Үйірменің
мақсаты: Туған өлке тарихын Отан
тарихының бір бөлігі ретінде оқыту.Оқушыларға туған өлкесінің
тарихын,ата-бабаларының асыл мұраларын құрметтеуге және өз жерін
сүюге бағытталған этнопедагогикалық тәрбие
беру.
Үйірменің міндеті:Оқушылардың бойында туған
жерге деген сүйіспеншілікті нығайту.Туған жерінің тарихи
тұлғаларын,тарихи мәдени ескерткіштерінің құндылығын қастерлеуге
үйрету.
Жұмыс
нәтижесінде: Оқушылар туған өлкесін жақсы
біледі, бағалайды.
Үйірмемүшелерінеқойылатынталаптар:
Оқушылардыңтарихпәніненалғанбілімдеріндамытаотырып,туғанжердіңқадір-қасиетінтүсіну.
Өзінің
ой-өрісіндамытаотырып,ғылымитұрғыданойлауқабілетінарттыру.
Туғанөлкеніңтарихынзерттейотырып,тарихидеректержинауіскерлігіндамыту.
Оқушылардыішығармашылықжұмыстарынәтижесіндеөзбілімінкөтерудіұйымдастыру.
Түсінік
хат
«Атамекен» үйірмесінің жұмыс
жоспары Ақмола облысына қатысты, Көкшетау қаласына байланысты
және
№12 ОМ ұжымының тарихына да
қатысты маңызды ұғым мен білімдерді игертуден басқа
шығармашылық
жұмыстар жасауды қамтиды. Өлке
тарихын білуге, ойша топшылаулар жасап, өздіктерінен ізденіс
және
шығармашылықпен жұмыс жасауға
қызығушылықтары артады. Тарих, әдебиет, мәдениет, елтану мәселелері
бойынша
білімдері молыға түседі.
Сонымен қатар мектептегі «Өлкетану» мұражайының жұмысын да
жандандыруға атсалысады.
Үйірме аптасына 1 сағат, жыл
көлемінде 34 сағатты қамтиды.
“Атамекен”
үйірмесініңжұмысжоспары
№
|
Тақырыптар
мазмұны
|
Негізгі мәселелер мен
ұғымдар
|
Сағат
|
Мерзімі
|
Ескертпе
|
1
|
Көкшетау-туған жерім,алтын
бесігім
|
1.Кіріспе.Үйірме
мақсаты,міндеті және жылдық жоспарымен таныстыру. 2.Өлке тарихы
туралы аңыз әңгімелер,деректер жинау.
|
2
|
|
|
2
|
Ақмола өлкесінің жер-су
атауларының тарихы
|
1.Өлкеміздегі жер-су аттарының
өзгешелігі2.Тарихи кезеңдерде жер-су атауларының өзгеруі3Қопа,
Бұқпа , көше атаулары
|
1
|
|
|
3
|
Көкшетау
-ертезаманнантарихқабелгілі
|
Өлкеміздіңтарихитұлғалары-батырлар,билер,қоғамқайраткерлерітуралыдеректержинау.
|
1
|
|
|
4
|
Ақмаңдайлы ақын да, ғалым да
бар,Көкшетауым дарынға мырза елім.
|
1.Өлкеміздің
ақын-жазушы,әнші-сазгер және ғалымдары өмірімен еңбектерімен
танысу.
