|
Сынып: 5 |
|||||||||||||||
|
Бөлім |
ОТБАСЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» |
||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
-Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды; -Әңгімедегі отбасылық құндылықтарды талдайды. |
||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Қызығушылықты ояту
Аяулы Балажан Сұлу Құдіретті Сағыныш Махаббат Қамқоршы Қуаныш Жылулық Мейірім Қадірлі Перзент
-Мына сөздер мен суретке қарап, бүгінгі сабағымызды болжап көріңіздерші? -Бұл сөздер мен фотоға қарап қандай құндылықтарды еске түсіреміз? |
https://youtu.be/W-sR_cPDHa0 |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30минут Сабақтың соңы 5 минут |
Ой шақыру
Тынымбай Нұрмағанбетов 1945 жылы 10 маусымда Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданының «Бірлік» кеңшарында дүниеге келген. «Жазушы» баспасында редактор, «Қазақфильм» киностудиясының сценарийлік коллегиясында түрлі қызметтер атқарған. 1996 жылдан “Қазақ елі” газеті редакторының орынбасары. Алғашқы әңгімелер жинағы 1971 жылы “Қауын иісі” деген атпен жарық көрген .Жазушы прозасында ауыл адамдарының мінез-құлқы, олардың жан дүниесінің қыр-сыры, ұлттық сана психологиясындағы замана тудырған өзгерістер терең суреттеледі. Нұрмағанбетов жеңіл юмордың шебері, бірнеше комедиялық туындылары бар. Ол «Жоғалған көл», «Кемпірлер үкімі» пьесаларын, «Тырналар ұшып барады» телефильмінің сценарийін жазды. 1-тапсырма Бастапқы танысу Берілген үзінділіер арқылы мәтіннің не туралы екенін болжайды
Сержанның анасын сағынғанын, оны көргісі келетінін, анасына деген махаббатын қандай сөздерінен байқауға болады? (Есмағамбет пен Сержанның диалогі)
-Сен Алматыдан келдің бе? -Иә, Алматыдан келдім. -Менің мамам да Алматыда... -Білем ғой... -Менің мамамды танисың ба? -Неге танымаймын...танимын.
Мен сені Алматыға алып кетемін. -Қашан кетеміз? -Ертең ауылға барып қайтамын. Арғы күні пойызға мінеміз. -Бүгіннн, сосын ертең-ң, сосын арғы күн-н... Содан кетеміз ғой? -Кетеміз.
2-тапсырма «Қос сақина » әдісі Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды, көтерілген мәселені түсінеді.
Шығарманы жазған автордың айтайын деген негізгі ойы
Көркем шығармаға негіз болған өмір құбылыстарының түйіні
Идея
Тақырып
Шығарма идеясы Ана мен бала арасындағы сағыныш сезімі арқылы отбасылық құндылықты, адамгершілікті дәріптеу
Шығарма тақырыбы Баланың анасын сағынуы, ана мен бала арасындағы сезім
Дескриптор: -Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды; 3 -Көтерілген мәселені түсіндіре алады. 2 3-тапсырма «Ассоциативті қатар» әдісі Әңгімедегі отбасылық құндылықтарды айқындайтын сөздерді тізбектейді, осы сөздер негізінде өз көзқарасын білдіреді.
Нені түсіндік? «Отбасы құндылығына қосар менің үлесім қандай?»
Әңгімедегі отбасылық құндылықтар:
2. 3.
