Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҰБТ-ға дайындық папкасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп директоры:
_________
Ямышев жалпы орта білім беру мектебінің 11-сыныбына арналған математика пәні бойыншаҰБТ-ге дайындық жұмыс жоспары
Математика пәнінің мұғалімі:
2023-2024 оқу жылы
Ямышев жалпы орта білім беру мектебінің математика пәні бойынша
ҰБТ-ге қатысатын 11-сынып оқушыларының тізімі
2023-2024оқу жылы
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
1 |
|
11 |
2 |
|
11 |
3 |
|
11 |
Пән мұғалімінің жұмыс бағыттары
Диагностикалық бағыт |
|
Жекелеген тақырыпта білім толықсыздығын анықтау |
|
Тестілеу Сұхбаттасу Бақылау үзігі |
Практикалық бағыт |
|
Жаңа білімді толықтыруға жағдай тудыру |
|
Сабақтар, жеке жұмыстар, өздік жұмыс, факультативтік сабақтар |
Қадағалау бағыты |
|
Тақырыпты меңгеру деңгейін қадағалау |
|
Бақылау Тест тақырыбы |
Математика, математикалық сауаттылық пәні бойынша қосымша дайындық- сабақтардың кестесі
№ |
Сыныбы
|
Өткізілу күні (апта күні)
|
Уақыты |
1. 2. |
Математикалық сауаттыылық
Математика |
Жұма |
1500 |
«Ямышев жалпы орта білім беру мектебінің» бітіруші 11 сынып оқушылары туралы мәлімет
№ |
Оқушының аты-жөні |
Оқушының ЖСН |
Таңдау пәндері |
|
1-бейіндік пән |
2-бейіндік пән |
|||
1 |
|
|
физика |
Математика |
2 |
|
|
физика |
Математика |
3 |
|
|
физика |
Математика |
«Бекітемін»
Ямышев ЖОББМ
жалпы орта мектебінің директорының м.а
. «____»____________2023 ж
Физика пәні бойынша ҰБТ-ға дайындау жоспары
№ |
Іс-шаралар мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты
|
1. |
11-сынып оқушыларын ҰБТ-ға дайындық іс-шараларымен таныстыру |
қыркүйек |
Мектеп әкімшілігі |
2. |
Физика пәнін таңдайтын оқушыларды анықтау |
қыркүйек |
|
3. |
Қосымша сабақ кестесін құру |
қыркүйек
|
|
4. |
Тест жұмысын жүргізіп, білім деңгейін анықтау |
қыркүйек |
Мектеп әкімшілі |
5. |
Ата-ананы ҰБТ ережесімен таныстыру |
қазан |
Мектеп әкімшіліг |
6. |
Қосымша сабақтар өткізу |
аптасына 2 рет
|
|
7. |
Білімін бақылау мониторингін жүргізіп отыру |
жыл бойы |
|
8. |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасап отыру |
үнемі |
|
9. |
Оқушының ҰБТ-ға дайындық жұмыстарының қорытындысы туралы ата-анаға таныстырып отыру |
жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі
|
10. |
Демалыс күндерінде қосымша сабақтар өткізіп отыру |
демалыс кезінде |
|
11. |
Қосымша сабаққа қатысу журналын жүргізу |
жыл бойы |
|
12. |
Мектеп психологы мен сынып жетекшімен байланыста болу |
жыл бойы |
|
13. |
Білімі төмен оқушылардың ата-аналарымен байланыста болу |
жыл бойы |
|
14. |
Оқушыларды ҰБТ-ға қатыстыру |
маусым
|
і |
Пән мұғалімі:
Түсінік хат
Физика - адамның табиғат заңдарын танып білуге деген табиғи ұмтылысын түсіндіретін табиғат жайлы ғылым. Физика пәнін оқытудағы мақсат ғылыми дүниетаным негіздерін қалыптастыру, мектеп оқушыларының зияттылық қабілеттері мен танымдық қызығушылығын дамыту болып табылады. Жалпы жоспар 11 сынып оқушыларына 7-11 сыныптардың бағдарламасын қамтып жасалынған. Мәселен, кинематика, динамика, молекулалық физика, термодинамика, атомдық физика, оптика тараулары. Оқушыларға алдымен теориялық материалды толық қайталатып алуымыз керек. Содан кейін теориялық материалды бекітіп, есептер шығарту, есеп шығару ерекшеліктерін еске түсіру керек. Соңында балаға берілген білімді міндетті түрде сынақ жұмысы арқылы тиянақтап, қорытындылап, оның алған білімінің қандай дәрежеде екенін көрсетіп отыру керек. Ең соңғы әрекет баланың сынақ жұмысы барысында жіберген қателерін коррекциялау, толықтыру арқылы білімін нақтылай түсу.
