|
Білім беру ұйымының атауы |
«М.Маметова атындағы орта мектеп-МДШО» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.3. Үйсіндер мен қаңлылар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аусыдыков Мухит Орынбасарович |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үйсіндер туралы жазба деректер. Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады? |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру; 5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой қозғау Визуальды әдіс:АКТ-дан «Үйсіндер» туралы видеоролик көрсетіледі.https://www.youtube.com/watch?v=WOSlWwjeJmU Тапсырма: Видеороликті топ болып талқылау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақтау |
Тақырып тық ведиолар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
Мәтінмен жұмыс Үйсіндер Сәйкестендіру кестесі Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз.
Жеке жұмыс. «Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы оқушыларға кесте таратылады .Оқушылар сұрақтарды жеке жұмыс жасап, сынып ұжымымен талқылайды
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор: 1.Үйсіндер туралы жазба деректерді біледі 2.Үйсін мемлекетінің қалайқұрылғандығын біледі 3.Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірін айтады
Дескриптор: 1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді 2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты адамдардың рөлін сипаттайды 3.Үйсін қоғамындағықарапайым бұқараның рөлін сипаттайды
Дескриптор: 1.Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерімен танысады 2.Үйсіндердің мемлекеттік шекарасын анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтін
Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтар сәйкестендіру кестесі
Таратпа материал дар https://yandex.kz/images/search?pos=11&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fds04.infourok.ru%2Fu
ҚБ парағы
«Ақиқат пен жалған» кестесі
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Үйсіндердің жазба деректері туралы тірек сызба құрастырып келу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпарат тық карточка |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Кері байланыс: «Үшбұрыш» әдісі
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4
|
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үйсіндер мен қаңлылар
Үйсіндер мен қаңлылар
|
Білім беру ұйымының атауы |
«М.Маметова атындағы орта мектеп-МДШО» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.3. Үйсіндер мен қаңлылар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аусыдыков Мухит Орынбасарович |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үйсіндер туралы жазба деректер. Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады? |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру; 5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой қозғау Визуальды әдіс:АКТ-дан «Үйсіндер» туралы видеоролик көрсетіледі.https://www.youtube.com/watch?v=WOSlWwjeJmU Тапсырма: Видеороликті топ болып талқылау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақтау |
Тақырып тық ведиолар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
Мәтінмен жұмыс Үйсіндер Сәйкестендіру кестесі Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз.
Жеке жұмыс. «Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы оқушыларға кесте таратылады .Оқушылар сұрақтарды жеке жұмыс жасап, сынып ұжымымен талқылайды
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор: 1.Үйсіндер туралы жазба деректерді біледі 2.Үйсін мемлекетінің қалайқұрылғандығын біледі 3.Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірін айтады
Дескриптор: 1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді 2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты адамдардың рөлін сипаттайды 3.Үйсін қоғамындағықарапайым бұқараның рөлін сипаттайды
Дескриптор: 1.Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерімен танысады 2.Үйсіндердің мемлекеттік шекарасын анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтін
Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтар сәйкестендіру кестесі
Таратпа материал дар https://yandex.kz/images/search?pos=11&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fds04.infourok.ru%2Fu
ҚБ парағы
«Ақиқат пен жалған» кестесі
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Үйсіндердің жазба деректері туралы тірек сызба құрастырып келу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпарат тық карточка |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Кері байланыс: «Үшбұрыш» әдісі
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4
|
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















