ҰЙЫМДАҒЫ КОНФЛИКТ
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті – Қазақстанның ғана емес, бүкіл Орталық Азия аймағының ең беделді жоғары оқу орындарының бірі. 1934 жылы құрылған ҚазҰУ бүгінде ұлттық ғылым мен кәсіби білімді дамытуда жетекші орынға ие. Университет атауы әлемдік философияның көрнекті өкілі Әбу Насыр әл-Фарабимен байланысты, оның адамгершілікке және парасаттылыққа негізделген идеялары қазіргі білім беру жүйесінің рухани негізін құрайды.
Мен Қытайдың Шыңжаң өлкесіндегі ірі жоғары оқу орны — Синьцзян университетінің (新疆大学) бакалавр бағдарламасын тәмамдағанмын. Қытайда алған білімім маған мықты теориялық база қалыптастырды, ал қазіргі уақытта Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-да магистратурада оқу – халықаралық ғылыми ортада кәсіби әлеуетімді одан әрі дамытуға мүмкіндік беріп отыр. Қазақстандағы көпұлтты академиялық орта, профессорлардың тәжірибесі және заманауи инфрақұрылым менің ғылыми өсуіме үлкен септігін тигізуде.
Бакалавриатта оқып жүрген кезімде Синьцзян университетінде басқару, психология және педагогика бағыттарында түрлі элективті курстар ұсынатын. Алайда, ҚазҰУ-дағы психология ғылымдарының кандидаты Жұбаназарова Назираш Сүлейменқызы жүргізетін «Басқару психологиясы» пәнінің ерекшелігі – оның теория мен практиканы тығыз байланыстыруы, ал студенттердің кәсіби дағдыларын дамытуға баса назар аударылуы.
Оқыту тәсілдері бойынша салыстырсақ:
Синьцзян университетінде:
• Пәндер көбіне теориялық бағытта өтті.
• Негізгі әдебиеттер қытай және ағылшын тілдеріндегі ғылыми еңбектер болды.
• Практикалық кейстер аздау берілді.
• Талдау көбіне аудиториялық дәрістерге негізделген.
ҚазҰУ-да:
• Оқыту процессі интерактивті форматта өтеді.
• Практикалық тренингтер, топтық талқылаулар, кейс-анализдер көп.
• Конфликтіні шешу, келіссөз жүргізу, эмоцияларды басқару сияқты нақты кәсіби дағдыларға көңіл бөлінеді.
• Халықаралық ғалымдардың еңбектерімен қатар қазақстандық зерттеушілердің тәжірибелері де кеңінен қолданылады.
Пәннің қолданбалы маңызына келсек:
• Қытай университетінде оқу барысында конфликтті басқару мәселелері негізінен ұйым теориясының бір бөлігі ретінде қарастырылды.
• ҚазҰУ-да болса, «Басқару психологиясы» пәні жеке дара оқытылып, конфликтология, лидерлік, мотивация және психологиялық диагностика терең қарастырылады.
Осылайша, екі университеттің тәжірибесін салыстыра отырып, ҚазҰУ-дағы пәннің практикалық, интерактивті және қолданбалы бағытқа көбірек мән беретінін атап өтуге болады.
Синьцзян университетінде алған білімім және ҚазҰУ-да жалғастырып жатқан ғылыми тәжірибем маған басқару психологиясы саласын кеңінен тануға мүмкіндік берді. Екі университеттің тәжірибесін салыстыра отырып, конфликтіні басқару – тек теориялық емес, нақты кәсіби дағды екенін түсіндім.
ҚазҰУ-дағы практикалық-бағдарланған білім беру жүйесі мені көпұлтты ортада жұмыс істеуге, коммуникацияны тиімді ұйымдастыруға және конфликтілерді конструктивті шешуге үйретіп келеді.
Ұйымдағы конфликтіні дұрыс басқару – қазіргі заман мамандары үшін негізгі құзыреттердің бірі. Бұл дағды жұмыс сапасын арттырып қана қоймай, ұйым мәдениетінің дамуына, қызметкерлер арасындағы сенімнің нығаюына және командалық бірлікке жол ашады.
Жұбаназарова Н.С.
