Білім беру саласы: Әлеуметтік орта.
Бөлімі :Экология.
Тақырыбы :Үй құстары және оның балапандары.
Мақсаты:жана технологияны пайдалана отырып,ойын түрлері арқылы оқытуды ұйымдастыру.Балаларды үй құстарымен таныстырып,олардың тіршілігі мен пайдасы туралы мағлұмат беру.Үй құстары мен дала құстарының айырмашылығын түсіндіру. Балаларды түстерді ажырата білуге және санай білуге үйрету.Балалардың сөйлеу қабілетін, қимыл-қозғалысын,логикалық ойлау қабілетін дамыту.Құстарға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: әңгімелеу, сұрақ-жауап, сипаттау, сергіту, ойын
Көрнекіліктері: үй құстары суреттері , теледидар,ойынға арналған материал
Алдын-ала жүргізілген жұмыс: құстар туралы тақпақтар жаттату.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс –әрекеті |
|
Мотивациялық- Қозғаушылық |
Жылулық шеңбері . Сәлем ,-дейміз достарға, Сәлем,-дейміз құрдасқа, Сәлем ,-дейміз ұстазға, Сәлем,-дейміз қонаққа, Ашық болсын айымыз, Биік болсын тауымыз, Тату болсын халықтар, Аман болсын балалар! |
Шеңбер бойымен тұрып орындайды . |
|
Ұйымдастырушылық- Ізденістік |
- Сендер ертегі тыңдағанды
ұнатасыңдар ма? -Балалар тапсырманы орындаймыз ба? 1- тапсырма: -Балалар үй құстарына қандай құстар жатады екен? -Балалар ,үй құстары үйде өсіріледі, аулада жайылып,адамдардың қарамағында болады.Олардың жұмыртқасын,етін жейміз.Ал мамығынан жастық пен көрпе жасаймыз.Қауырсынын ертеде адамдар қалам ретінде пайдаланған.Үй құстарының ішінде суда жүзетін қандай құстарды білесіңдер? 2-тапсырма : Жұмбақ жасыру: «Таң атты»-деп айқалайды, Уақытты атап айта алмайды. Күн бата қонақтап қалғыған,
Таң ата жерден жем
аңдыған. Сергіту сәті. Балалар экранға қарап жаттығуды қайталайды. 3-тапсырма: «Алгоритм» Балалар үй құстарына сипаттама береді. 4-тапсырма: Үй құстары қандай тақпақ білесіндер? Ислам: Мен –үйрекпін,үйрекпін, Бұлтыңдаған бүйрекпін. Көп үйлерге керекпін. Құрқылдаймын ,қимаймын, Тамаққа бір тоймаймын. Ботагөз : Қазым,қазым,қаңқылда. Көлде жүзіп саңқылда. Жем шашайын,жейсің бе? Кәмпит берші-дейсің бе? -Жоқ,жоқ, Кәмпит тәтті,болмайды ас, Арпа менен бидай шаш. 5-тапсырма: Логикалық ойын: «Құрастыр» Мақсаты:Логикалық ойлау қабілетін дамыту және еңбекқорлыққа баулу. Барысы:Ортаға екі бала шығады,қолдарына қиынды суреттер беріледі.Музыка әуенімен балалар қиынды суреттерді ойлау арқылы құрастырып,тақтаға жапсырады.Құрастырып шығарған құс бейнесімен таныстырады. - Бұл тауық қора ғой, бұл
жерде тауықтар мекендейді. Балалар әне, әже келе жатыр, содан
сұрайық мүмкін сол кісі білер. |
- Ия, ұнатамыз. - Ұнады. - Әжей, атай, тауық, тышқан. - Тарғыл тауық. - Алтын жұмыртқа, ақ жұмыртқа - Бұл балапан. - Түсі сары. Ия -Тауық,әтеш, күркетауық, үйрек,қаз,тотықұс -Қаз бен үйрек. Әтеш Тауық Балалар тапсырманы орындайды Балалар тақпақтарын айтады. |
|
Рефлексиялық-түзету- шілік |
- Балалар, сендерге бүгінгі
сабақ ұнады ма? -Құстарды аялайық,қамқор болайық.сендерге сабаққа жақсы қатысқандарын үшін мына суреттерді сыйлыққа беремін(балаларға балапанның суреті бар карточка үлестіріледі) |
Ия ұнады. - Тауық, әтеш, қаз, үйректермен таныстық. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек:Балалар үй құстары туралы,немен қоректенетінін,адамдарға деген пайдасын,үй құстарының түрлерін,олардың дыбыстауын білуі керек.
Болуы керек:Балалар үй құстары жем шашып,су құйып,балапандарына қамқор болуы керек.
Істей білуі керек:Тәрбиешінің берген тапсырмаларын өз беттерінше орындай білуі,үй құстарына деген қамқорлықтарын өмірде пайдалана білуі керек.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үй құстары және оның балапандары.
