Сабақтың
басы 1
минут
3
минут
8
минут
|
Ой
қозғау
Сәлемдесу,ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру.
Оқушыларды «Асықтар» әдісі
арқылы топқа бөлу.

1топ: Қызылдар 2топ: Жасылдар 3топ: Сарылар
Өткен сабағымызды
пысықтау арқылы тақырыпқа
шығу
«Білім додасы»
әдісі
FlipTiles платформасы арқылы
сұрақ жауап қойылады (дұрыс жауапқа
2
ұпай)

|
Оқушылар
сәлемдеседі
Дескриптор
Оқушылар берілген
асықтарды таңдай отырып топқа
бөлінеді
Дескриптор
Оқушылар берілген
ұяшықтарды таңдай отырып сұраққа жауап
береді
Дұрыс жауап үшін
ұпай жинайды
|
ҚБ
Оқушылар топқа бөлініп
отырып,топ басшы бағалайды
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын кері
байланыс беріп отырады
|
Тақырып
тық суреттер,
оқулық


https://wordwall.net/resource/51919989
|
Сабақтың
ортасы
4
минут
5
минут
10
минут
5
минут
|
Жаңа сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаттары және бағалау критерийлермен
таныстыру Тыңдалым:
Үйсіндер туралы жазба
деректер
туралы қысқаша түсінік беріп
өту.
«Бейнесабақ»
көрсету

ЕБҚ оқушыға сөздерді түсіндіру,тапсырманың нақты бір
бөлігін ерекшелеп көрсетіп
ұсынамын
Тапсырма
-1
«Асық ату»
әдісі (дұрыс жауапқа
2
ұпай)

ЕБҚ
оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып
алады;
Тапсырма
-2 Топтық жұмыс
(2
ұпай)
«Постер»
әдісі
Зерттеумен мен
талдаулар.
І
топ: Қытай тарихшылары
Үйсіндер туралы қандай деректер
қалдырды
ІІ
топ: Үйсіндердің
орналасқан жері
ІІІ
топ: Үйсіндердің
шаруашылығы
ЕБҚ оқушыға
тапсырманы
үлгі
бойынша жасауды ұсыныңыз
Тапсырма
-3
Жеке
жұмыс.
«Ақиқат және Жалған»
әдісі
(дұрыс жауап айтқанға
2 ұпай)
Сұрақтар
|
Ақиқат
|
Жалған
|
1.Үйсін тайпалары б.з
ІІғ-б.з.ІІІғ ғасыры аралығында өмір сүрді.
|
|
+
Б.з.б.ІІғ б.з.б.VІғ. өмір
сүрді
|
2.Үйсін-қазақ халқының
қалыптасуына негіз болған ежелгі тайпалардың
бірі.
|
+
|
|
3. Чжан Цянның хабарлауы
бойынша үйсіндердің 120мың түтіні, 630мың адамы, 188 000
әскері болған.
|
+
|
|
4.Қытай тарихшысы ЖанЧянның
«Хан әулеті» еңбегінде «Усунь»этнонимі ең алғаш
айтылады.
|
|
+ Сыма Цянның «Ши Цзи»
еңбегі
|
5. Жазба деректерде Үйсіндер
Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың
солтүстік батыс аймағында тұрды деп
айтылады
|
+
|
|
|
Оқушылар мұқият
тыңдайды
Дескриптор:
Үйсіндер туралы Қытай жазба
деректерімен танысады
Бейне жазбадағы негізгі идеяны
анықтайды;
Дескриптор:
Оқушылар Асық ойын ойнай отырып, жасырын
сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
Оқушыларға топтық тапсырма
анықтайды, талдайды,
әр топ берілген жұмыстарын
қорғайды.
«Ақиқат пен жалған» әдісі
арқылы оқушыларға кесте көрсетіледі, Оқушылар сұрақтар оқып жауап
береді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар
жауабын тыңдап, кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Өзін-өзі
бағалау
ҚБ
Мұғалім оқушылар
жауабын тыңдап, кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Өзін-өзі
бағалау
ҚБ
Мұғалім оқушылар
жауабын тыңдап, кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
|
Бейне
дерек
«Үйсіндер туралы жазба
деректер
https://youtu.be/ki3pgLUGWX8?si=plVlYJte2IhFxFTF
тақырыпқа байланысты
сұрақтар

Б.Е. Көмеков, Т.С.
Жұмағанбетов, К.С. Игіліков. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы:
«Атамұра», 2017
«Ақиқат пен жалған»
кестесі
|
Кері
байланыс
2
минут
|
«Бұл сабақты оқып,
мен…»
Білмеймін
.......
Білемін
.....
Түсінемін
.....
Түсінемін және
қолдана аламын ....
Басқа біреуді үйрете
аламын .....
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|