10
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары
сабаққа аударылады.
І. Қызығушылықты ояту
кезеңі
Ой
шақыру
Оқушылар берілген Ш.
Мұртазаның сөзін талқылаудан бастайды және «6 Неліктен?»
стратегиясын қолданып, сұрақтарға жауап береді. Алдыңғы сабақтармен
байланыс орнатылады.
Рухы мен намысы сөнген ел – өлген ел. Күйреген
рухты қайта көтеру – міне, қазіргі таңдағы басты мақсат. Қып-қызыл
өтірікті көтере беретін осы дүние ғана. О дүниеде ондай қулық
өтпейді.
Шерхан
Мұртаза
«6 НЕЛІКТЕН»
стратегиясы
1. Неліктен Ш. Мұртаза шығармасына тарихи мәселені арқау
еткен?
2. Неліктен «Бесеудің хаты» шығармасын қазақ драматургиясының
шоқтығы биік туындыларының бірі
дейміз?
3. Неліктен суреткер ел басына
түскен ауыр қайғыға бейтарап
қарамайды?
4. Неліктен Ф. Оңғарсынова Ш.
Мұртазаны "Қызыл жебеге"
теңейді?
5. Неліктен жазушының
әріптестері оған жоғары баға
береді?
6. Неліктен Ж.Шаштайұлы
«Шерхан Мұртаза Тұрар Рысқұлов, Бауыржан Момышұлылардың мектебінен
шыққан» деген пікір айтады?
«Автор қандай
адам?» Оқушылар «6 неліктен?» әдісі
арқылы сұрақтарға жауап беру арқылы автор туралы мәлімет жинақтап,
ой қорытындылайды.
Ш.
Мұртаза
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты
анықталады.
|
Оқушылар түгенделіп, назары
сабаққа аударылады.
Оқушылар
берілген
Ш. Мұртазаның сөзін
талқылаудан бастайды және «6 Неліктен?» стратегиясын қолданып,
сұрақтарға жауап береді. Алдыңғы сабақтармен байланыс
орнатылады.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
ҚБ
ҚБ
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|