2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Тынымбай Нұрмағамбетов "Анасын сағынған бала" 5-сынып қазақ әдебиеті Ашық сабақ жоспары

Тынымбай Нұрмағамбетов "Анасын сағынған бала" 5-сынып қазақ әдебиеті Ашық сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тынымбай Нұрмағамбетов "Анасын сағынған бала" 5-сынып қазақ әдебиеті Ашық сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сынып: 5

Бөлім

ОТБАСЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ

Сабақтың тақырыбы

Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.


Бағалау критерийлері

-Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

-Әңгімедегі отбасылық құндылықтарды талдайды.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

3 минут

Қызығушылықты ояту


Shape1

Аяулы

Балажан

Сұлу

Құдіретті

Сағыныш

Махаббат

Қамқоршы

Қуаныш

Жылулық

Мейірім

Қадірлі

Перзент





-Мына сөздер мен суретке қарап, бүгінгі сабағымызды болжап көріңіздерші?

-Бұл сөздер мен фотоға қарап қандай құндылықтарды еске түсіреміз?


https://youtu.be/W-sR_cPDHa0

Сабақтың ортасы

30минут





































































































































Сабақтың соңы

5 минут


Ой шақыру

Picture 6



Тынымбай Нұрмағанбетов 1945 жылы 10 маусымда Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданының «Бірлік» кеңшарында дүниеге келген. «Жазушы» баспасында редактор, «Қазақфильм» киностудиясының сценарийлік коллегиясында түрлі қызметтер атқарған. 1996 жылдан “Қазақ елі” газеті редакторының орынбасары.

Алғашқы әңгімелер жинағы 1971 жылы “Қауын иісі” деген атпен жарық көрген .Жазушы прозасында ауыл адамдарының мінез-құлқы, олардың жан дүниесінің қыр-сыры, ұлттық сана психологиясындағы замана тудырған өзгерістер терең суреттеледі. Нұрмағанбетов жеңіл юмордың шебері, бірнеше комедиялық туындылары бар. Ол «Жоғалған көл», «Кемпірлер үкімі» пьесаларын, «Тырналар ұшып барады» телефильмінің сценарийін жазды.


1-тапсырма

Бастапқы танысу

Берілген үзінділіер арқылы мәтіннің не туралы екенін болжайды

Мәтіннен үзінді

Оқушы болжамы

1-үзінді: Есмағамбеттің бұл сапары-ауылына төрт жылдан кейін оралуы.


2-үзінді: Мамасы мен папасы жайлы баланың шабыттанып айтқаны сондай, осы қалпында пойызға қазір мініп кетердей,... Құс болып ұшып кетердей алып-ұшқан екпін бар еді.


3-үзінді: Дауысы сондайлық ерке, тап бір мамасының алдында еркелеп шолжаңдап отырған ерке-тотай бала секілді. Есмағамбет бұл әнді бұрын да көп еститін. Бірақ баланың айтуында сондайлық әсем естілетіндігін аңдауы осы жолы еді.


4-үзінді: Кейін барасың ба?Тағы бір келгенімде... Бала жауап берген жоқ. Ол тіпті мұның жүзіне де тура қарамай, көздерін әлдеқайда алып қашып тұрды.


1-үзінді: Есмағамбеттің бұл сапары-ауылына төрт жылдан кейін оралуы.



Сержанның анасын сағынғанын, оны көргісі келетінін,

анасына деген махаббатын қандай сөздерінен байқауға болады?

(Есмағамбет пен Сержанның диалогі)

Shape2

-Сен Алматыдан келдің бе?

-Иә, Алматыдан келдім.

-Менің мамам да Алматыда...

-Білем ғой...

-Менің мамамды танисың ба?

-Неге танымаймын...танимын.

Shape3

Мен сені Алматыға алып кетемін.

-Қашан кетеміз?

-Ертең ауылға барып қайтамын.

Арғы күні пойызға мінеміз.

-Бүгіннн, сосын ертең-ң, сосын арғы күн-н...

Содан кетеміз ғой?

-Кетеміз.

















2-тапсырма

«Қос сақина » әдісі

Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды,

көтерілген мәселені түсінеді.


Shape4

Шығарманы жазған автордың айтайын деген негізгі ойы



Shape5

Көркем шығармаға негіз болған өмір құбылыстарының түйіні








Shape6

Идея

Shape7

Тақырып




Shape8

Шығарма идеясы

Ана мен бала арасындағы сағыныш сезімі арқылы отбасылық құндылықты, адамгершілікті дәріптеу




Shape9

Шығарма тақырыбы

Баланың анасын сағынуы, ана мен бала арасындағы сезім







Дескриптор:

-Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды; 3

-Көтерілген мәселені түсіндіре алады. 2

3-тапсырма

«Ассоциативті қатар» әдісі

Әңгімедегі отбасылық құндылықтарды

айқындайтын сөздерді тізбектейді,

осы сөздер негізінде өз көзқарасын білдіреді.

Shape10

Нені түсіндік?

«Отбасы құндылығына қосар менің үлесім қандай?»




Shape11

Әңгімедегі отбасылық құндылықтар:

  1. Бауырмалдық, туыстық

2.

3.










Дескриптор:

-Отбасылық құндылықтар тұрғысынан талдап, өз ойын жүйелі жеткізеді; 3

-Бүгінгі күннің отбасы құндылықтарымен байланыстырады. 2

Сабақты бекіту:

«Ашық микрофон»

Сұрақ:

Бұл әңгіменің біз үшін маңыздылығы неде?

Кері байланыс

«SMS» хабарлама

Мен үшін бүгін________________құнды болды.

Себебі___________________________________

Келесі сабақта_____________________________

Үй тапсырмасы

«Бүгінгі күннің отбасы құндылықтары »

тақырыбында сыни зерттеу жүргізу.





01 Сәуір 2025
185
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі