- Балалар адамдар күнделікті тіршілік
етіп өмір сүретін баспанасын қалай
атаймыз?
- Үй қандай бөліктерден
тұрады?
- Үй бөліктері
қандай геометриялық пішіндерге
ұқсайды?
- Балалар алдымызда
тұрған пішіндерде жұмбақтар жасырынған екен. Егер сендер жұмбақтың
шешуін табатын болсаңдар бүгінгі оқу іс - әрекетімізде қандай
тақырып туралы әңгімелейтінімізді
табасыңдар.
Жұмбақтар:
1. Қамыс
құлақ,
Тостаған
тұяқ.
Мінсең
қанат
Сүті дәрі еті тамақ.
( Жылқы)
2. Екі айнасы
бар
Екі найзасы бар
(Сиыр)
3. Үстінде екі тауы
бар,
Қызық бір жануар
(Түйе)
4. Кішкене ғана бойы
бар
Айналдыра киген тоны бар.
(Қой)
5.
Секең - секең етеді
Таумен - тасқа жетеді. (
Ешкі)
- Үй жануарларының суретін тақтаға
ілу.
- Біз бүгінгі оқу іс-әрекетінде үй
жануарлары туралы әңгімелесеміз.
- Үй жануарларына қандай жануарлар
жатады?
- Төлдерін қалай
атаймыз?
Дидактикалық ойын:
«Не қандай дыбыс
шығарады?»
Ойынның мақсаты: Жан-жануарлардың
дыбысын үйрету.
Ойынның мазмұны: Тәрбиеші
жан-жануарлардың ( сурет, не ойыншық) көрсетіп, сұраққа-жауап
беруін талап етеді. Қой маңырайды, сиыр мөңірейді, - деп жауап
береді.
- Неліктен олар үй жануарлары деп
аталады?
- Үй жануарларының қандай пайдасы
бар?
Жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі, адамның
үйінің маңайында тіршілік етеді. Сол үшін үй хайуандары деп
аталады.
Үй хайуандары адамға көп пайда
келтіреді.
Жылқыға мінеді, оны арба мен шанаға
жегеді, сүтінен қымыз ашытады. Семіздерін қыста соғымға сояды.
Түйеге жүк артады, Сиыр мен қой адамды етімен, сүтімен
асырайды.
Сергіту
сәті:
Дидактикалық
ойын:
«Мәре»
ойыны.
Ойын шарты:
Ойында 3 жылқы болады,жылқыны
жібін орау арқылы мәреге әкелу тиісті , мәреге алғаш жеткен жылқы
жеңіпаз аталады.(Ұсақ саусақ терапиясы
)
Ойын: «Қой
көтеру»
Ойынның
шарты: ортаға берілген қойды көтеріп
ең көп көтерген бала жеңімпаз
аталады.
Тапсырмалар: жапсыру, құрастыру
іс-әрекеттері
|