Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8 мин
Жаңа
білім
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
Еліміздің тәуелсіздігіне 30 жыл толуына орай «Көк тудың
желбірегені»әнін хормен
орындатамын.
Ойсергек.Оқушыларды шеңберге тұрғызып,оқушының
қолына туды беріп Ы.Алтынсариннің өлеңінің бір шумағын айтып
болғаннан соң өлеңді әрі қарай жалғастыру үшін оң жағында тұрған
оқушыға беру.Туды алған оқушы өлеңді әрі қарай жалғастырып
қасындағы оқушыға береді. Шеңбер бойымен
жалғасады.
Оқушыларды Ы.Алтынсариннің өлең шумақтары яғни әр өлеңінен
бір сөзден жазылған қағазды балалар таңдап алады.Тақтада өлең
шумақтарының дайын нұсқасы қарай балалар топқа
бөлінеді
«Өткен тақырыпқа
шолу:
а) Үйге берілген оқу
тапсырмасы:
«Күн тәртібі» мәтініндегі
оқиға желісі бойынша сұрақтарға жауап беру. Өз күн тәртібін
құру.
-Досалы үйіне неге көңілсіз
оралды?
-Сыныптастары неге Досалымен
достасқысы келмейді?
-Жақсы оқу үшін нені дұрыс
құрған дұрыс?
-Досалының есіне мұғалімнің
қандай сөзі есіне түсті?
-Күн тәртібін құрған Досалының
өмірі қалай өзгерді деп ойлайсыңдар?
Жаңа тақырыпты ашу «Керме
жіп» әдісі арқылы
жүреді.
- Әріптер жазылған әртүсті
парақшалардың түсіне қарай сөздер
құрастырыңдар.
-Қандай сөз шықты? (Үйрен
білім жастықта)
-Ендеше бүгінгі сабақтың
тақырыбы «Үйрен білім жастықта» деп аталады.
«Болжам»әдісі арқылы бүгінгі танысатын
ертегінің тақырыбын тапқызу.
-Балалар сендер суреттегі
құстардың қандай құстар екенін айтындаршы.Көгершін бейбітшілік
құсы,бүркіт киелі құс,қарлығаш мейірімдік құсы,феникс бақыт
құсы.
- -Олай болса, бүгінгі
сабақта осы сұраққа жауап іздей
отырып, Ыбырай
Алтынсариннің «Бақыт
құсы» ертегісін оқитын
боламыз.
|
Әндіхормен
орындайды.
Оқушылар шеңберге
тұрады
Топтарға
бөлінеді.
1 топ
«Кел,балалар,оқылық»
2 топ «
Өзен»
3 топ «Өнер-білім бар
жұрттар
Әріптерден сөз
құрастырады.
Тақырыпты
ашады.
Тақырыпқа қатысты сұрақтарға
жауап береді.
Құстардың қандай құс екенін
тауып айтады.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Дескриптор:Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді. -1балл.
Өз күн тәртібін
құрады- 1
балл.
|
1 топ Бір Аллаға
сыйынып!Кел,балалар оқылық,Оқығанды көңілге Ықыласпен
тоқылық.
2 топ Таулардан өзен ағар
сарқыраған,Айнадай сәуле беріп жарқыраған.Жел соқса,ыстық соқса бір
қалыпта,аралап тау мен тасты арқыраған.
3 топӨнер-білім бар жұрттар
Тастан сарай салғызды.Айшылық алыс жерлерден Көзіңді ашып-жұмғанша
Жылдам хабар алғызды.
Ү,й,р,е,н,
б,і,л,і,м,
ж,а,с,т,ы,қ,т,а,
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
Бекіту
|
(Ұ) 1-
тапсырма.
«Тізбек»
әдісі: «Бақыт құсы» мәтінін
тізбектей, дауыстап оқыңдар.
Сөздік
жұмысы:
Қырсыз – жалқау,
икемсіз.
Қырау түсе бастаған
кез – қартая бастаған
шақ.
Автор -
Ы.Алтынсарин туралы
әңгімелеңдер.
«Мәтінмен жұмыс»
әдісі
Сұрақ-жауап:
- Ертегіден көкейіңе не
түйдің?
-Мәтіндегі негізгі ойды
анықтаңдар.
Дескриптор:
- Мәтінді бірнеше бөліктерге
бөлу:
-Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
-Кейіпкердің орнында болсаң,
қарияның ақылынан кейінгі іс-әрекетің қандай
болады?
Сергіту
сәті
(т) 2-
тапсырма
1
топ «Кейіпкерге хат»
әдісі.Бақыт құсын қайтару үшін
Әмзеге қандай кеңес бересіңдер? Кейіпкерге хат
жазыңдар.
2 топ. «Қағаздағы
сұрақтар»
Топ мүшелері әрқайсысы қағаз
қиындысына өзі білгісі келеген немесе жауап бергісі келеген
сұрақтарды жазып,қалташаға салады.Араластырылған сұрақтар еркін
түрде топ мүшелеріне таратылып беріледі.Әркім өзіне түскен
сұрақтарға жауап береді.
3
топ
Б)
Мақалдың мағынасын
түсіндіріңдер.
Бақыт та
қонбайды.
-
Қайратты ерге мал
тұрар, Өнерлі ерге бақ
тұрар.
-
Адам бақтың қонғанын
білмейді, ұшқанын біледі.
-
Баталы ұлға бақ
қонар.
Саралау тәсілі «Диалог және
қолдау көрсету» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
- Сыныптастарыңа
ертегі мазмұнын анықтауға
арналған сұрақтар құрастырып, жауабын
ал.
«Сәйкестендір»ЖЖ
Әмзенің
әрекеті
|
Сапардан бақыт құсын әкелуін
сұрады.
|
|
Сапардан бақыт құсын әкелуді
мақұлдады.
|
Әкесінің
әрекеті
|
Жұмысқа қырсыз
еді.
|
|
Өзі айтқаныннан
қайтпайтын.
|
Әмзенің
мінезі
|
Сапардан айлар,жылдар салып
оралды.
|
|
Өзі бақыт құсын іздеуге
шықты.
|
«Әңгіме
кесте»әдісі арқылы сабақты
бекіту.
Тақырыбы
|
|
Авторы
|
|
Кейіпкерлер
|
|
Оқиға
орны
|
|
Мәтіннен не
үйрендің?
|
|
|
- Мәтінді түсініп, тізбектеп
оқиды.
-Сөздікті жазып
алады.
- Автор туралы
әңгімелейді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Билеп
сергиді
Кейіпкерге хат
жазады.
Мәтін бойынша сұрақтар
құрастырып жауап береді.
Мақалдың мағынасын
түсіндіреді.
|
Дескриптор:
- Мәтінді түсініп, тізбектеп
оқиды-1балл.
- Автор туралы әңгімелеп,
шығармаларын атайды-1балл.
-Сұрақтарға жауап
береді-1балл.
Дескриптор:
-Кейіпкерге кеңес беріп, хат
жазады-1балл.
Өздері сұрақ құрастырып топ
мүшелері жауап береді.1 балл
Мақалдың мағынасын
түсіндіреді-1балл.
Дескриптор:Сұрақтардың жауабын
сәйкестендіреді-1 балл
|
Оқулық
Автор
суреті
Кейіпкер-лер
суреттері
|