Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұйымдастырылған оқу- қызметі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: «Көкөністер»
Кіріктірілген білім беру салалары: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану»
Мақсаты
1.Білімділігі: : Балалардың қоршаған әлем туралы түсініктерін кеңейту. Балалар әдебиетін қызығушылығын арттыру.
2.Дамытушылығы: Көкөністердің ұқсастығымен айырмашылықтарын, ерекшеліктерін ажырата білуге, топтастыруға және жүйелеу қабілеттерін арттыру. Баланың ойлау және сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамыту.
3.Тәрбиелігі: Көкөністерді ажырата білуге үйрету. Көкөністердің сабақта және жер астында өсетіндігі туралы түсінік беру.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету,түсіндіру, орындату
Көрнекілері мен
құралдар: Суреттер, тақпақтар,
жұмбақтар.
Билингвалдық
компонент: қызанақ – помидор, алма –
яблоко, қызылша – свекла.
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Баланы тапсырманы орындауға қызықтыру (талпындыру) |
Шаттық шеңбері Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Сәлем бердік біз Сәлеметсіздерме ағайлармен апайлар Балалар біздің қолымызда не бар Ендеше сол гүлдерді бір-бірімізге сыйлау арқылы жақсы жылы лебіздер сыйлайық. Еліміз аман болсын Ата-анамыз аман болсын Деніміз сау болсын Нанымыз көп болсын Көк туымыз желбіреп биік болсын Әрқашан күн сөнбесін Елімізде бейбітшілік болсын |
-Бірге қайталайды
-Гүл
Балалар бір біріне тарту етеді |
Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру |
Балалар мен сендерге бірнеше жұмбақтар жасырамын сендер шешуін тез табындар Жұмбақтар Жаздай інге тығылып Жатқан қызыл түлкіні Әкелді әжем бір күні Құйрығынан суырып Жер астында басы бар Жер үстінде шашы бар Көкпеңбек еді көктемде Қызарды күз жеткенде Қырыққабат жейде Осыны да жейді ел Көкөністер қайда өсетін білеміз бе? Көкөністер жайлы толық ақпарат беру. Кәне балалар кім осы көкөністер туралы тақпақтар біледі екен? Кім айтады? Сергіту сәті: Маймақ аю қорбаңдап Келе жатыр орманда Тауып алып көп жаңғақ Тығындады дорбаға Бір мезетте жәу жаңғақ Шекесіне доп тиді Ашуланған ол маймақ Ызыланып қомпиды. Дидактикалық ойын: «Көкөністерді баптау» Бақшаға егу,суару жолдарын ойын арқылы үйрету. |
(сәбіз) (қызылша)
(қызанақ)
(қырыққабат) балалардың жауабы
Балалар білетін тақпақтарын айтады.
Бірге қайталайды
Қызыға ойнайды |
Рефлекция (орындаған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді жою |
Балаларды мақтау. Қайталау сұрақтары. |
Балалар жауап береді
|
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: көкөністермен жемістерді топтастыру, жалпыдан жекені бөлу.
Қандай түсініктерді
игерді: пішіндері әр түрлі, дәмдері
әр түрлі дәрумендерге бай, пайдалы.
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктерді қолдана алады: жемістер бауда, көкөністер
бақшада өседі, жапсыруды.
Технологиялық карта
Тексерілді:_______________
Әдіскер:Сәрсекенова А.М.
Айы: Қараша аптасы: ІІ-апта күні:4.09.2017
Тақырыбы: «Жемістерді бақылау»
Кіріктірілген білім беру салалары: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану»
Мақсаты:
1.Білімділігі: Балаларды жемістердің белгілеріне қарап, бөлуге, оларды көрудің көмегімен сезіне білу қимылдары арқылы тексере білуге үйрету;
2.Дамытушылығы: Табиғатқа деген қызығушылықтарын ояту.
3.Тәрбиелігі: Табиғатты қамқорлау,ағаштарды баптауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету,түсіндіру, орындату
Көрнекілері мен
құралдар: жемістердің муляждары;алма,
банан,апельсин, карточкалар-жемістер
Билингвалдық
компонент: алма-яблоко,апельсин-апельсин,банан-банан.
