Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Оқушылар аквариумдағы балықты
аулап, сурет артындағы жасырынаэробты және
анаэробтысуреттер арқылы топқа
бөлінеді.
Тапсырма
1
І топ “Оттектілер” , ІІ топ
“Оттексіздер”
“Оттектілер”тобы
«Тыныс алудың ағза үшін маңызы
қандай?»
“Оттексіздер”тобы -
«Қандай тыныс алу типтері бар?» постер
құруұсынылады.
Дискриптор:
-Тыныс алудың ағза үшін маңызын
түсіндіреді
- Тыныс алу типтерін
анықтайдАы.
Қима
қағаздар
А 3
қағаздар
5
минут
Функциналдық
сауаттылыққа арналған
тапсырма
Жалпы
сыныпқа
Ағзаны энергиямен қамтамасыз
етуге баяланысты үдерістерд мн тыныс алу үдерістерінің байланысы
қандай? 1 г нәруыз, майлар ерігенде қанша энергия
бөлінеді?
Дискриптор:
Сұраққа жауап
береді
Жұмыс
дәптері
5
минут
Жеке жұмыс
«Өзіндік
мысал»әдісінде
оқушыларға дәптермен жұмыс
жүргізіледі.
2 – тапсырма. Тірі организмдердің
тыныс алу ерекшеліктерін салыстыру.
Тірі
организмдер
Олардың тыныс алу
ерекшеліктері
Амеба
Медуза
Жәндіктер
Шұбалшаң
Балықтар
Ит
№3 тапсырма .
Берілген мысалдарды қолдана отырып, дәптерлеріне кесте
сызып толтырады.
1.Майқышқылды бактериялар. 2. Буынаяқтылардың ішінде
тіршілік ететін қарапайымдар. 3. Сіреспе таяқшасы. 4. Ашытқылар. 5.
Ірің таяқшалары. 6. Лямблия. 7. Лейшмания. 8.Саңырауқұлақтар. 9.
Балдырлар. 10. Жануарлар. 11.Адам
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз