Материалдар / Туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеуді қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеуді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Авторлық бағдарлама: «Жер бетіндегі әуе суреттері негізінде географиялық зерттеулердің фотограмметрия және топография әдістерінің интеграциясы" атты элективті курс және оқушының жұмыс дәптерінен үлгілер берілген. Сынып: 11. Сағат саны: 34. 2024-2025 оқу жылы. Бағдарламаның мақсаты: Білім алушылар фотограмметрия мен топография әдістерінің интеграциясын қолдану арқылы географиялық зерттеулер жүргізу тәсілдерін жетілдіру және жаңаша технологияларды білім беру процесіне енгізу жолдарын қарастыру. Бағдарлама авторы: Сейсекеева Ақалтын Оразғалиқызы. География-экономика пәнінің мұғалімі, зерттеуші – педагог
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2024
113
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

34 сабақ

Бөлім:

Жер бетін зерттеудің маңызды қолданыстары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеуді қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

Оқушылар туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеу әдістерін түсініп, оларды қолдану дағдыларын меңгереді.

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеу әдістерін таныстыру және оларды қолдану дағдыларын дамыту.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Оқушыларды қарсы алу.

Сабақ тақырыбын ұсыну.

Мұғалімнің түсіндірмелерін тыңдайды.


Түсініксіз сәттерді нақтылау үшін сұрақтар қояды

1-10-ға дейінгі бағалау шкаласы

Презентация және слайдтар

Сабақтың ортасы

35 минут

Тапсырма 1: Виртуалды туристік маршрут жасау

Нұсқаулық:

  1. Google My Maps (https://www.google.com/mymaps) сайтына кіріңіз.

  2. Оқушыларды 2-3 адамнан тұратын топтарға бөліңіз.

  3. Әр топқа өз қаласы немесе аймағы үшін виртуалды туристік маршрут жасауды тапсырыңыз.

  4. Маршрутқа кем дегенде 5 нүкте қосуды сұраңыз (мысалы, көрікті жерлер, мұражайлар, парктер).

  5. Әр нүктеге қысқаша сипаттама, фотосурет және сілтеме қосуды тапсырыңыз.

  6. Маршрутты түрлі-түсті сызықтармен белгілеуді сұраңыз.

  7. Дайын маршрутты сақтап, сілтемесін сыныппен бөлісуді тапсырыңыз.

Тапсырма 2: Туристік нысанның 3D моделін жасау

Нұсқаулық:

  1. Sketchfab (https://sketchfab.com/) сайтына кіріңіз.

  2. Оқушыларға жергілікті туристік нысанның (ғимарат, ескерткіш) фотосуреттерін беріңіз.

  3. Sketchfab-тың 3D модель жасау құралдарын таныстырыңыз.

  4. Оқушылардан берілген фотосуреттер негізінде нысанның қарапайым 3D моделін жасауды сұраңыз.

  5. Модельге текстура қосып, материалдарды реттеуді тапсырыңыз.

  6. Дайын модельге қысқаша сипаттама қосуды сұраңыз.

  7. Модельді Sketchfab-қа жүктеп, сілтемесін сыныппен бөлісуді тапсырыңыз.

Тапсырма 3: Туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеу бойынша тест

https://wordwall.net/resource/77596899

Оқушылар Google My Maps қолданып виртуалды туристік маршрут жасайды және оны сыныппен бөліседі.





























Оқушылар Sketchfab қолданып туристік нысанның 3D моделін жасайды және оны сыныппен бөліседі.
























Тест сұрақтарына жауап береді

+3 балл

Дескриптор: Оқушылар Google My Maps арқылы өз қаласы үшін виртуалды туристік маршрут жасап, 5 нүктені сипаттап, сілтемені сыныппен бөліседі.











+4 балл

Дескриптор: Оқушылар Sketchfab арқылы жергілікті туристік нысанның 3D моделін жасап, оны сипаттап, сілтемені сыныппен бөліседі





+3 балл

Дескриптор: Оқушылар туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеу бойынша тест орындайды.




Интернетке қол жетімді компьютер.

Қағаз, қалам



















Интернетке қол жетімді компьютер.

Қағаз, қалам





















Онлайн тест платформасы

Сабақтың соңы

5 минут

"Бір сөзбен" әдісі

Оқушылар сабақ туралы бір сөзбен пікір білдіреді





ОҚУШЫНЫҢ ЖҰМЫС ДӘПТЕРІ

34-сабақ

Сабақ тақырыбы: Туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеуді қолдану

Shape1

Оқу мақсаты:

  • Оқушыларды туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеудің заманауи құралдарымен таныстыру және виртуалды маршруттар мен 3D модельдер жасауға үйрету.

Shape2

Тапсырма №1.

Тақырыбы: Виртуалды туристік маршрут жасау

  1. Google My Maps (сілтеме) сайтына кіріңіз.

  2. Оқушыларды 2-3 адамнан тұратын топтарға бөліңіз.

  3. Әр топқа өз қаласы немесе аймағы үшін виртуалды туристік маршрут жасауды тапсырыңыз.

  4. Маршрутқа кем дегенде 5 нүкте қосуды сұраңыз (мысалы, көрікті жерлер, мұражайлар, парктер).

  5. Әр нүктеге қысқаша сипаттама, фотосурет және сілтеме қосуды тапсырыңыз.

  6. Маршрутты түрлі-түсті сызықтармен белгілеуді сұраңыз.

  7. Дайын маршрутты сақтап, сілтемесін сыныппен бөлісуді тапсырыңыз.

Жауап жазуға арналған орын:

Shape3

Shape4

Shape5

Shape6

Shape7

Дескриптор: Оқушылар Google My Maps арқылы өз қаласы үшін виртуалды туристік маршрут жасап, 5 нүктені сипаттап, сілтемені сыныппен бөліседі.

Тапсырма №2.

Тақырыбы: Туристік нысанның 3D моделін жасау

  1. Sketchfab (сілтеме) сайтына кіріңіз.

  2. Оқушыларға жергілікті туристік нысанның (ғимарат, ескерткіш) фотосуреттерін беріңіз.

  3. Sketchfab-тың 3D модель жасау құралдарын таныстырыңыз.

  4. Оқушылардан берілген фотосуреттер негізінде нысанның қарапайым 3D моделін жасауды сұраңыз.

  5. Модельге текстура қосып, материалдарды реттеуді тапсырыңыз.

  6. Дайын модельге қысқаша сипаттама қосуды сұраңыз.

  7. Модельді Sketchfab-қа жүктеп, сілтемесін сыныппен бөлісуді тапсырыңыз.

Жауап жазуға арналған орын:

Shape8

Shape9

Shape10

Дескриптор: Оқушылар Sketchfab арқылы жергілікті туристік нысанның 3D моделін жасап, оны сипаттап, сілтемені сыныппен бөліседі.

Тапсырма №3.

Тақырыбы: Тест (Wordwall)



Дескриптор: Оқушылар туризм және рекреация саласында жер бетін зерттеу бойынша тест орындайды.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!