|
Көркем еңбек |
Мектеп: Ямышев ЖОББМ |
||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Елтаева Д.Е. |
||||||
|
Сынып: 6А |
Қатысушылар саны: 6 |
Қатыспағандар:0 |
|||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар). Идеяларды құру. Нобай. |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.1.5.1-Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау 6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау 6.3.3.1 – Өзіндік жұмысты орындау барысында қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Тұтқыштың үлгісін сызып, керекті құралдарды анықтайды. Тоқудың қарапайым үлгісін өз тәжірибесінде қолданады. Тоқудың күрделенген үлгісін ойлап тауып, қайта құрастырады |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал: Әндетіп әртүрлі тілде амандасу.
Үй тапсырмасы: «Боулинг» ойыны , сұрақ-жауап әдісі. Өткен тақырып бойынша (Бөлшектерді біріктіру мен бұйымды безендіру ) оқушылар бір біріне сұрақтар қояды. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: шапалақтау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер
https://view.genially.com/67bc47fc84c370510a78b366/interactive-content-bowling-quiz
|
|||
|
Ортасы
|
Сабақты түсіндіру «Миға шабуыл» Ас бөлмесіне арналған тоқыма бұйымдарының дизайнын құрастыру, сипаттау Сиқырлы сандық әдісі арқылы қыздарды топқа бөлу. Әр түрлі түсті жіпті таңдап сол түс бойынша топқа бөлінеді. Бала санына карай Видеосабақты көрсету . Мұғалім сабақты түсіндіріп өтеді «Көкпар» ойыны Топтық тапсырма.
2 топбасшы ортаға шығып, қазаңдыққа кубикты лақтыру арқылы деңгейлік тапсырмаларды алады. Топта бірігіп орындайды. Тапсырма 65бет тапсырманы орындау. |
Тапсырмаларды мұқият орындап , жазба жқмыстарны жүргізеді Оқушылар бірігіп топта тапсырманы орындайды Оқушылар сергіту сәтін орындайды. Оюлар биі |
|
https://youtu.be/0oi0zuCBLEo https://youtu.be/bM_ojxLXVOc |
|||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс «Сандық»әдісі
Сабақтан алған әсерлерін жазады. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсінгендерін айтып білім деңгейінің қаншалықты нәтижеге жеткендігін көрсетеді. |
Оқушылардың айтылған жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар). Идеяларды құру. Нобай.
Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар). Идеяларды құру. Нобай.
|
Көркем еңбек |
Мектеп: Ямышев ЖОББМ |
||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Елтаева Д.Е. |
||||||
|
Сынып: 6А |
Қатысушылар саны: 6 |
Қатыспағандар:0 |
|||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар). Идеяларды құру. Нобай. |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.1.5.1-Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау 6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау 6.3.3.1 – Өзіндік жұмысты орындау барысында қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Тұтқыштың үлгісін сызып, керекті құралдарды анықтайды. Тоқудың қарапайым үлгісін өз тәжірибесінде қолданады. Тоқудың күрделенген үлгісін ойлап тауып, қайта құрастырады |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал: Әндетіп әртүрлі тілде амандасу.
Үй тапсырмасы: «Боулинг» ойыны , сұрақ-жауап әдісі. Өткен тақырып бойынша (Бөлшектерді біріктіру мен бұйымды безендіру ) оқушылар бір біріне сұрақтар қояды. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: шапалақтау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер
https://view.genially.com/67bc47fc84c370510a78b366/interactive-content-bowling-quiz
|
|||
|
Ортасы
|
Сабақты түсіндіру «Миға шабуыл» Ас бөлмесіне арналған тоқыма бұйымдарының дизайнын құрастыру, сипаттау Сиқырлы сандық әдісі арқылы қыздарды топқа бөлу. Әр түрлі түсті жіпті таңдап сол түс бойынша топқа бөлінеді. Бала санына карай Видеосабақты көрсету . Мұғалім сабақты түсіндіріп өтеді «Көкпар» ойыны Топтық тапсырма.
2 топбасшы ортаға шығып, қазаңдыққа кубикты лақтыру арқылы деңгейлік тапсырмаларды алады. Топта бірігіп орындайды. Тапсырма 65бет тапсырманы орындау. |
Тапсырмаларды мұқият орындап , жазба жқмыстарны жүргізеді Оқушылар бірігіп топта тапсырманы орындайды Оқушылар сергіту сәтін орындайды. Оюлар биі |
|
https://youtu.be/0oi0zuCBLEo https://youtu.be/bM_ojxLXVOc |
|||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс «Сандық»әдісі
Сабақтан алған әсерлерін жазады. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсінгендерін айтып білім деңгейінің қаншалықты нәтижеге жеткендігін көрсетеді. |
Оқушылардың айтылған жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
шағым қалдыра аласыз

















