"Вертуалды
саяхат" әдісі арқылы видеоролик
көру.
(Бірақ тапсырма
алдын ала беріледі. Оқушылар видео көре
отырып
1. Облысымыздың
тарихы туралы
2. Табиғаты туралы
мәліметтер түрте отырады.)
Дескриптор
|
Өлкеміздің тарихын туралы
біледі
|
Табиғаты туралы мәліметтер
айта алады
|
Мұғалімнің берген
ақпараттары арқылы білімдерін
толықтыру.
"Мәтінмен
жұмыс" оқулықтағы өлкеміздің
ауылшаруашылығы, Алакөл туралы ойларымен
бөліседі..
Дескриптор
|
Өлкеміздің ауылшаруашылығы
туралы біледі, өсімдіктерін атайды.
|
Алакөл туралы мәлімет біледі,
жануарларын біледі.
|
“Картамен
жұмыс”
Оқулықтағы өз
өлкеміздің көрікті аймақтарын картадан
табу.
Алтынемел.
Алакөл.
Көлсай.
Есік
обасы.
Есшатыр
кешені.
Қойлық
қалашығы.
Жаркент
мешіті.
“Есік” мемлекеттік
тарихи-мәдени қорық –
музейі.
КР Тұңғыш
Президенттік “Атамекен” тарихи- мәдени
орталығы.
"Қызықты
айдар" Өлкеміздің белгілі тұлғаларын
жасырын сұрау арқылы табу.
"Броундық
қозғалыс" әдісі. Оқушылар облысымыздағы
атақты өнер жұлдыздары мен қоғам қайраткерлерін
топтастырады.
Дескриптор
|
Өлкеміздің танымал тұлғалары
туралы мәліметтер біледі.
|
"Неткен сұлу,
неткен көркем..." шығармашылық жұмыс. Өлең
жолдарын аяқтау беріледі.
................................өскен
жерім,
................................кескен
жерім.
Осы аймақта ат жалын
тартып мініп,
................................кешкен
жерім.
Дескриптор
|
Оқушылардың сөздік
қалыптасады
|
Туған жерге сезімін, құрметін
жеткізеді
|
(Туған
жерге..............
Әркімнің туған
жері..............
Ауылым.................................т.б)
|