Дескриптор: -Отбасылық құндылықтар тұрғысынан талдап, өз ойын жүйелі жеткізеді; 3 -Бүгінгі күннің отбасы құндылықтарымен байланыстырады. 2 Сабақты
бекіту: «Ашық микрофон» Сұрақ: Бұл әңгіменің біз үшін маңыздылығы неде? Кері байланыс «SMS» хабарлама Мен үшін бүгін________________құнды болды. Себебі___________________________________ Келесі сабақта_____________________________ Үй тапсырмасы «Бүгінгі күннің отбасы құндылықтары » тақырыбында сыни зерттеу жүргізу. |
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тынымбай Нұрмағамбетов "Анасын сағынған бала" 5-сынып
Тынымбай Нұрмағамбетов "Анасын сағынған бала" 5-сынып
|
Сынып: 5 |
|||||||||||||||
|
Бөлім |
ОТБАСЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» |
||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
-Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды; -Әңгімедегі отбасылық құндылықтарды талдайды. |
||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Қызығушылықты ояту
Аяулы Балажан Сұлу Құдіретті Сағыныш Махаббат Қамқоршы Қуаныш Жылулық Мейірім Қадірлі Перзент
-Мына сөздер мен суретке қарап, бүгінгі сабағымызды болжап көріңіздерші? -Бұл сөздер мен фотоға қарап қандай құндылықтарды еске түсіреміз? |
https://youtu.be/W-sR_cPDHa0 |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30минут Сабақтың соңы 5 минут |
Ой шақыру
Тынымбай Нұрмағанбетов 1945 жылы 10 маусымда Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданының «Бірлік» кеңшарында дүниеге келген. «Жазушы» баспасында редактор, «Қазақфильм» киностудиясының сценарийлік коллегиясында түрлі қызметтер атқарған. 1996 жылдан “Қазақ елі” газеті редакторының орынбасары. Алғашқы әңгімелер жинағы 1971 жылы “Қауын иісі” деген атпен жарық көрген .Жазушы прозасында ауыл адамдарының мінез-құлқы, олардың жан дүниесінің қыр-сыры, ұлттық сана психологиясындағы замана тудырған өзгерістер терең суреттеледі. Нұрмағанбетов жеңіл юмордың шебері, бірнеше комедиялық туындылары бар. Ол «Жоғалған көл», «Кемпірлер үкімі» пьесаларын, «Тырналар ұшып барады» телефильмінің сценарийін жазды. 1-тапсырма Бастапқы танысу Берілген үзінділіер арқылы мәтіннің не туралы екенін болжайды
Сержанның анасын сағынғанын, оны көргісі келетінін, анасына деген махаббатын қандай сөздерінен байқауға болады? (Есмағамбет пен Сержанның диалогі)
-Сен Алматыдан келдің бе? -Иә, Алматыдан келдім. -Менің мамам да Алматыда... -Білем ғой... -Менің мамамды танисың ба? -Неге танымаймын...танимын.
Мен сені Алматыға алып кетемін. -Қашан кетеміз? -Ертең ауылға барып қайтамын. Арғы күні пойызға мінеміз. -Бүгіннн, сосын ертең-ң, сосын арғы күн-н... Содан кетеміз ғой? -Кетеміз.
2-тапсырма «Қос сақина » әдісі Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды, көтерілген мәселені түсінеді.
Шығарманы жазған автордың айтайын деген негізгі ойы
Көркем шығармаға негіз болған өмір құбылыстарының түйіні
Идея
Тақырып
Шығарма идеясы Ана мен бала арасындағы сағыныш сезімі арқылы отбасылық құндылықты, адамгершілікті дәріптеу
Шығарма тақырыбы Баланың анасын сағынуы, ана мен бала арасындағы сезім
Дескриптор: -Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды; 3 -Көтерілген мәселені түсіндіре алады. 2 3-тапсырма «Ассоциативті қатар» әдісі Әңгімедегі отбасылық құндылықтарды айқындайтын сөздерді тізбектейді, осы сөздер негізінде өз көзқарасын білдіреді.
Нені түсіндік? «Отбасы құндылығына қосар менің үлесім қандай?»
Әңгімедегі отбасылық құндылықтар:
2. 3.
Дескриптор: -Отбасылық құндылықтар тұрғысынан талдап, өз ойын жүйелі жеткізеді; 3 -Бүгінгі күннің отбасы құндылықтарымен байланыстырады. 2 Сабақты
бекіту: «Ашық микрофон» Сұрақ: Бұл әңгіменің біз үшін маңыздылығы неде? Кері байланыс «SMS» хабарлама Мен үшін бүгін________________құнды болды. Себебі___________________________________ Келесі сабақта_____________________________ Үй тапсырмасы «Бүгінгі күннің отбасы құндылықтары » тақырыбында сыни зерттеу жүргізу. |
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