2.”Өмірін өлеңмен өрген” және
“Туған топырақтық ғалымдары” туралы шаралар
ұйымдастыру
|
2
|
|
|
5
|
”Шежірелер сыр шерткенде”
|
1.Өлке шежіресініңмаңызынбілу.Ата-тегінбілуге
баулу.2.”Мен әулетімменмақтанам” аттыкеш
|
1
|
|
|
6
|
”Өлкетанумұражайы”
|
1№12 ОМ
ұстаздары туралыдеректержинау.2.Мұражайға
саяхат-сабақұйымдастыру
|
2
|
|
|
7
|
.Қазақхалқыныңсалт-дәстүрлері
|
1.Жергілікті
жердіңсалт-дәстүрі,ұлттықойындарытуралымәліметтержинау
|
2
|
|
|
8
|
”Атамұрасы-асылқазына”
|
1.Ұлттық бұйымдарданкөрмеұйымдастыру2.”Мен
жасағанбұйым” жарысы
|
2
|
|
|
9
|
.”Еңбекардагерлері-ел
мақтаныштары”
|
1Тыңдытүлеткенеңбекерлерітуралыдеректержинау.Бүктемелержасау
|
2
|
|
|
10
|
”Туғанжертабиғаты”
|
Өлкеміздің табиғибайлықтары,өсімдікжануарларытуралы
“Өзөлкемніңтабиғаты” аттыбүктеме,суретті альбом
шығару
|
1
|
|
|
11
|
“Ғұмыры жарқын тұлғалар”
|
Қазіргітаңдаеңбектеріменеленіпжүргентүлектержайындаматериалдаржинау
|
2
|
|
|
12
|
Туған жер түлектері
|
Мектебіміздің
мақтанышыболғантүлектержайындамаңыздыматериалдаржинау
|
2
|
|
|
13
|
”Жаныңда жүр жақсы адам”
|
1.”Шеберлер сырынашайық”
тақырыбындамектеп ата-аналары мен
ұстаздарының шеберлербұйымдарынанбұрышұйымдастыру
|
2
|
|
|
14
|
”Мектеп тарихы”
|
1.№12 ОМ
тарихыжайындадеректержинау.2.Мектеп басшылары
жайлы, “Мектеп мақтаныштары” атты бүктеме,альбомдар
жасау
|
2
|
|
|
15
|
”Ерлікке тағзым-елдіккетағзым”
|
1.Өлкенің
тарихи-мәдениескерткіштерітуралыдеректержинау.
2.Ескерткішке гүл шоқтарын
қою,тағзым ету рәсімін жасау.
|
2
|
|
|
16
|
.”Ер есімі-ел есінде”
|
1. ҰОС
жәнеауғансоғысыардагерлеріжайындадеректержинау.Бүктеме,альбомдаржасау,кездесулерөткізу
|
2
|
|
|
17
|
«Мәлігім-батыр,
беренім»
|
1М.Ғабдуллин туралы деректер
жинау
.2.М.Ғабдуллин муражайына
бару
|
2
|
|
|
18
|
«Көкшетауым-жер
жаннатым!»
|
1.Фотосурет көрмесін
жасау
2.Презентация
дайындау
|
2
|
|
|
19
|
Менің қаламдағы мүсін өнері
туындылары
|
Ескерткіштер
|
1
|
|
|
20
|
Қала ның көрікті
орындары
|
1.Ғимараттар
2.Демалыс
орындары
3.Аббаттануы
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ӘБ
отырысында
ҚАРАЛДЫ
Хаттама №
____
________ Катранова
Ж.Ж.
«____» _____2016
ж.
|
КЕЛІСЕМІН
әдістемелік кеңес
отырысында
Хаттама №
______
ҒӘЖ
жөніндегі
директордың
орынбасары
____________
МаликовД.С.
«____» _____2016
ж.
|
БЕКІТЕМІН
«№12 орта
мектебі»
КММ
директоры
___________ Сейфулин Т.Е.
«____» ______2016
ж.
|
Үйірменің
тақырыптық- күнтізбелік
жоспары
Пәні:
«Атамекен»
Сынып : 11
«А»
Мұғалім: Абдрахманова Қаиыркүл
Кенжеғалиевна
«Атамекен» үйірмесіне
қатысатын оқушылар тізімі
№
|
Оқушының аты
–жөні
|
Сынып
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
40
|
|
|
5
|
|
|
6
|
|
|
7
|
|
|
8
|
|
|
9
|
|
|
10
|
|
|
11
|
|
|
12
|
|
|
13
|
|
|
14
|
|
|
15
|
|
|