Баяндама тақырыбы: Үйірме жұмысының маңызы мен тәрбиелік мәні
Орындаған: Исақ Әйгерім Закенқызы
Лауазымы: Қосымша білім беру педагогы
Мекеме: Б.Садықов атындағы ЖББМ
Кіріспе
Қазіргі білім беру жүйесінде оқушылардың жеке қабілетін дамытуға, шығармашылық әлеуетін ашуға ерекше көңіл бөлінуде. Осы мақсатқа жетудің тиімді жолдарының бірі – үйірме жұмыстары. Үйірме – оқушылардың қызығушылығын арттыруға, талантын ұштауға және бос уақытын тиімді өткізуге бағытталған қосымша білім беру формасы.
Негізгі бөлім
1. Үйірменің мақсаты мен міндеттері
Үйірменің негізгі мақсаты – оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, танымдық қызығушылығын арттыру және өмірлік дағдыларын қалыптастыру.
Негізгі міндеттері:
• оқушыларды белгілі бір бағыттағы білім мен іскерлікке баулу;
• шығармашылық ойлау қабілетін дамыту;
• ұжымдық жұмысқа, жауапкершілікке тәрбиелеу;
• отансүйгіштікке және ұлттық құндылықтарды құрметтеуге баулу.
2. Үйірме жұмысының ұйымдастырылуы
Үйірме жұмысы оқушылардың жас ерекшеліктері мен қызығушылықтарына сай жоспарланады.
Педагог жылдық жоспар құрып, сабақ кестесін белгілейді. Әр сабақта оқушылардың белсенділігін арттыру үшін ойын, жарыс, шығармашылық тапсырмалар мен жобалық әдістер қолданылады.
Үйірме барысында балалар өз ойын еркін жеткізуге, өз еңбегінің нәтижесін көрсетуге мүмкіндік алады.
3. Үйірменің тәрбиелік мәні
Үйірме – тек қосымша сабақ емес, ол тұлға тәрбиесінің маңызды бөлігі.
Ол:
• баланың бойындағы еңбекқорлық пен табандылықты қалыптастырады;
• ұжымда жұмыс істеу мәдениетін дамытады;
• рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастырады;
• өзін-өзі дамытуға және өз қабілетіне сенуге үйретеді.
4. Үйірме жетекшісінің рөлі
Үйірме жетекшісі – оқушылардың қызығушылығын бағыттайтын, шабыттандыратын тұлға.
Ол педагогикалық шеберлікпен қатар, ұйымдастырушылық қабілетке, шығармашылық көзқарасқа ие болуы керек.
Жетекші әр оқушының жеке ерекшелігін ескере отырып, ынталандыру мен қолдау әдістерін тиімді қолдануы тиіс.
Қорытынды
Үйірме жұмысы – оқушының шығармашылық дамуы мен жеке тұлғалық қалыптасуындағы маңызды буын.
Тиімді ұйымдастырылған үйірме арқылы балалар өз қабілеттерін танып, қоғамға пайдалы азамат болып өседі.
Сондықтан әрбір педагогтың міндеті – үйірме жұмысын қызықты, мазмұнды және тәрбиелік мәні жоғары деңгейде өткізу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үйірме жұмысының маңызы мен тәрбиелік мәні
Үйірме жұмысының маңызы мен тәрбиелік мәні
Баяндама тақырыбы: Үйірме жұмысының маңызы мен тәрбиелік мәні
Орындаған: Исақ Әйгерім Закенқызы
Лауазымы: Қосымша білім беру педагогы
Мекеме: Б.Садықов атындағы ЖББМ
Кіріспе
Қазіргі білім беру жүйесінде оқушылардың жеке қабілетін дамытуға, шығармашылық әлеуетін ашуға ерекше көңіл бөлінуде. Осы мақсатқа жетудің тиімді жолдарының бірі – үйірме жұмыстары. Үйірме – оқушылардың қызығушылығын арттыруға, талантын ұштауға және бос уақытын тиімді өткізуге бағытталған қосымша білім беру формасы.
Негізгі бөлім
1. Үйірменің мақсаты мен міндеттері
Үйірменің негізгі мақсаты – оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, танымдық қызығушылығын арттыру және өмірлік дағдыларын қалыптастыру.
Негізгі міндеттері:
• оқушыларды белгілі бір бағыттағы білім мен іскерлікке баулу;
• шығармашылық ойлау қабілетін дамыту;
• ұжымдық жұмысқа, жауапкершілікке тәрбиелеу;
• отансүйгіштікке және ұлттық құндылықтарды құрметтеуге баулу.
2. Үйірме жұмысының ұйымдастырылуы
Үйірме жұмысы оқушылардың жас ерекшеліктері мен қызығушылықтарына сай жоспарланады.
Педагог жылдық жоспар құрып, сабақ кестесін белгілейді. Әр сабақта оқушылардың белсенділігін арттыру үшін ойын, жарыс, шығармашылық тапсырмалар мен жобалық әдістер қолданылады.
Үйірме барысында балалар өз ойын еркін жеткізуге, өз еңбегінің нәтижесін көрсетуге мүмкіндік алады.
3. Үйірменің тәрбиелік мәні
Үйірме – тек қосымша сабақ емес, ол тұлға тәрбиесінің маңызды бөлігі.
Ол:
• баланың бойындағы еңбекқорлық пен табандылықты қалыптастырады;
• ұжымда жұмыс істеу мәдениетін дамытады;
• рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастырады;
• өзін-өзі дамытуға және өз қабілетіне сенуге үйретеді.
4. Үйірме жетекшісінің рөлі
Үйірме жетекшісі – оқушылардың қызығушылығын бағыттайтын, шабыттандыратын тұлға.
Ол педагогикалық шеберлікпен қатар, ұйымдастырушылық қабілетке, шығармашылық көзқарасқа ие болуы керек.
Жетекші әр оқушының жеке ерекшелігін ескере отырып, ынталандыру мен қолдау әдістерін тиімді қолдануы тиіс.
Қорытынды
Үйірме жұмысы – оқушының шығармашылық дамуы мен жеке тұлғалық қалыптасуындағы маңызды буын.
Тиімді ұйымдастырылған үйірме арқылы балалар өз қабілеттерін танып, қоғамға пайдалы азамат болып өседі.
Сондықтан әрбір педагогтың міндеті – үйірме жұмысын қызықты, мазмұнды және тәрбиелік мәні жоғары деңгейде өткізу.
шағым қалдыра аласыз













