Туындыны табу ережелері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Туындыны табу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Туындыны табу ережелерін пайдалана отырып, функциялардың туындыларын табуға есептер шығару,машықтандыру, алған білімдерін тереңдету,жинақтау,жүйелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Туындыны табу ережелері 10-сынып

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:Туындыны табу ережелерін пайдалана отырып, функциялардың туындыларын табуға есептер шығару,машықтандыру, алған білімдерін тереңдету,жинақтау,жүйелеу.

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын

арттыру.

Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкершілікке, өз бетінше білім алуға баулу, адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: дәстүрлі емес

Сабақтың типі: бекіту сабағы, экспедиция сабақ

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, борт-журналдар(жұмыс парақтары) , деңгейлік тапсырмалар,

Оқушылармен жұмыс түрлері: жұптық, топтық, ұжымдық.

Пәнаралық байланыс: тарих, физика, геометрия.


Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу - 1 минут

ІІ. «Қайталау - ілімнің анасы».

Оқушыларды топқа бөлу.

Әр оқушы үш түсті (қызыл, жасыл, ақ) стикердің біреуін таңдап, сонда жазылған ауызша есептерге жауап береді. Сынып оқушылары таңдаған түстері бойынша үш топқа бөлініп отырады.

«Білім» кемесінде «Туынды» аралына саяхат.

«Білім» кемесіндегі каюталар: «Функциялардың көбейтіндісі», «Функциялардың бөліндісі», «Дәрежелік функция» (оқушылар үш топқа бөлінеді). Әр каюта капитандарына бағалау парақтары таратылады (борт-журнал).

Борт-журнал

Каюта аты:___________


Р/с

Аты-жөні

«Көпір» тапсырмалары

(+/-)

І деңгей (1-5 ұпай)

ІІ деңгей (1-4 ұпай)

ІІІ деңгей (1-3 ұпай)

Ұпай саны

Баға


« Сен ғылымға болсаң ыңтық, бұл сөзімді әбден ұқ:

Білгеніңнің жақсысын қыл, білмегенді біле бер»

Ш. Құдайбердиев


IV. Негізгі бөлім:

1. «Көпір» аралы (жеке және жұптық жұмыс )

а) Ой қозғау

Көп нүктенің орнына керекті сөзді қой:

1. Функцияның өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесі нолге ұмтылғандығы шегі бар болса, онда ол функциясының х нүктесіндегі ... деп аталады.

2. Функцияның туындысын табу амалы ... амалы деп аталады.

3. х нүктесінде функцияның туындысы бар болса , онда f(x) функция осы нүктеде ... функция.

ә) "Математикалық диктант" -сәйкестікті тап!


1

2

3

0

4

5

1

6

7

8

с


Оқушылар жауаптарын өзара жұптасып тексереді.


Дұрыс жауабы:

Берілген функция

1

2

3

4

5

6

7

8

Сәйкес туындысы

3

5

1

2

6

8

4

7


2. «Білім мен ұғым» аралы

І деңгей тапсырмалары (әр дұрыс есепке 1 ұпай).


1) f(x) = 2х - 3

2)

3) f(x) = 3х4 - 7х3 +2х2

4)

5)

3. «Рифтер» аралы. ІІ деңгей тапсырмалары. (әр дұрыс есепке 1 ұпай).


1) f(x) =(1+2х)(1-2х)

2)

3) f(x) = 3х3 - 9х2 функциясының х= -2 нүктесіндегі туындысының мәнін есептеңдер.

4. «Сергіту» аралы.

Логикалық тапсырма. Шырпылар

5. «Пираттар » аралы. (Каюта капитандары сайысы).

ІІІ деңгей тапсырмалары. (әр дұрыс есепке 1 ұпай)

1) f /(x) ≤ 0 теңсіздігін шешіңіз: f(x) =

2) ( ... )/=12х3 +1


3) ( ... )/=

6. «Қазыналар » аралы. Тарихи мәліметтер.


7. «Туынды» аралы.

Тест

  1. В) С) Д) Е)

2. f(х)=3+5х+3

А) 6х+5 В) 8х+3 С) 6х+3 Д) 3х+5 Е) 5х+3

3.f(x) =

А)3х В)3х2-3 С) х3-3 Д) 3х2+3 Е)х3+3х

4. f(х)=2х3-3х2+6 f1(-2)

А) -18 В) 6 С)-16 Д)36 Е)22

5. f(х) =2х2+20

А) 4х-20 В) 4х+10 С) 4х+ Д) 4х- Е) 4х-

6.f(х)=х9-3х5-+2

А)9х8-15х6+12х-5 В)х10- С) 9х8-15х4- Д) 9х8-15х4-12х-5 Е)9х6-15х4+12х-3


7. f(х)=f1(16)

А) В) С) Д) Е) 4


8.f(х)=5х24

А) 120х23 В) 120х22 С)24х23 Д)50х24 Е) -120х23


Қорытындылау. Функцияны табу ережелерін пайдаланып, келесі сабақтарда туындының көмегімен функцияны зерттеуге, графигін салуға, геометриялық,физикалық, биологиялык есептерді шығаруды үйренеміз.


Үйге тапсырма: №179,185,189


Кері байланыс. Рефлексия (бірлескен жұмыста өзін-өзі бағалау)


Сабақ барысында мен ...

Әрқашан

Кейде

Ешқашан

Жаңа идеяларды және бағыттарды ұсындым


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
464
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі