Туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеуді қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеуді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Авторлық бағдарлама: «Жер бетіндегі әуе суреттері негізінде географиялық зерттеулердің фотограмметрия және топография әдістерінің интеграциясы" атты элективті курс және оқушының жұмыс дәптерінен үлгілер берілген. Сынып: 11. Сағат саны: 34. 2024-2025 оқу жылы. Бағдарламаның мақсаты: Білім алушылар фотограмметрия мен топография әдістерінің интеграциясын қолдану арқылы географиялық зерттеулер жүргізу тәсілдерін жетілдіру және жаңаша технологияларды білім беру процесіне енгізу жолдарын қарастыру. Бағдарлама авторы: Сейсекеева Ақалтын Оразғалиқызы. География-экономика пәнінің мұғалімі, зерттеуші – педагог
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

34 сабақ

Бөлім:

Жер бетін зерттеудің маңызды қолданыстары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеуді қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

Оқушылар туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеу әдістерін түсініп, оларды қолдану дағдыларын меңгереді.

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеу әдістерін таныстыру және оларды қолдану дағдыларын дамыту.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Оқушыларды қарсы алу.

Сабақ тақырыбын ұсыну.

Мұғалімнің түсіндірмелерін тыңдайды.


Түсініксіз сәттерді нақтылау үшін сұрақтар қояды

1-10-ға дейінгі бағалау шкаласы

Презентация және слайдтар

Сабақтың ортасы

35 минут

Тапсырма 1: Виртуалды туристік маршрут жасау

Нұсқаулық:

  1. Google My Maps (https://www.google.com/mymaps) сайтына кіріңіз.

  2. Оқушыларды 2-3 адамнан тұратын топтарға бөліңіз.

  3. Әр топқа өз қаласы немесе аймағы үшін виртуалды туристік маршрут жасауды тапсырыңыз.

  4. Маршрутқа кем дегенде 5 нүкте қосуды сұраңыз (мысалы, көрікті жерлер, мұражайлар, парктер).

  5. Әр нүктеге қысқаша сипаттама, фотосурет және сілтеме қосуды тапсырыңыз.

  6. Маршрутты түрлі-түсті сызықтармен белгілеуді сұраңыз.

  7. Дайын маршрутты сақтап, сілтемесін сыныппен бөлісуді тапсырыңыз.

Тапсырма 2: Туристік нысанның 3D моделін жасау

Нұсқаулық:

  1. Sketchfab (https://sketchfab.com/) сайтына кіріңіз.

  2. Оқушыларға жергілікті туристік нысанның (ғимарат, ескерткіш) фотосуреттерін беріңіз.

  3. Sketchfab-тың 3D модель жасау құралдарын таныстырыңыз.

  4. Оқушылардан берілген фотосуреттер негізінде нысанның қарапайым 3D моделін жасауды сұраңыз.

  5. Модельге текстура қосып, материалдарды реттеуді тапсырыңыз.

  6. Дайын модельге қысқаша сипаттама қосуды сұраңыз.

  7. Модельді Sketchfab-қа жүктеп, сілтемесін сыныппен бөлісуді тапсырыңыз.

Тапсырма 3: Туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеу бойынша тест

https://wordwall.net/resource/77596899

Оқушылар Google My Maps қолданып виртуалды туристік маршрут жасайды және оны сыныппен бөліседі.





























Оқушылар Sketchfab қолданып туристік нысанның 3D моделін жасайды және оны сыныппен бөліседі.
























Тест сұрақтарына жауап береді

+3 балл

Дескриптор: Оқушылар Google My Maps арқылы өз қаласы үшін виртуалды туристік маршрут жасап, 5 нүктені сипаттап, сілтемені сыныппен бөліседі.











+4 балл

Дескриптор: Оқушылар Sketchfab арқылы жергілікті туристік нысанның 3D моделін жасап, оны сипаттап, сілтемені сыныппен бөліседі





+3 балл

Дескриптор: Оқушылар туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеу бойынша тест орындайды.




Интернетке қол жетімді компьютер.

Қағаз, қалам



















Интернетке қол жетімді компьютер.

Қағаз, қалам





















Онлайн тест платформасы

Сабақтың соңы

5 минут

"Бір сөзбен" әдісі

Оқушылар сабақ туралы бір сөзбен пікір білдіреді





ОҚУШЫНЫҢ ЖҰМЫС ДӘПТЕРІ

34-сабақ

Сабақ тақырыбы: Туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеуді қолдану

Shape1

Оқу мақсаты:

  • Оқушыларды туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеудің заманауи құралдарымен таныстыру және виртуалды маршруттар мен 3D модельдер жасауға үйрету.

Shape2

Тапсырма №1.

Тақырыбы: Виртуалды туристік маршрут жасау

  1. Google My Maps (сілтеме) сайтына кіріңіз.

  2. Оқушыларды 2-3 адамнан тұратын топтарға бөліңіз.

  3. Әр топқа өз қаласы немесе аймағы үшін виртуалды туристік маршрут жасауды тапсырыңыз.

  4. Маршрутқа кем дегенде 5 нүкте қосуды сұраңыз (мысалы, көрікті жерлер, мұражайлар, парктер).

  5. Әр нүктеге қысқаша сипаттама, фотосурет және сілтеме қосуды тапсырыңыз.

  6. Маршрутты түрлі-түсті сызықтармен белгілеуді сұраңыз.

  7. Дайын маршрутты сақтап, сілтемесін сыныппен бөлісуді тапсырыңыз.

Жауап жазуға арналған орын:

Shape3

Shape4

Shape5

Shape6

Shape7

Дескриптор: Оқушылар Google My Maps арқылы өз қаласы үшін виртуалды туристік маршрут жасап, 5 нүктені сипаттап, сілтемені сыныппен бөліседі.

Тапсырма №2.

Тақырыбы: Туристік нысанның 3D моделін жасау

  1. Sketchfab (сілтеме) сайтына кіріңіз.

  2. Оқушыларға жергілікті туристік нысанның (ғимарат, ескерткіш) фотосуреттерін беріңіз.

  3. Sketchfab-тың 3D модель жасау құралдарын таныстырыңыз.

  4. Оқушылардан берілген фотосуреттер негізінде нысанның қарапайым 3D моделін жасауды сұраңыз.

  5. Модельге текстура қосып, материалдарды реттеуді тапсырыңыз.

  6. Дайын модельге қысқаша сипаттама қосуды сұраңыз.

  7. Модельді Sketchfab-қа жүктеп, сілтемесін сыныппен бөлісуді тапсырыңыз.

Жауап жазуға арналған орын:

Shape8

Shape9

Shape10

Дескриптор: Оқушылар Sketchfab арқылы жергілікті туристік нысанның 3D моделін жасап, оны сипаттап, сілтемені сыныппен бөліседі.

Тапсырма №3.

Тақырыбы: Тест (Wordwall)



Дескриптор: Оқушылар туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеу бойынша тест орындайды.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2024
429
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі