Математика
Мұғалім: Қоңырбаева
Орынгүл
Тақырыбы:
Қосу және азайтуға берілген өзара кері жай
есептер
Сілтеме Математика оқулығының
әдістемесі,ғаламтор
жабдығы суретті кестелер, қосымша тапсырмалар
жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттар:
Оқыту нәтижесі Мақсаты: оқушыларды өзара кері
есептер құрастыруға және шығаруға жаттықтыру. Көпбұрыштар түрлері
жайындағы түсінікті тиянақтау. Екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға
және салыстыра білуге машықтандыру. Тез ойлап тез есептеуге үйрету.
Білімділігі: екі таңбалы санның ондықтарға және бірліктерге
жіктелуі және сол білімге негізделген есептеу тәсілдерімен
таныстыру. Дамытушылығы: тапсырмаларды орындау арқылы ой -
өрістерін дамыту, өз беттерінше есептерді шығару қабілеттерін
дамыту. Тәрбиелігі: шығармашылықпен жұмыс жасауға үйрету,
ұйымшылдықпен жұмыс жасауға, бір - біріне деген сыйластыққа
тәрбиелеу. Көрнекіліктер: кеспе сандар касса, карточкалар
геометриялық фигуралар, слайдтар. Сабақтың түрі: Жаңа материалды
оқыту, игеру, логикалық тапсырмалар беру. Сабақтың барысы:
ұйымдастыру. Оқушыларды топқа бөлу. Әр топтың топ басшысын бағалау
парағын беру. Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлу:
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді.
Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық
атмосферасы Балалар, бір – біріңе қарап
жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды
іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта
жақсы ахуал қалыптастырады.
Үй тапсырмасын
пысықтау
Көбейту кестесін еске түсіру Сөзжұмбақты шешу.
1дм - де неше см бар?- 10см 100 саны неше таңбалы сан? 1м - де неше
дм бар? 1м - де неше см бар? Қосуды қай амалмен тексереміз?
Азайтуды қай амалмен тексереміз? Сыйымдылықтың өлшем бірлігі?
Массаның өлшем бірлігі? Оқушылар ауызша орындайды
Жаңа сабақ Жаңа сабақ: 100 - ге дейін санау.
Ауызша есептер айту. Ондықтармен бірліктерден құрылған санды жазу
және оқу 2 онд 4 бірл 24 3 онд 2 бірл 32 9 онд 6 бірл 96 5 онд 7
бірл 57 8 онд 1 бірл 81 7 онд 9 бірл 79 Оқулықпен
жұмыс.
Әйнекшелердің орнындағы сандарды суретті
пайдаланып тауып жазу: 90+5=95 60+0=60 40+4=44 95 - 5=90 60 - 0 =60
44 - 4=40 95 - 90=5 60 - 60=0 44 - 40=4 5+90=95 0+60=60 4+40=44
Топтарға тапсырма: Мына сандарды цифрмен жаз. а)жиырма бес;
отызалты;қырық екі; жүз; алпыс төрт; ә)он жеті;қырық төрт; отыз
екі; алпыс жеті; он бес; елу тоғыз;қырық; б)жиырма үш;қырық төрт;
елуүш; алпыс; он үш;қырық тоғыз; в)елу төрт; сексен үш; жиырма екі;
алпыс екі; тоқсан екі; Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау
Сергіту сәті:
Бір, екі, үш, Бойға жинап күш. Әдемі етіп
жазамыз, Күнде бестік аламыз. Оқушылар сергіту сәтін
жасайды
Ой толғаныс
1 -
топ --------------------------------------------2 - топ
-----------------------------------3 - топ
Тергені - 9 шелек ----------------------------
тергені -? ------------------------------ Тергені - 9
шелек
Бергені - 5 шелек ---------------------------
бергені - 5ш --------------------------- бергені
--?
Қалғаны -? -------------------------------------
Қалғаны - 4ш ------------------------- қалғаны - 4
шелек.
Ш:
9 - 5=4 -------------------------------------- Ш: 5+4=9
-------------------------------- Ш: 9 - 4=5ш
Жауабы: 4шелек алма қалды ----------- Ж: тергені
9 шелек алма ---------- Ж: бергені 5 ш алма
9
5? ----------------------------------------------? 5 4
--------------------------------------- 9? 4
Сабақты бекіту Бүгінгі сабақта біз не істедік?
Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Үй
тапсырмасы Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау Оқушылар
күнделіктеріне жазады
Бағалау Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін
стикерге жазу. Бағалау парақшасын толтырады
Кері байланыс
Математика Уақыты: Кабинет:
Мұғалім:
Сабақтың
тақырыбы Көбейту және бөлуге берілген өзара кері
жай есептер
Сілтеме Математика оқулығының
әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың
жабдығы суретті кестелер, қосымша тапсырмалар
жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі Сабақтың мақсаты: Өзара кері
сандар туралы мәлімет алады. Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлуді
үйренеді. Жай бөлшектерге амалдар қолдану туралы білімдерін
толықтырады. Міндеттері: 1. Есеп шығару дағдысы
қалыптасады.
2.
Ойлау қабілеті артады, жаңа білімді игере алады. 3. Бірлесіп жұмыс
істейді, пікірлеседі, ортақ пікір шығара алады, тыңдайды,
бағалайды. Бағалау 1. Өз ойларын айту арқылы. 2. Ережені айту, өз
ойларын қорғау. Есептер шығару арқылы 3. Байқау бақылау арқылы.
Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер
үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша
топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық
атмосферасы Балалар, бір – біріңе қарап
жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды
іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта
жақсы ахуал қалыптастырады.
Үй
тапсырмасын
пысықтау
Көбейту кестесін еске түсіру Оқушылар ауызша
орындайды
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды
топтарға бөліп орындату Қосымша тапсырмалар 1. Газет 15 теңге
тұрады. Осындай 4 газет қанша тұрады? (60) 2. Бақтиярдың 100
теңгесі болды. Ол 55 теңгеге журнал сатып алды. Бақтиярда қанша
теңге қалды? (45) 3. Кітаптың 100 беті, журналдың 25 беті бар.
Журналда кітапқа қарағанда қанша бет кем? (75) 4. Марат 65 теңгеге
альбом және 70 теңгеге қарындаш сатып алды. Марат барлығы неше ақша
жұмсады? (135) №1 карточка 25 ∙ 3 = 75 20 ∙ 4 = 80 24 ∙ 2 =48 15 ∙
3 = 45 30 ∙ 3 = 90 42 ∙ 2 = 84
Сергіту сәті 1. Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық
отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысықтан отыр. Сонда бөлмеде неше мысық
бар?(4 мысық) 2. Столдың басында 2 әке және 2 бала отыр. Оларға 3
алманы қалай тең бөліп беруге болады? (атасы, әкесі, баласы) 3.
Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі
артында, біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің ортасында.
Барлығы неше үйрек ұшып барады?(3 үйрек) 4. Сағат 22.00-де жауын
жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін
бе?(жоқ) 5. Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және
1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай?(соңғы қызға корзинамен
бірге беру керек)
Ой
толғаныс Салыстыр: а) 15◊16 18◊19 69◊70 19◊18 23◊24 74◊73 30◊29
46◊46 89◊89 63◊64 46◊47 96◊99 ә) 70*70-1 18*18-1 60*60-1 32*32-1
34*34-1 72*72-1 б) 1дм1см◊12см 44см◊4дм 2дм3см◊23см 90см◊9дм1см
5дм9см◊58см 89см◊9дм б) Есептерді шығар а)Айшаның бойы 15дм, ал
Сәлиманың бойы одан 1дм биік.Сәлиманың бойы
қанша? ә)Зәуре 7 жаста, ал Серік одан 1жас
үлкен.Серік неше жаста? б)Маржанның әкесі 40 жаста.Ол Маржаннан 30
жас үлкен.Маржан неше жаста. в)Арман 14 жаста.Ол інісінен 1 жас
үлкен.Інісі нешеде? г)Қаз 6 кг, ал үйрек одан 2 кг жеңіл.үйрек
қанша тартады. д) Ешкі 30кг тартады, ал қой одан 20кг ауыр. Қой
неше кг?
Сабақты бекіту Бүгінгі сабақта біз не істедік?
Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Үй
тапсырмасы Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау Оқушылар
күнделіктеріне жазады
Бағалау Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін
стикерге жазу.