Мақсаты: Оқушылардың 7-11 сыныптарда физика пәнінен алған білімдерін жүйелеп қайталау, талдау, одан әрі тереңдете түсу. Болашақта кәсіби бағыт таңдауға және жан-жақты дамыған бәсекеге қабілетті тұлға ретінде қалыптасуына көмектесу. ҰБТ-ге дайындау.
Міндеті: Барлық тараулар бойынша қайталау жұмыстарын толық жүргізіп алған соң, әртүрлі тест тапсырмаларын, қосымша есептер жинақтарын пайдалана отырып, есептер шығару керек.
Ямышев жалпы орта білім беру мектебінің 11-сыныбына арналған физика пәні бойынша ҰБТ-ге дайындық жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылы
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сыныбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 |
1.І тарау.Физика табиғат туралы ғылым ІІ тарау. Механикалық қозғалыс 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
7 |
1 |
06.09 |
2 |
1.ІІІ тарау. Денелардің өзара әрекеттесуі 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
7 |
1 |
13.09 |
3 |
1.IV тарау. Қысым. V тарау. Жұмыс.Қуат.Энергия 2.Есептер шығару 3.Қатемен жұмыс |
7 |
1 |
20.09 |
4 |
1.І тарау.Жылу құбылыстары. ІІ тарау. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
8 |
1 |
27.09 |
5 |
1.ІІІ тарау. Термодинамика негіздері 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
8 |
1 |
04.10 |
6 |
ІV тарау.Электростатика негіздері 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
8 |
1 |
11.10 |
7 |
1.V тарау. Тұрақты элетр тогы. 2.Есептер шығару 3. Қатемен жұмыс |
8 |
1 |
18.10 |
8 |
VІ тарау.Электромагниттік құбылыстар 2.Есептер шығару 3. Қатемен жұмыс |
8 |
1 |
24.10 |
9 |
1.VII тарау.Жарықтың қасиеттері. 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
8 |
1 |
08.11 |
9 |
1.І тарау.Кинематика негіздері. ІІтарау.Динамика негіздері 2. Есептер шығару 3. Қатемен жұмыс |
9 |
1 |
15.11 |
10 |
1.ІІІ тарау. Сақталу заңдары. ІV тарау. Тербелістер 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
9 |
1 |
22.11 |
11 |
1.V тарау. Толқындар VІ тарау.Астрономия негіздері 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
9 |
1 |
29.11 |
12 |
1.VІІ тарау. Атом құрылысы VІІІ тарау. Атом ядросы 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
9 |
1 |
06.12 |
13 |
1.І тарау. Кинематика 2. Есептер шығару 3. Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
13.12 |
14 |
1.ІІ тарау.Динамика 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
20.12 |
15 |
1.ІІІ тарау.Сұйықтар мен газдардың қозғалысы. 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
27.12 |
16 |
1.ІV тарау.Молекулалық физика және термодинамика.МКТ негіздері 2.Есептер шығару 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
10.01 |
17 |
1.V тарау. Термодинамика негіздері 2.Есептер шығару 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
17.01 |
18 |
1.VІ тарау. Сұйықтар мен газдардың қасиеттері 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
24.01 |
19 |
1.VІІ тарау.Қатты дененің қасиеттері 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
31.01 |
20 |
1.VІІІ тарау.Электростатика 2.Есептер шығару 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
07.02 |
21 |
1.ІX тарау. Тұрақты электр тогы 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
14.02 |
22 |
1.X тарау. Әр түрлі ортадағы электр тогы 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
21.02 |
23 |
1.XІ тарау. Магнит өрісі 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
