құндылықтарды дәріптеу Оқушылар суреттерін жинақтау арқылы коллаж жасап, қорғайды. Он сұрақ ойыны:
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
|
|
Сабақ тың соңы |
Қорытынды: Ата-бабаларымыздың мәңгілік арманын орындайтын артында қалған ұрпағы. Еліміздің асыл қазынасын сақтау және осы қазынаны молайту біздің қолымызда! Байлық пен абырой, жаңарулар мен жаңғыруларға жетуге үміткер елдің еңкейген кәрісі мен жасы тек нәтижелі Еңбек пен тұғырлы Ғылымға ғана арқа сүйеуі қажет. Осы екеуіне тәу еткен жұрт мұратына жетеді. Кері байланыс. Табыс сатысы» әдісі |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
А4, конспект |
шағым қалдыра аласыз