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ
психология ғылымдарының кандидаты, профессор
Абай Айбота
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, Филология факультеті, Екі шет тілі
мамандығының 1- Курс магистранты
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҰЙЫМДАҒЫ КОНФЛИКТ
ҰЙЫМДАҒЫ КОНФЛИКТ
ҰЙЫМДАҒЫ КОНФЛИКТ
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті – Қазақстанның ғана емес, бүкіл Орталық Азия аймағының ең беделді жоғары оқу орындарының бірі. 1934 жылы құрылған ҚазҰУ бүгінде ұлттық ғылым мен кәсіби білімді дамытуда жетекші орынға ие. Университет атауы әлемдік философияның көрнекті өкілі Әбу Насыр әл-Фарабимен байланысты, оның адамгершілікке және парасаттылыққа негізделген идеялары қазіргі білім беру жүйесінің рухани негізін құрайды.
Мен Қытайдың Шыңжаң өлкесіндегі ірі жоғары оқу орны — Синьцзян университетінің (新疆大学) бакалавр бағдарламасын тәмамдағанмын. Қытайда алған білімім маған мықты теориялық база қалыптастырды, ал қазіргі уақытта Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-да магистратурада оқу – халықаралық ғылыми ортада кәсіби әлеуетімді одан әрі дамытуға мүмкіндік беріп отыр. Қазақстандағы көпұлтты академиялық орта, профессорлардың тәжірибесі және заманауи инфрақұрылым менің ғылыми өсуіме үлкен септігін тигізуде.
Бакалавриатта оқып жүрген кезімде Синьцзян университетінде басқару, психология және педагогика бағыттарында түрлі элективті курстар ұсынатын. Алайда, ҚазҰУ-дағы психология ғылымдарының кандидаты Жұбаназарова Назираш Сүлейменқызы жүргізетін «Басқару психологиясы» пәнінің ерекшелігі – оның теория мен практиканы тығыз байланыстыруы, ал студенттердің кәсіби дағдыларын дамытуға баса назар аударылуы.
Оқыту тәсілдері бойынша салыстырсақ:
Синьцзян университетінде:
• Пәндер көбіне теориялық бағытта өтті.
• Негізгі әдебиеттер қытай және ағылшын тілдеріндегі ғылыми еңбектер болды.
• Практикалық кейстер аздау берілді.
• Талдау көбіне аудиториялық дәрістерге негізделген.
ҚазҰУ-да:
• Оқыту процессі интерактивті форматта өтеді.
• Практикалық тренингтер, топтық талқылаулар, кейс-анализдер көп.
• Конфликтіні шешу, келіссөз жүргізу, эмоцияларды басқару сияқты нақты кәсіби дағдыларға көңіл бөлінеді.
• Халықаралық ғалымдардың еңбектерімен қатар қазақстандық зерттеушілердің тәжірибелері де кеңінен қолданылады.
Пәннің қолданбалы маңызына келсек:
• Қытай университетінде оқу барысында конфликтті басқару мәселелері негізінен ұйым теориясының бір бөлігі ретінде қарастырылды.
• ҚазҰУ-да болса, «Басқару психологиясы» пәні жеке дара оқытылып, конфликтология, лидерлік, мотивация және психологиялық диагностика терең қарастырылады.
Осылайша, екі университеттің тәжірибесін салыстыра отырып, ҚазҰУ-дағы пәннің практикалық, интерактивті және қолданбалы бағытқа көбірек мән беретінін атап өтуге болады.
Синьцзян университетінде алған білімім және ҚазҰУ-да жалғастырып жатқан ғылыми тәжірибем маған басқару психологиясы саласын кеңінен тануға мүмкіндік берді. Екі университеттің тәжірибесін салыстыра отырып, конфликтіні басқару – тек теориялық емес, нақты кәсіби дағды екенін түсіндім.
ҚазҰУ-дағы практикалық-бағдарланған білім беру жүйесі мені көпұлтты ортада жұмыс істеуге, коммуникацияны тиімді ұйымдастыруға және конфликтілерді конструктивті шешуге үйретіп келеді.
Ұйымдағы конфликтіні дұрыс басқару – қазіргі заман мамандары үшін негізгі құзыреттердің бірі. Бұл дағды жұмыс сапасын арттырып қана қоймай, ұйым мәдениетінің дамуына, қызметкерлер арасындағы сенімнің нығаюына және командалық бірлікке жол ашады.
Жұбаназарова Н.С.
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ
психология ғылымдарының кандидаты, профессор
Абай Айбота
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, Филология факультеті, Екі шет тілі
мамандығының 1- Курс магистранты
шағым қалдыра аласыз