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Баланы тапсырманы орындауға қызықтыру (талпындыру) |
Тәрбиеші Н. Пукулеваның өлеңін оқып береді. Қарашы тағы да терезеге! Терезеге қарашы!Тағы да Шықты жаңбыр қыдыруға! Жаңбыр жауды – ой- ой – ой, Барлығың үйге. Үйге, үйге! жүгіріңдер, тезірек маған. Менде қолшатыр бар, біздің қайда тығылатынымыз жаңбырдан. |
Балалар тыңдайды |
Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру |
Балалар, сендер білесіңдерме, Күз адамдарға көп сыйлықтар сыйлайтынын. Ал күзде біздің жейтін сыйлықтар бар. Кәне тауып алайыкшы, күз қайда сыйлықтарды тығып тастаған екен, оны иісі арқылы табуға да болады. Барлығы бірге жемістерді үстелдің үстіне қойып қарастырады: алма, лимон, банан, апельсин. Дидактикалық ойын: «Тауып көрші, қай жеміс» - Үлкен, дөңгелек,қызыл, тәтті, піскен – бұл...(алма). - Үлкен, сары, ұзын, пальмада өседі – бұл...(банан) -Үлкен, тоқсары, дөңгелек, піскен – бұл...(апельсин). Жемісер қайда өседі? Алма, банан, апельсин бақта өседі. Оларды бір сөзбен « жемістер»- деп атайды. - Алмалар қай ағашта өседі? ( алма ағашында) - Апельсиндер апельсин ағашында өседі. - Лимон қай ағашта? ( лимон ағашында). Сергіту сәті. Біздің аяқтарымыз жүріп кетті. Тура тіп- тік жолда. Кірпінің үйіне. Жап- жасыл орманда. Жолменен секіріп, Аяқтарды жиі айырбастап, Қолдарымызды соғып, Аяқтармен сартылдатып,
|
Балалар іздеп, жемістері бар себетті тауыпалып, орындықтарына отырады. - Алма - Банан - Апельсин тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді - алма ағашында - апельсин ағашында -лимон ағашында
Балалар тәрбиешімен қимылды мәтіні бойынша жасайды. |
Рефлекция (орындаған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді жою |
Қайталау сұрақтары. Қазір сендердің көңіл- күйлерің қандай? Мен сендерге әркім өз көңіл- күйін көрсете білуді ұсынамын. Үстелде әр түрлі адамның бет бейнелері жатыр: қуанған, ренішті, ашуланып тұрған, байсалды т.б.с. Өздеріңнің көңіл- күйлеріңе жататынды таңдап алыңдар. |
Балалардың жауабы. Балалар өздерінің көңіл- күйлерін білдіреді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: жемістердің атын, жемістер қайда өсетінін, пішінін, көлемін, түсін.
Қандай түсініктерді
игерді: жемістерге деген танымдылық
қызығушылығы, қоршаған әлемге деген
ізгілігі.
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктерді қолдана алады: сөйлемдердегі дыбыстарды дұрыс
айтуды, сұрақтарға жауап береді.
Технологиялық карта
Тексерілді:_______________
Әдіскер:Сәрсекенова А.М.
Айы: Қараша аптасы: ІІІ-апта күні:4.09.2017
Тақырыбы: «Қуыршақты серуендеуге киіндіреміз»
Кіріктірілген білім беру салалары: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану»
Мақсаты:
1.Білімділігі: Тәрбиешінің көмегімен әңгіме құрастыруды жалғастыру.
2.Дамытушылығы: Киімдердің атын түсін, түрін және іс-әрекеттерін білдіретін сөздер арқылы сөздік қорын кеңейту.
3.Тәрбиелігі: Қамқорлыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету,түсіндіру, орындату
Көрнекілері мен
құралдар: қуыршақ, интерактивті
тақта,
Билингвалдық
компонент: қуыршақ-
кукла
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |