Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тыныс алу мүшелері 3-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Адам |
|||
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||
Күні: |
|
|||
Педагогтің аты-жөні: |
Казбекова Динара Тулепбаевна |
|||
Сынып: 3 «Б» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы: |
Тыныс алу мүшелері |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
3.2.3.3 - тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау 3.2.3.5 адам ағзасының ауру мен инфекциядан қорғану жолдарын түсіндіру |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Адамның тыныс алу жүйесінің неден тұратынын білу |
|||
Құндылық: |
Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзіне берік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары бағалайды |
|||
Сабақтың барысы: |
||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. Айналамыз бәріміз, Орнымызды табамыз. Сәлем бердім міне мен, Достасуға сенімен.
Топқа бөлінеді: «Асқорыту» тобы «Тамақтану» тобы «Тыныс аулу» тобы «Адам ағзасы» тобы |
Орындарынан тұрып, шеңбер бойымен айналып, орындарына келеді. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
Сабақ тың ортасы (5 мин) 20 мин |
Үй тапсырмасына шолу «Миға шабуыл» әдісі «Асқорыту» тобына:
Керекті сөздер: Сілекей бездері, өңеш, бауыр, асқазан, тоқішек, ашішек, тікішек. «Тамақтану» тобына:
Керекті сөздер: нәруыздар, майлар, көмірсулар.
«Тыныс алу» тобына:
Орындарына орналастыр!
«Адам ағзасы» тобына: «Модель»жаса
Керекті сөздер: асқазан, өңеш, ауыз қуысы
«Саған сұрақ» әдісі Бейнеүзінді көрсетіледі және жетелеуші сұрақтармен сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашып аламын.
Дәптермен жұмыс: Жаңа сабақ:
«Дем алу, в дох, inhole»; «Дем шығару, выдох, exhalation».
Жаңа сабақты «Бейнеүзінді» арқылы түсіндіру.
Пәнаралық байланыс: биология, көркем еңбек, тарих, орыс тілі, ағылшын тілі. Биолог мұғалімнің іс-әрекеті. Макет арқылы мағлұмат береді. «Educaplay» платформасын- да тапсырма орындау. 1. Өкпенің қай жағы үлкен? А) Оң жақ Ә)сол жақ Б) екеуіде бірдей 2. Тыныс алу мүшелері: а) жұтқыншақ, бауыр, асқазан; ә) ауыз, өңеш, ішек, өкпе; б) мұрын, кеңірдек, ауатамырлар, өкпе 3. Өкпенің дене бөлігінде орналасуы- а) асқазанда ә) бұлшық етте б) кеуде қуысында 4. Тыныс алу жүйесінің негізгі мүшесі-.... а) мұрын ә) өкпе б) кеңірдек 5. Өкпеде қандай үдеріс жүреді? а) фотосинтез ә) газалмасу б) оттегі «Модельдеу» әдісі арқылы топтық жұмыс: «Асқорыту» тобына «Суретті сөйлет» «Тамақтану» тобына «Тәжірибе жасау» «Тыныс аулу» тобына «Тәжірибе жасау» «Адам ағзасы» тобына «Адам ағзасының мүшелерін орналастыр» |
Суреттер беріледі сол суреттер арқылы жұмыс жүргізеді.
Бейнеүзінді арқылы жаттығу жасайды, сұрақтарға жауап береді.
Үш тілде берілген сөздерді дәптерге жазып алады.
Макетпен танысады.
Платформа арқылы тест сұрақтарына жауап береді.
Топтар өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор: Монета арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалау. Монета арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалау. Монета арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалау.
Монета арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалау. |
Қағаз қиындыларды орналастыру. https://lms.topiq.kz/library?categories=grade-3,subject-natural+sciences
https://lms.topiq.kz/library?categories=grade-3,subject-natural+sciences
Оқулықпен жұмыс. https://vm.tiktok.com/ZMhCvTULW/ https://youtu.be/viPcYLWPAq8?si=1-k7yuVx1n3aM0g-
<iframe allow="fullscreen; autoplay;" allowfullscreen width="795" height="690" frameborder="0" src="https://www.educaplay.com/game/21140474-learning_resource.html"></iframe>
Суреттер, тәжірибеге арналған қажетті құралдар. |
5 мин |
Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды. ЕББҚ Тыныс алу мүшелерінің суреттері мен атауларын сәйкестендіру. |
Жұптасып тапсырма орындайды. Жауабын платформада тексереді. Берілген суреттер мен атауларын сәйкестендіреді. |
Монета арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалау. Монета арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалау. |
Сурет дәптер Қарын даш қайшы қалам |
Сабақтың соңы 8 мин |
Қорытындылау «Сиқырлы ұяшықтар» әдісі арқылы сұрақтар: 1.Тыныс алу мүшелерін ата? (мұрын, кеңірдек, ауатамыр, өкпе); 2. Тыныс алу жүйесінің басты мұшесі? (Өкпе) 3. Кеңірдек неше ауатамырға бөлінеді? (Екі) 4. Өкпеде қандай үдеріс жүреді? (Газалмасу үдерісі) Ұяшықтардың артында жасырылған құнды мәліметпен таныс болыңыздар және бөлісіңіздер.
Жақсы балалар бүгінгі сабағымызды еліміздің ақын-жазушыларының жыр шумақтарымен аяқтаймын. Әр адамның жүрегінде қуаныш, Таптырмайтын тіршікте сұраныс. Енді,ағайын өз теңгеміз бар бізде Өз теңгемнен құралады барлық іс. Міне, бүгін теңге күнім-мерекем, Халқым менің жақсылықты тілеген. Осы теңге арқасында келешек, Елге келер мерекем мен берекем.
Бағалау Монеталарды топ бойынша есептеу және жеке бағалау. Кері байланыс «Банкомат» әдісі Сол жақ өкпе мен оң жақ өкпе туралы ақпарат іздеп жаз. |
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру арқылы құнды мәлімет алады.
Карточкаларды банкоматқа орналастырады. Түсіндім-«жасыл» Түсініп келемін-«сары» Түсінбедім-«қызыл»
|
Монета арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалау. |
|