28.02 |
24 |
1.XІІ тарау.Электромагниттік индукция 2.Есептер шығару 3.Қатемен жұмыс |
10 |
1 |
06.03 |
25 |
1.Ітарау. Электромагниттік тербелістер 2.Есептер шығару 3.Қатемен жұмыс |
11 |
1 |
13.03 |
26 27 |
1.ІІтарау.Айнымалы ток. Электр энергиясын өндіру, жеткізу және тұтыну 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
11 |
2 |
20.03 03.04 |
28 |
1.ІІІтарау.Электромагниттік толқындар және радиотехниканың физикалық негіздері 2.Есептер шығару 3.Қатемен жұмыс |
11 |
1 |
10.04 |
29 |
1.ІVтарау.Оптика. толқындық оптика 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
11 |
1 |
17.04 |
30 |
1.Vтарау. Салыстырмалылық теориясының элементтері. 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
11 |
1 |
24.04 |
31 32 |
1.VІ тарау. Кванттық физика. Жарық кванттары 2.Есептер шығару 3.Қатемен жұмыс |
11 |
2 |
02.05 08.05 |
33 |
1.VІІ тарау. Атомдық физика 2.Тест тапсырмалары 3.Қатемен жұмыс |
11 |
1 |
15.05 |
34 |
Қорытынды |
11 |
1 |
22.05 |
Күтілетін нәтижелер:
· бағдарлама мен оқулықтағы білім негіздерін оқытып, үйрету ;
· оқу қорытындысын дәлелдеу, білім бағытын және мазмұнын жетілдіру;
· оқушының білімін объективті түрде айқындап, бағалау;
· оқушының жинақтаған білімі мен біліктілік сапасын жүйелеп, ҰБТ-дан әр оқушы өз деңгейіндегі жоғары көрсеткіш көрсету.
Қолданылатын әдебиеттер:
Теориялық материал үшін:
-
Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова,Д.Қазақбаева. Физика және астрономия 7 сынып оқулығы «Атамұра»,2007
-
Б.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А.Медетбекова. Физика және астрономия 8 сынып оқулығы « Мектеп», 2004
-
Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова. Физика және астрономия 9 сынып оқулығы «Мектеп» 2009
-
Б.Кронгарт,В.Кем,Н.қойшыбаев Физика 10 сынып оқулығы «Мектеп»,2006
-
С.Тұяқбаев, Ш.Насохова, Б.Кронгарт, В.Кем, В.Зайганова Физика 11 сынып оқулығы «Мектеп»,2007
-
Қ.Аққошқарова, Н.Қойшыбаев. «Физика. Теория. Есептер мен тест сұрақтары және оларды шешу жолдары». А: «Атамұра». 2006
-
«Шың» баспасының әдістемелік оқу құралдары.
-
Ж.Терлікбаев. «Қысқаша физика курсы. 10 класс». А. 2003
-
Б.Кронгарт, В.Кем,Н.Койшыбаев. Физика 10 сынып оқулығы «Мектеп»,2006
-
Д.И.Сахаров. «Сборник задач по физике». М: «Просвещение» 1967.
-
Қайсенова В.И. «Физика», Өскемен. 2009.
Есеп шығаруға, сынақ тапсырмаларын дайындауға:
-
Мектеп курсы бойынша оқулықтармен бірге берілген есептер жинағы.
-
Мектеп курсы бойынша оқулықтармен бірге берілген дидактикалық материалдар.
-
В.И.Кем, Б.А.Кронгарт. Физика және астрономия. Есептер мен жаттығулар жинағы.7 сынып, «Атамұра»2007
-
В.И.Кем, Б.А.Кронгарт. Физика. Есептерінің жинағы.8 сынып, «Мектеп»2008
-
Г.Н.Степанова. Физика есептерінің жинағы. «Просвещение», 1999
Физика пәні бойынша 11 «А» сыныбына
ҰБТ дайындық жүргізуде алынған тест жұмыстарының
қорытындысын талдау
15.09.2023
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Балл |
талдау |
1 |
|
12 |
Деңгейлері өте төмен. Алғашқы түсініктен бастап қайталау жұмыстарын жүргізу керек |
2 |
|
8 |
|
3 |
|
7 |
|
Орта балл |
|
Математикадан талдау
Нуранов Ерасыл 28/50, Самат Мұхамеди 18/50, Хобдабайұлы Ернұр 16/50 балдар алды.
Оқушылардың жіберген қателері:Теңдеулер жүйесінің мәнін дұрыс таппай ары қарай берілген тапсырмалары дұрыс жасалмағандықтан. Тригонометриялық теңдеулер,теңсіздіктер ,мәтінді есептерде қате жібереді .