Үй құстары және оның балапандары.
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта.
Бөлімі :Экология.
Тақырыбы :Үй құстары және оның балапандары.
Мақсаты:жана технологияны пайдалана отырып,ойын түрлері арқылы оқытуды ұйымдастыру.Балаларды үй құстарымен таныстырып,олардың тіршілігі мен пайдасы туралы мағлұмат беру.Үй құстары мен дала құстарының айырмашылығын түсіндіру. Балаларды түстерді ажырата білуге және санай білуге үйрету.Балалардың сөйлеу қабілетін, қимыл-қозғалысын,логикалық ойлау қабілетін дамыту.Құстарға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: әңгімелеу, сұрақ-жауап, сипаттау, сергіту, ойын
Көрнекіліктері: үй құстары суреттері , теледидар,ойынға арналған материал
Алдын-ала жүргізілген жұмыс: құстар туралы тақпақтар жаттату.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс –әрекеті |
|
Мотивациялық- Қозғаушылық |
Жылулық шеңбері . Сәлем ,-дейміз достарға, Сәлем,-дейміз құрдасқа, Сәлем ,-дейміз ұстазға, Сәлем,-дейміз қонаққа, Ашық болсын айымыз, Биік болсын тауымыз, Тату болсын халықтар, Аман болсын балалар! |
Шеңбер бойымен тұрып орындайды . |
|
Ұйымдастырушылық- Ізденістік |
- Сендер ертегі тыңдағанды
ұнатасыңдар ма? -Балалар тапсырманы орындаймыз ба? 1- тапсырма: -Балалар үй құстарына қандай құстар жатады екен? -Балалар ,үй құстары үйде өсіріледі, аулада жайылып,адамдардың қарамағында болады.Олардың жұмыртқасын,етін жейміз.Ал мамығынан жастық пен көрпе жасаймыз.Қауырсынын ертеде адамдар қалам ретінде пайдаланған.Үй құстарының ішінде суда жүзетін қандай құстарды білесіңдер? 2-тапсырма : Жұмбақ жасыру: «Таң атты»-деп айқалайды, Уақытты атап айта алмайды. Күн бата қонақтап қалғыған,
Таң ата жерден жем
аңдыған. Сергіту сәті. Балалар экранға қарап жаттығуды қайталайды. 3-тапсырма: «Алгоритм» Балалар үй құстарына сипаттама береді. 4-тапсырма: Үй құстары қандай тақпақ білесіндер? Ислам: Мен –үйрекпін,үйрекпін, Бұлтыңдаған бүйрекпін. Көп үйлерге керекпін. Құрқылдаймын ,қимаймын, Тамаққа бір тоймаймын. Ботагөз : Қазым,қазым,қаңқылда. Көлде жүзіп саңқылда. Жем шашайын,жейсің бе? Кәмпит берші-дейсің бе? -Жоқ,жоқ, Кәмпит тәтті,болмайды ас, Арпа менен бидай шаш. 5-тапсырма: Логикалық ойын: «Құрастыр» Мақсаты:Логикалық ойлау қабілетін дамыту және еңбекқорлыққа баулу. Барысы:Ортаға екі бала шығады,қолдарына қиынды суреттер беріледі.Музыка әуенімен балалар қиынды суреттерді ойлау арқылы құрастырып,тақтаға жапсырады.Құрастырып шығарған құс бейнесімен таныстырады. - Бұл тауық қора ғой, бұл
жерде тауықтар мекендейді. Балалар әне, әже келе жатыр, содан
сұрайық мүмкін сол кісі білер. |
- Ия, ұнатамыз. - Ұнады. - Әжей, атай, тауық, тышқан. - Тарғыл тауық. - Алтын жұмыртқа, ақ жұмыртқа - Бұл балапан. - Түсі сары. Ия -Тауық,әтеш, күркетауық, үйрек,қаз,тотықұс -Қаз бен үйрек. Әтеш Тауық Балалар тапсырманы орындайды Балалар тақпақтарын айтады. |
|
Рефлексиялық-түзету- шілік |
- Балалар, сендерге бүгінгі
сабақ ұнады ма? -Құстарды аялайық,қамқор болайық.сендерге сабаққа жақсы қатысқандарын үшін мына суреттерді сыйлыққа беремін(балаларға балапанның суреті бар карточка үлестіріледі) |
Ия ұнады. - Тауық, әтеш, қаз, үйректермен таныстық. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек:Балалар үй құстары туралы,немен қоректенетінін,адамдарға деген пайдасын,үй құстарының түрлерін,олардың дыбыстауын білуі керек.
Болуы керек:Балалар үй құстары жем шашып,су құйып,балапандарына қамқор болуы керек.
Істей білуі керек:Тәрбиешінің берген тапсырмаларын өз беттерінше орындай білуі,үй құстарына деген қамқорлықтарын өмірде пайдалана білуі керек.
шағым қалдыра аласыз