Коррекциялық жұмыс жасалынады: Теориялық материалдарды, ережелерді қайталау, формулаларды қайталау,талдау жасау,есептер шығару, есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау, теориялық материалдарды, ережелерді қайталау. Есептерді шығару, ережелерді жаттау
Ұсыныстар:
1.Оқушылармен қосымша сабақ жүргізу
2.Оқушылардың дайындықтарын қадағалап,деңгейлерін көтеру
11.10.2023
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Балл |
талдау |
1 |
18 |
Деңгейлері орташа. Алғашқы түсініктен бастап қайталау жұмыстарын жүргізу керек |
|
2 |
9 |
||
3 |
7 |
||
Орта балл |
|
Нуранов Ерасыл 18/50, Самат Мұхамеди 9/50, Хобдабайұлы Ернұр 7/50 балдар алды.
Оқушылардың жіберген қателері: Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі , заттың агрегаттық күйлерінің түрлері физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру. Коррекциялық жұмыс жасалынады: Теориялық материалдарды, ережелерді қайталау, формулаларды қайталау,талдау жасау,есептер шығару, есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау, теориялық материалдарды, ережелерді қайталау. Есептерді шығару,өлшем бірліктерді жаттау
Ұсыныстар:
1.Оқушылармен қосымша сабақ жүргізу
2.Сынып жетекшілеріне ескертіп,ата-аналармен байланыс жасап , бірігіп жұмыс жасау.
3.Оқушылардың дайындықтарын қадағалап,деңгейлерін көтеру
Күтілетін нәтижелер:
· бағдарлама мен оқулықтағы білім негіздерін оқытып, үйрету ;
· оқу қорытындысын дәлелдеу, білім бағытын және мазмұнын жетілдіру;
· оқушының білімін объективті түрде айқындап, бағалау;
· оқушының жинақтаған білімі мен біліктілік сапасын жүйелеп, ҰБТ-дан әр оқушы өз деңгейіндегі жоғары көрсеткіш көрсету.
11.11.2023
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Балл |
талдау |
1 |
20 |
Деңгейлері орташа. Алғашқы түсініктен бастап қайталау жұмыстарын жүргізу керек |
|
2 |
21 |
||
3 |
15 |
||
Орта балл |
7 |
Нуранов Ерасыл 20/50, Самат Мұхамеди 21/50, Хобдабайұлы Ернұр 15/50 балдар алды.
Оқушылардың жіберген қателері: физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру. Коррекциялық жұмыс жасалынады: Теориялық материалдарды, ережелерді қайталау, формулаларды қайталау,талдау жасау,есептер шығару, есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау, теориялық материалдарды, ережелерді қайталау. Есептерді шығару,өлшем бірліктерді жаттау
Ұсыныстар:
1.Оқушылармен қосымша сабақ жүргізу
2.Сынып жетекшілеріне ескертіп,ата-аналармен байланыс жасап , бірігіп жұмыс жасау.
3.Оқушылардың дайындықтарын қадағалап,деңгейлерін көтеру
Күтілетін нәтижелер:
· бағдарлама мен оқулықтағы білім негіздерін оқытып, үйрету ;
· оқу қорытындысын дәлелдеу, білім бағытын және мазмұнын жетілдіру;
· оқушының білімін объективті түрде айқындап, бағалау;
· оқушының жинақтаған білімі мен біліктілік сапасын жүйелеп, ҰБТ-дан әр оқушы өз деңгейіндегі жоғары көрсеткіш көрсету.
13.12.2023
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Балл |
талдау |
1 |
21 |
Деңгейлері орташа. Алғашқы түсініктен бастап қайталау жұмыстарын жүргізу керек |
|
2 |
26 |
||
3 |
13 |
||
Орта балл |
|
Нуранов Ерасыл 21/50, Самат Мұхамеди 26/50, Хобдабайұлы Ернұр 13/50 балдар алды.
Оқушылардың жіберген қателері: Атом құрылыс, атом ядросыдәреже көрсеткіштерін есептеуден, физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру.
Себебі: Пән бойынша қайталау жеткіліксіз, формулаларды білмеу, дұрыс қолдана білмеу.
Коррекциялық жұмыс жасалынады: Теориялық материалдарды, ережелерді қайталау, формулаларды қайталау,талдау жасау,есептер шығару, есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау, теориялық материалдарды, ережелерді қайталау. Есептерді шығару,өлшем бірліктерді жаттау
Ұсыныс:
1.Оқушылармен қосымша сабақ жүргізу
2.Сынып жетекшілеріне ескертіп,ата-аналармен байланыс жасап , бірігіп жұмыс жасау.
3.Оқушылардың дайындықтарын қадағалап,деңгейлерін көтеру
22.01.2024
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Балл |
талдау |
1 |
27 |
Деңгейлері орташа. Алғашқы түсініктен бастап қайталау жұмыстарын жүргізу керек |
|
2 |
19 |
||
3 |
21 |
||
Орта балл |
|
Нуранов Ерасыл 27/50, Самат Мұхамеди 19/50, Хобдабайұлы Ернұр 21/50 балдар алды.
Оқушылардың жіберген қателері: Кинематика , тербелістер мен толқындар, молекулалық физика есептері,графиктері, дәреже көрсеткіштерін есептеуден, физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру.
Коррекциялық жұмыс жасалынады: Теориялық материалдарды, ережелерді қайталау, формулаларды қайталау,талдау жасау,есептер шығару, есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау, теориялық материалдарды, ережелерді қайталау. Есептерді шығару,өлшем бірліктерді жаттау
Ұсыныс:
1.Оқушылармен қосымша сабақ жүргізу
2.Сынып жетекшілеріне ескертіп,ата-аналармен байланыс жасап , бірігіп жұмыс жасау.
3.Оқушылардың дайындықтарын қадағалап,деңгейлерін көтеру
Күтілетін нәтижелер:
· бағдарлама мен оқулықтағы білім негіздерін оқытып, үйрету ;
· оқу қорытындысын дәлелдеу, білім бағытын және мазмұнын жетілдіру;
· оқушының білімін объективті түрде айқындап, бағалау;
· оқушының жинақтаған білімі мен біліктілік сапасын жүйелеп, ҰБТ-дан әр оқушы өз деңгейіндегі жоғары көрсеткіш көрсету.
13.02.2024
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Балл |
талдау |
1 |
25 |
Деңгейлері орташа. Алғашқы түсініктен бастап қайталау жұмыстарын жүргізу керек |
|
2 |
15 |
||
3 |
16 |
||
Орта балл |
|
Нуранов Ерасыл 25/50, Самат Мұхамеди 15/50, Хобдабайұлы Ернұр 16/50 балдар алды.
Оқушылардың жіберген қателері:Әр түрлі ортадағы электр тогы, электромагниттік индукция графиктері, дәреже көрсеткіштерін есептеуден, физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру.
Коррекциялық жұмыс жасалынады: Теориялық материалдарды, ережелерді қайталау, формулаларды қайталау,талдау жасау,есептер шығару, есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау, теориялық материалдарды, ережелерді қайталау. Есептерді шығару,өлшем бірліктерді жаттау
Ұсыныс:
1.Оқушылармен қосымша сабақ жүргізу
2.Сынып жетекшілеріне ескертіп,ата-аналармен байланыс жасап , бірігіп жұмыс жасау.
3.Оқушылардың дайындықтарын қадағалап,деңгейлерін көтеру
12.03.2024
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Балл |
талдау |
1 |
22 |
Деңгейлері орташа. Алғашқы түсініктен бастап қайталау жұмыстарын жүргізу керек |
|
2 |
19 |
||
Орта балл |
|
Самат Мұхамеди 22/50, Хобдабайұлы Ернұр 19/50 балдар алды.
Оқушылардың жіберген қателері: Айнымалы ток. Электр энергиясын өндіру, жеткізу және тұтыну дәреже көрсеткіштерін есептеуден, физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру.
Коррекциялық жұмыс жасалынады: Теориялық материалдарды, ережелерді қайталау, формулаларды қайталау,талдау жасау,есептер шығару, есептерді шығару,теорияны қайталау,формула жаттау, теориялық материалдарды, ережелерді қайталау. Есептерді шығару,өлшем бірліктерді жаттау
Ұсыныс:
1.Оқушылармен қосымша сабақ жүргізу
2.Сынып жетекшілеріне ескертіп,ата-аналармен байланыс жасап , бірігіп жұмыс жасау.
3.Оқушылардың дайындықтарын қадағалап,деңгейлерін көтеру